2019. december 9., hétfő

Megbántam, hogy megvettem #14

Nyáron volt utoljára ilyen poszt, úgyhogy éppen itt az ideje, hogy megmutassam, hogy mik okoztak csalódást az utóbbi hónapokban. 


AVON Distillery Shade The Day nappali hidratáló: a két AVON krémet nem én vettem, hanem kipróbálásra kaptam, és reméltem, hogy szeretni fogom őket, mivel mindkettő alkoholmentes és illatmentes. Ez a nappali verzió azt ígéri, hogy még mattít is, viszont sajnos nehezen lehet eldolgozni, és a benne található fizikai fényvédőnek köszönhetően foltokban fehér réteget hagy a bőrön.

AVON Distillery Sleep Potion éjszakai hidratáló: géles állagú, szintén nincs benne alkohol és illatanyag, azonban felkenés után úgy ragad tőle az arcom, mintha mézet kentem volna rá, ez az érzet pedig nem is múlik el, kis híján hozzáragadok a párnámhoz.

Too Faced Peach Mist mattító fixáló spray (mini): hihetetlenül örültem, amikor sikerült megkaparintanom, de sajnos egyáltalán nem jött be. Az illata alapján azt hittem, hogy megromlott, mivel arra számítottam, hogy valódi barackos illata lesz, de a mások által írt vélemények alapján rájöttem, hogy sajnos nem, alapból ilyen mű az illata. A csomagoláson is rajta van, hogy alaposan fel kell rázni, de bármilyen erőteljesen és sokáig teszem, fehér foltokat hagy az arcomon, amit utána nem egyszerű eltávolítani. Valóban mattít, de körülbelül ennyi pozitívumot tudok felhozni mellette, a fent említettek miatt pedig nem szívesen nyúlok hozzá.

Rimmel Wonderproof folyékony szemhéjtus: Glamour-napok alkalmával vettem féláron, és nagyon örültem, hogy rátaláltam, mivel a hasonló árnyalatú NYX tusom pont nemrég száradt be, így ki kellett dobnom. Hát, jobban jártam volna, ha inkább azt veszem újra...túl folyékony állagú, nem is kellően pigmentált, így a húzott vonal csíkos és halvány lesz.

Benefit Precisely My Brow szemöldökceruza (mini): a Benefit szemöldökre való termékeiről ódákat zengenek, az én ízlésemhez pedig ez a ceruza passzolt leginkább, mivel rendkívül vékony a hegye. Kár, hogy ezen kívül körülbelül semmi egyéb jót nem tudok róla mondani: olyan kemény, hogy szinte karcol, ezért pedig eldolgozni sem lehet szépen.

Wella Eimi Dry Me szárazsampon (mini): Krémmánián több pozitív vélemény is volt róla, ám sajnos ez pont az a fajta "dúsító" hatású szárazsampon, ami olyan, mint egy hajlakk, és fura, tapadós érzete lesz tőle a hajnak. Próbálkoztam vele többször is, de így képtelen vagyok elhasználni sajnos.

Írjátok meg, ha ezek közül valamelyik termék bevált nektek, mert nagyon kíváncsi vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése