2019. december 19., csütörtök

Márkák, amiket ki szeretnék próbálni 2020-ban

Az év eleji szórakozásnak indult kihívásom - ahol összeszedtem azokat a szépségápolási márkákat, melyeket még nem próbáltam, de szeretnék - egész jól sikerült, így úgy döntöttem, hogy a 2020-as évre is készítek egy ilyen válogatást. Csakúgy, mint a legutóbb, a most felsorolt márkák többsége is magasabb árkategóriájú, ez viszont továbbra sem jelenti azt, hogy ezentúl csak drága termékeket fogtok látni nálam.


A Glow Recipe márkát szerintem nem igazán kell bemutatnom annak, aki érdeklődik a bőrápolás iránt, mivel az utóbbi 1-2 évben mindenhol ott van. Nincs olyan termékük, ami ne érdekelne legalább egy kicsit, de leginkább a Watermelon Glow Pink Juice hidratáló izgatja a fantáziám. A Laneige hasonló kategória, a Lip Sleeping Mask ajakápolót rengetegen használják körülöttem is, én mégis a Water Sleeping Mask hidratálóval szemezek - csak tudnám, hova fogom felkenni ezt a sok krémet. Szintén nagy népszerűségnek örvendenek az ismerőseim között a Rituals termékek, én is többször jártam üzletükben külföldön, de még soha nem próbáltam semmit. Ennek leginkább az az oka, hogy félek olyasmit vásárolni látatlanban, aminek az illata lényeges tényező, ezeknél a termékeknél pedig ez abszolút ilyen - jövőre viszont szeretnék kísérletezni ezzel is.
2020-ban szeretnék igazán ráfeküdni a hajápolásra, mert úgy érzem, hogy idén önhibámon kívül eléggé elhanyagoltam ezt a témakört, ami bizony sokszor meg is látszott a hajam állapotán. Jópár hónapja nem veszek már új hajápolókat, mivel amint a jelenlegi kencéim elfogynak, a Davinestől szeretnék beruházni néhány termékre, melyek azért a drágább árkategóriába tartoznak. Emellett nagyon megörültem, amikor láttam, hogy a Moroccanoil legtöbb terméke már kapható a Notinon, mivel a kedvenc YouTube videósomnak, Laurennek tőlük van a kedvenc szárazsamponja, hajtógázas termékeket viszont külföldről egy kisebb vagyon megrendelni. Ez sem olcsó, sőt, kifejezetten borsos az ára, de egyszer belefér...
Az itthon is viszonylag egyszerűen elérhető sminkmárkák közül nem igazán van olyan, ahonnan semmit sem próbáltam még, a Melt Cosmetics azonban kijött idén néhány olyan újdonsággal, amit igencsak szeretnék a kollekciómban tudni: ilyen például a Muerte paletta, ami ráadásul limitált, de még nem döntöttem el, hogy valóban szükségem van-e rá. Hasonló kategória a Natasha Denona is, azzal a különbséggel hogy sokkal, de sokkal drágább. A nagy paletták már-már megfizethetetlenek, a kis ötös összeállítások között viszont van olyan, amit szerintem jól ki tudnék használni. Végezetül pedig az INC.redible került a látókörömbe nemrég Instagramon, tőlük is egészen pontosan a Lid Slick krémes szemhéjfestékek Dose of Ego árnyalata, ami egy brutálisan vibráló kék - pont az én stílusom.

Jövő év végén tehát erre a listára is visszatérünk majd, kíváncsi leszek az eredményre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése