2019. november 30., szombat

Zsákbamacska | Mi volt a Krémmánia Beauty Boxban? #5 - 2019 ősz

Facebookon hírt adtam róla, hogy érkezik a Krémmánia új meglepetésdoboza, melynek tematikája ezúttal az állatkísérlet-mentesség. A beharangozott márkák közül elég sokat egyébként egyáltalán nem is ismertem. Teljes meglepetésként ért, amikor egyik nap arra értem haza, hogy a Krémmánia csapata elküldte nekem a dobozkát, de nagyon örültem neki, és most meg is mutatom, hogy mi volt benne. 
Ha esetleg megrendelted, de még nem érkezett meg, és nem szeretnéd látni a tartalmát, akkor ne görgess tovább!



A Fabulon már akkor is létezett, amikor én még nem is éltem, és a híres-hírhedt Tini Tonik után most előrukkoltak az Acne Stop arctisztító kendővel. Egy véleménye van a Krémmánián, ott is azt írják, hogy eléggé csíp, úgyhogy egyelőre még nem tudom, hogy ki merem-e majd próbálni az arcomon. 


A Tadé márkától egy aleppói szappan volt a dobozban, aminek nagyon natúr illata van, ami engem leginkább arra emlékeztet, amikor egy helyiséget frissen festettek. (Imádom a festékszagot, úgyhogy számomra ez pozitívum.) Nem használok szappant egyáltalán, de ezt lehet, hogy ki fogom próbálni. 


A Levendárium aromaterápiás testápoló olaj sajnos egyáltalán nem az én ízlésem, mivel a leírása alapján tele van rózsával, én pedig azt ki nem állhatom, ráadásul a testápoló olajokkal sem vagyok jó barátságban. A Yamuna Boldogság testvajának illatát a Lancôme La Vie Est Belle parfüm inspirálta, amit - ha jól emlékszem - még nem szagoltam soha, az Officina Merta selyembalzsam pedig egy gazdag, zsíros krém, ami remélhetőleg tökéletes lesz a kézfejemre a nagy hidegben. 


Vintage Beauty szintén egy olyan cég, amiről még soha nem hallottam. A tőlük érkező ajakbalzsam eléggé univerzális, ráadásul olyan összetevőket tartalmaz, mint ricinusolaj, kakaóvaj, sheavaj, szilvamagolaj vagy szőlőmagolaj, úgyhogy remélhetőleg a hidratáló hatása is megfelelő. A GlamOriginal is magyar márka, akiktől egy zselés szemhéjtus volt a dobozban. Erre nagyon kíváncsi leszek, mivel szerintem nem egyszerű jó szemhéjtust készíteni. 


Meglepett, hogy az Essence-től egy viszonylag új terméket kaptunk a This Is Me rúzsok 10 Naugthy árnyalata személyében, ugyanis általában olyasmit szoktak a dobozokba rakni, ami már kifutott. Nem próbáltam még ezt a rúzst korábban, de kíváncsi vagyok rá. Összesen egyébként négyféle szín került a dobozokba belőle, úgyhogy közel sem biztos, hogy mindenki ezt kapja majd. Az Adrienne Feller Hungarian Spring arcradír minta állítólag több használatra is elég, viszont nem tudom, mennyire tesz jót az arcnak, ha a benne levő mandula őrleménnyel karistoljuk, így valószínűleg testradírként fogom elhasználni.


Végezetül pedig a Neogence fátyolmaszkokat szerintem senkinek sem kell bemutatni, melyből szintén négyféle van a dobozban, az enyém a N3+ hialuronsavas revitalizáló verzió. 


Kis kivétellel ez a doboz akár egy magyar kiadásnak is elment volna, és a természetes kozmetikumok kedvelői sem lesznek csalódottak vele. Én magam nem vagyok oda túlzottan a natúrkozmetikumokért, ezért ez a válogatás annyira nem volt érdekes számomra, mint a korábbiak, de nyilván ez teljesen egyéni preferencia. :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem jó kis doboz lett, bár eléggé túlteng benne a testápolás vonal. Selyembalzsam, testvaj, testápoló olaj... Mondjuk a testvajnak tényleg nagyon kellemes az illata, az olajnak pedig a kiszerelését imádom. Hozzám a 11-es rúzs került, igazi nude szín (egyébként szeretem ezeket a rúzsokat, több is van belőle, és ez még pont hiányzott.).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nálam pedig most egyébként is túl sok testápoló kallódik...mindenesetre a Yamunát majd kipróbálom. :)

      Törlés