2019. november 24., vasárnap

Újdonságok egy percben #4

Ebben a bejegyzésben egyaránt mutatok high-end és olcsóbb árkategóriás termékeket is, melyeket próbálgatok már egy ideje, de nem érzem úgy, hogy értelme lenne külön terméktesztet szentelnem nekik. 



IT Cosmetics CC+ krém - Fair: mini kiszerelésben rendeltem meg a Fair árnyalatot, ami a legvilágosabb, de sajnos nem eléggé. Épphogy tudom használni, ráadásul úgy vettem észre, hogy napközben kicsit oxidálódik is. Az állaga elég sűrű, nedves szivaccsal szoktam eldolgozni, és bár tényleg erősen fed, teljes fedésűnek azért nem mondanám. Az én kombinált bőrömmel sajnos nem kompatibilis, néhány óra után akkor is beül az apró ráncokba, ha lefixáltam púderrel, és elég gyorsan át is fénylik. El fogom használni, de legközelebb inkább a matt verziót próbálom majd ki. 
Színmintát láthattok róla a bejegyzés végén.

Cover FX Blurring Primer: ebből is csak egy mini kiszerelésem van, de már hónapok óta használom és még mindig rengeteg termék van benne. Az állaga hasonló a Benefit POREfessional primeréhez, eléggé szilikonos, de nem az a fajta, ami fura csúszós végeredményt hagy maga után. Valóban "elhomályosítja" a pórusokat és mattít is, éppen ezért én a nagyon matt alapozóimat nem szeretem használni vele, mert az már kicsit túl száraz látványt nyújt. 


Colourpop Lilac You A Lot paletta: amikor kijött ez a paletta, legalább 20-30 ember írt nekem, hogy én jutok róla eszükbe, és tényleg nagyon az én ízlésem, úgyhogy természetesen azonnal meg is rendeltem. Korábban nem volt még ilyen 9 színt tartalmazó Colourpop palettám, de fotók alapján is nagyon tetszett. 
A lenti - egyébként ujjal, alap nélkül készült - színmintákon láthatjátok, hogy a matt árnyalatok hagynak némi kívánnivalót maguk után, sajnos eléggé kemény az állaguk, emiatt építgetni kell őket, a csillámos színek viszont isteniek, néhánynak van némi duokróm beütése is. 12 dollárért szerintem mindezektől függetlenül megéri, mert például a Smoke Show szürke kilences palettában a matt árnyalatok is kellően pigmentáltak. 



tarte Shape Tape Stay Spray fixáló spray: elsősorban azért rendeltem meg, mert uborkás illata van, meg mert imádok új sminkfixálókat kipróbálni. Persze kipróbálásként először az utazó kiszerelést rendeltem meg, ami szintén nem a legolcsóbb, mert 4200 Forintba kerül, de úgy voltam vele, hogy egye fene. A szórófeje szuperül porlaszt, tényleg uborkás illata van, és úgy vettem észre, hogy bár nem ígéri, de egy kicsit mattít is. Amit nem néztem meg a rendeléskor, hogy tartalmaz denaturált alkoholt is, ennek ellenére engem nem szárít.


L'Oréal Paris False Lash Bambi Eye szempillaspirál: mostanában eléggé sok  különféle szempillaspirállal sikerült mellényúlnom, de ettől függetlenül nem tudom nem kipróbálni az újdonságokat...a formulája és a hatása eléggé hasonlít szerintem a Maybelline Lash Sensational spiráljához, inkább hosszít mint dúsít. Eléggé tartós, nekem csak kétfázisú sminklemosóval sikerül teljesen eltávolítanom.


Nyitott szemmel a szemformám miatt az ég világon semmi nem látszódik a hatásából, úgyhogy be kell érnetek egy ilyen fotóval


L'Oréal Paris Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick - 820 Praline De Paris: nemrég hivatalos voltam a márka bloggereseményére, ahol ezeket a folyékony rúzsokat mutatták be, a rendezvény után pedig 6 árnyalatot meg is kaptunk belőle kipróbálásra. Elég szkeptikus voltam, mert a csokis kollekció anno nem jött be, túl nehéznek éreztem azt a formulát az ajkaimon, ráadásul nem is mattult le, közben pedig mindenki istenítette. Aztán ezt kipróbálva rájöttem a dolog nyitjára...felkenés után egy papírzsepivel le kell itatni a felesleget, így egy valóban matt és szuper tartós végeredményt kapunk. Ha így használom, még evés után is tökéletes a végeredmény. 



Összességében tehát a L'Oréal Les Macarons folyékony rúzsokat csak ajánlani tudom azoknak, akik kedvelik a kicsit cukorkás, élénk színeket, és azt gondolom, hogy a márka Bambi Eye spiráljában sem nagyon lehet csalódni. A Cover FX primer és az IT Cosmetics CC krém abszolút bőrtípus és preferencia függvénye, a Colourpop paletta pedig szerintem ennyi pénzért megéri, de a matt színekkel dolgozni kell egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése