2019. november 9., szombat

Kedvenc beauty webshopjaim: NOTINO

A Notino az első magyar webshop ebben a sorozatban, amit szerintem nem sok embernek kell bemutatni - hatott a néhány évvel ezelőtti brutál reklámkampány. Én akkoriban kezdtem el innen vásárolni, amikor még Iparfümériának hívták, ami hát...nem most volt.


A cégnek számos környező országban van oldala, alapvetően azonban ha jól tudom egy cseh székhelyű vállalatról van szó. A webshop mellett mostanra már három fizikai üzletük is van Budapesten: az Arena Mallban, a Mammutban és az Allee mellett. Az üzletekben természetesen nem minden kapható, ami a webshopban van, de parfümökből és gyertyákból például elég nagy a választék. 

Elérhető náluk jó pár olyan márka, ami nálunk nem, mint például Bath & Body Works, Benefit, DermacolINC.redible, Mizon, Moroccanoil, de elég sok itthon kapható drogériás márka újdonságai is itt jelennek meg először - a Maybelline, L'Oréal, NYX tipikusan ilyen. Sok minden olcsóbb itt, mint a drogériákban, én például a Tangle Teezer hajkeféket csak innen veszem.
A parfümválasztékuk hatalmas, nincs szinte olyan illat, amit ne árulnának, ráadásul elég sok parfümből van minta is. A lakásillatosítós részleg sem elhanyagolható, olyan ikonikus márkáktól találhatók meg itt gyertyák és egyéb illatosítók, mint a már fentebb említett BBW, Byredo, Diptyque, Jo Malone, Kringle Candle, Paddywax, Woodwick vagy a Yankee Candle.

Ami mindig felmerül a Notinoval kapcsolatban, hogy a termékek vajon eredetiek-e, főleg, hogy régebben néhány blogger azt terjesztette, hogy hamisítványokat árulnak. Én soha nem tapasztaltam ilyesmit, pedig többször rendeltem már tőlük úgy parfümöt, hogy először megszagoltam egy parfümériában, és amit kaptam pont ugyanolyan volt.

Fizetni bankkártyával, átutalással vagy utánvéttel lehet. 
A házhozszállítást az Express One futárcég végzi, az alap szállítási díj 990 forint, és 2-3 munkanapon belül már az embernél is van a rendelés. A csomagot lehet kérni csomagpontra, ez 790 forintba kerül, illetve két budapesti fizikai üzlet (Aréna Mall és Mammut) átvevőhelyként is funkcionál, ezért 300 forintot kell fizetni. Gyakran van ingyen szállítás bizonyos márkákra vagy termékekre - főleg parfümök esetében egyébként.
A rendelések alaposan becsomagolva érkeznek, velem még sosem fordult elő, hogy bármi megsérült vagy eltört volna benne. 

Az ügyfélszolgálattal nincs tapasztalatom, mert szerencsére még sosem volt probléma a rendelésemmel, de több fórumon olvastam, hogy indoklás nélkül visszaveszik a termékeket, ha gond van. 

Összességében a saját tapasztalataim alapján én csak ajánlani tudom a céget, és továbbra is fogok tőlük rendelni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése