2019. november 19., kedd

Kedvenceim újratöltve | 2017 November

Újabb hónap, újabb visszatekintés: a 2017-es novemberi kedvenceimre valamiért egészen jól emlékeztem, úgyhogy nem is volt kérdés, hogy ezt a bejegyzést azokból készítem majd. 



Bilou termékeket sajnos itthon nem lehet kapni, ezért a Slushy Apple tusolóhabot sem vettem újra, de ha legközelebb Bécsben járok lehet, hogy megint beruházok rá - vagy egy másik illatra. A Balea Königchler Krunen-Kranich tusfürdő limitált kiadás volt, ezt sem vettem meg ismét, de emlékszem, hogy eléggé szerettem az illatát. A Lush No Drought szárazsampont még mindig használom, ez ugyanaz a darab, amit az említett bejegyzésben mutattam, és bár a cimkéje szerint már lejárt a szavatossága, sem az illata, sem az állaga nem változott, úgyhogy nem dobtam ki. Már nincs egyébként sok benne, de nem tudom, újra fogom-e venni. A One Direction You & I parfüm is megvan még, és pont nemrég döntöttem el, hogy ráfekszem az elhasználására, mivel 2015-ben írtam róla tesztet, csoda, hogy még nem romlott meg. 
Holika Holika Aqua Petit BB krémet elhasználtam, de nem vettem újra, és ugyanez történt a L'Oréal Lumi Magique korrektorral és a NYX Proof It! szemhéjalapozójával is. A L'Oréal korrektort egyébként rengetegszer újravásároltam az évek során, de mostanában szívesebben kísérletezem újdonságokkal ilyen téren. Emlékszem, hogy mekkora hajtóvadászatot indítottam a Maybelline The Burgundy Bar paletta ellen, amiről akkoriban mindenki beszélt, mostanában viszont már nem nagyon látom senkinél. Igaz, hogy én sem használom annyiszor, de azért elő szoktam venni. A Maybelline Super Stay Matte Ink folyékony rúzsokat pedig nem kell bemutatnom, itt éppen a piros árnyalatért voltam oda, ami egyébként a mai napig az egyik kedvencem. 

Őszintén meglepett, hogy a Lush szárazsampon vagy a One Direction parfüm mióta vannak a kollekciómban, úgyhogy többek között erre is jók ezek a bejegyzések, kicsit felnyitják a szemem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése