2019. november 2., szombat

Októberi kedvencek | 2019

52 nap múlva karácsony! Igen, egyébként tényleg ennyire be vagyok zsongva, felőlem át is ugorhatnánk a novembert teljesen. Ez a bejegyzés viszont még októberről szól, úgyhogy mutatom is, hogy miket használtam rengeteget az előző hónapban.



A Fa Amazonia Spirit tusfürdő illata abszolút telitalálat számomra, kicsit engem az éretlen banánra emlékeztet. Ha lehet még kapni, akkor mindenképpen be fogok tárazni belőle, mert később is szeretném még használni. A Cetaphil hidratáló testápolót kipróbálásra kaptam, és azóta nem is nagyon használok más hasonló terméket. Tetszik, hogy illatmentes, emellett pedig nagyon jól hidratál, viszont pont emiatt időbe telik, amíg beszívódik, úgyhogy aki ezt nem kedveli, annak nem ajánlom annyira. Kézkrém gyanánt is ezt szoktam felkenni mostanában, és szerencsére erre a célra is bevált. 
Néhány hónapja volt egy olyan gyanúm, hogy a Physicians Formula The Perfect Matcha sminklemosó balzsam volt a ludas a szemem körüli ekcémáért, mert ez volt az egyetlen új termék akkoriban a rutinomban. Mostanra már tudom, hogy valószínűleg nem ez okozta, mert azóta folyamatosan használom és szerencsére nem újult ki az ekcéma. Szuper termék, tényleg lehozza a sminket, bár mennyiségre nincs túl sok belőle, hamarosan el is használom. Én iHerb-ről* rendeltem, máshol sajnos nem láttam még. A The Body Shop Carrot Cream hidratálót még az őszi újdonságokat bemutató bloggereseményen kaptam, és elsőre azt gondoltam, hogy túlságosan sok lesz majd a bőrömnek, mivel eléggé sűrű és gazdag állaga van. Nem lett igazam, úgyhogy bátran tudom ajánlani kombinált bőrre is. Ja, és tényleg répa illata van, elég vicces. 

*Ez a saját affiliate kódom.


Amint megjelent, rögtön megrendeltem a Colourpop Pretty Fresh színezett hidratálóját, és szerencsére nem bántam meg. Az utóbbi időben inkább a teljes fedésű, matt alapozókat szeretem, de azért vannak napok, amikor jobban esik csak feldobni egy ilyen könnyű, hidratáló alapot. Az én árnyalatom egyébként a Fair N1 ebből. Meglepő módon korábban még sosem próbáltam az Urban Decay Primer Potion szemhéjalapot, nemrég viszont rendeltem belőle egy picike kiszerelést. Egész nap tökéletes vele a szemsminkem, és nekem a kiszereléssel sincs problémám, ugyanis ennél a mini verziónál nincs applikátor, úgyhogy nem azzal kell kiimádkozni belőle a terméket. Kibontottam a Too Faced Better Than Sex szempillaspirált is, és jelenthetem, pontosan ugyanolyan fantasztikus, mint a vízálló verzió! Többen írták, hogy nekik egyáltalán nem jött be, mert tapaszt, potyog és társai, de én semmi ilyesmit nem tapasztaltam, egyszerűen imádom. 

IsaDora szemhéjpúder paletta és Stila Heaven's Hue highlighter Kitten árnyalatban

Kipróbálásra kaptam az IsaDora őszi kollekciós szemhéjpúder palettáját is, ami a 21 Metropolitan árnyalatra hallgat, és hogy őszinte legyek, először úgy voltam vele, hogy ezek egyáltalán nem az én színeim. Aztán mégis kipróbáltam, és októberben rengetegszer nyúltam hozzá. Az összes festék fényes benne, de egyik sem túl csillogó, a fenti képen színmintát is láthattok belőle. A Stila Heaven's Hue highlighternek nagyon fura, gyurma állaga van - olyan, mintha krémes lenne, de közben mégis púder. Nekem az ikonikus Kitten árnyalatban van meg, amiről szintén készítettem színmintát: csodás, igazi "űrből is látható" fénye van, és az állaga ellenére ecsettel felvive is jól működik. Ezt egyébként másodkézből rendeltem Glambotról*, úgyhogy nem, nem a teljes árát fizettem ki érte.

*Ez is a saját kódom, amit használva regisztráció után 10 dollár kedvezményt kapsz az első 25 dollár feletti rendelésedből az oldalon.


Facebookon nemrég kifejtettem, hogy nem vagyok hajlandó már vitába szállni ismeretlen emberekkel azzal kapcsolatban, hogy kiket támogatok és kiket nem, ezért azt sem fogom titkolni, hogy igenis nagyon élvezem a Shane Dawson x Jeffree Star YouTube sorozatot, és izgatottan várom az összes új részt.

Kedvenc dalok:
No Rome ft. The 1975 - Narcissist
James Blunt - The Greatest
Au Revoir Simone - Crazy
The Strange Familiar - Run Away Heart
Coldplay - Everyday Life

Ti is várjátok már a karácsonyt? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése