2017. november 29., szerda

Novemberi kedvencek | 2017

November tipikusan az a hónap volt, amikor sok minden történt, de szinte semmire sem emlékszem belőle. Egy biztos, nagyon várom már a félév végét, és a karácsonyt, de azért emlékezzünk még meg az utolsó őszi hónap kedvenceiről, ugyanis voltak bőven, mivel a Glamour és Joy-napok alatt rendesen bevásároltam, ezek közül szemezgetek most. 


Még nyáron Ausztriában vettem két bilou tusolóhabot - ami egyébként egy német videós lány testápolási márkája -, amik közül egyelőre még csak a Slushy Apple illatút próbáltam ki. Állagában és hatásában nem különbözik mondjuk a Nivea tusolóhaboktól, viszont ennek valódi, lédús almaillata van, amivel én még szépségápolási termékben nem találkoztam, ezért lett nagy kedvenc. Szintén nyári és ausztriai szerzemény a Balea Königchler Krunen-Kranich csoda-hogy-sikerült-helyesen- leírni tusfürdő, ami finom gyümölcsös illatú, sokkal zselésebb állagú, mint általában a Balea tusik, viszont hatásában ugyanolyan jó. Odavagyok mostanában a Lush No Drought szárazsamponért, mivel a por állaga ellenére meglepően jól adagolható, maradéktalanul beledolgozható a hajba, majdhogynem illatmentes, valamint úgy dúsítja és emeli meg a hajtöveket, hogy nem marad utána az a ragacsos hajlakkszerű érzet, amitől a hideg ráz. Visszatértem a régi kedvenc One Direction You & I parfümhöz is, amit általában a hidegebb hónapokban használom, és írtam róla tesztet is anno, amikor először megvettem. Az utóbbi körülbelül egy évben kicsit háttérbe szorult, de még mindig tart a szerelem. 


Már régóta inkább alapozókat használok, de a Holika Holika Aqua Petit BB krémet nagyon kedvelem, és sokszor előveszem, mivel alig érezhető, hogy az arcomon van, a fedése közepes, egész nap tart, nem fényesedik ki könnyen, ráadásul körülbelül 1500 forintért hozzá lehet jutni online. A L'oréal Lumi Magique korrektorhoz is időről-időre visszatérek, mert nem csak világosítja a szem alatti területet, de a fedése is jó, és összességében is szép alapot képez. A NYX Proof It! szemhéjalapozója viszonylag új szerzemény, hihetetlenül kíváncsi voltam rá, annyi jót olvastam már róla, és nem kellett csalódnom, valóban bombabiztosan a helyén tartja a szemsminkemet akár 13-15 órán át is. Egyetlen negatívuma, hogy mivel pillanatok alatt betonbiztosra köt, ezért kicsit nehéz rajta a színeket satírozni, kell hozzá némi gyakorlás. A Facebook oldalon végigkövethettétek, ahogyan heteken át próbáltam levadászni a Maybelline The Burgundy Bar palettáját, amire végül Prágában sikerült lecsapnom, és azt kell mondjam, hogy életem egyik legjobb vétele volt, ugyanis imádom. Amióta megvan, nem is akarok mást használni, úgyhogy hamarosan érkezik róla a teszt, ha az égiek is úgy akarják. Hasonlóképpen érzek a szintén Maybelline Superstay Matte Ink folyékony rúzsokkal is, az októberi kedvencekben is mutattam egy árnyalatot, novemberben pedig a 20 Pioneer szín volt a favorit, csak jókat tudok róla mondani, és alig várom, hogy Európába is megérkezzenek az új árnyalatok. 

Novemberben nem igazán néztem filmeket, vagy sorozatokat, viszont kedvenc YouTube csatornáim most is lettek. Az első a Beférek a bőröndbe?, ami egy alapvetően utazós témájú csatorna. Informatív, mégis szórakoztató, és olyan különlegesebb, Európán kívüli úticélokról van, illetve lesz rajta szó többek között, mint Kína, Indonézia, Ausztrália, vagy Új-Zéland. Ja, és érdemes lecsekkolni a hozzá tartozó honlapot is, amin még több érdekesség megtalálható. Biztosan sokan hallottatok már arról, hogy nemrég elindult az Ázsia Express nevű reality-féle műsor, aminek Ördög Nóri a műsorvezetője. Mivel a családjával utazott Ázsiába, ezért elhatározták, hogy készítenek erről egy vlogsorozatot Nánázsia címmel, ami elképesztő színvonalas és profi szerintem, tényleg nézzetek bele, semmi köze a tévés "sallangokhoz". Azóta már az is publikus, hogy ugyan nem fognak ténylegesen napi vlogolni, de innentől szeretnék megörökíteni az utazásaikat, így lesz még több videó is, ha az ázsiai kaland befejeződik. 

A napjaimat leginkább az egyetem kötötte le, de jártam hónap elején Prágában, és rengeteg szuper fotózásom volt novemberben, amiket szintén a kedvenceim közé sorolnék. 

Kedvenc dalok:

Ezeket szerettem tehát mostanában, és ahogy eszembe jutott, hogy mindjárt december, kinézek az ablakon, és havazik...jöhet is a karácsony akkor! 🎄

2 megjegyzés:

  1. Nagyon várom a bejegyzést a Maybelline palettáról! A héten majdnem megrendeltem a Notinoról, de végül mégsem tettem. Nagyon bosszant, hogy még mindig nem sikerült sehol "élőben" vetnem rá egy pillantást, és attól tartok, túl sok benne a fényes szín. Mindegy...
    A szemhéjalapozót esetleg próbáld meg úgy, hogy a szemhéjalapra először egy leheletnyi bőr színű szemhéjfestéket viszel fel, és arra hordod fel a színeket. Nekem ez bevált, ezzel a módszerrel könnyebben megy a NYX alapon a satírozás.
    Én a Bourjois cc Eye Creammel vagyok így, hogy próbálgatok másfajta korrektorokat is a szemem alá, de mindig visszatérek hozzá, nekem az vált be leginkább. De csak szem alá, arcra mást is szoktam.
    Zenében én novemberben újra felfedeztem a kilencvenes évek Madonnáját, egyfolytában azt hallgatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Összesen kettő darab matt barna szín van benne, egy sötétebb, meg egy világosabb, azon kívül mind fényes.
      Próbáltam úgy is, viszont utána nem tudtam rá normálisan felvinni pl. fényes színeket, ecsettel esélytelen volt, ujjal sem tapadt meg rendesen, úgyhogy marad a trükközgetés :/

      Törlés