2017. november 18., szombat

Zsákbamacska | Mi volt a Krémmánia Beauty Boxban? #2

Amint megtudtam, hogy érkezik a harmadik Krémmánia Beauty Box, hihetetlenül izgatott lettem, és a felsorolt márkák alapján azonnal tudtam, hogy meg szeretném majd rendelni, ugyanis az első nagyon tetszett. Szerdán szerencsére minden probléma nélkül kézhez is kaptam, és indulhatott a bontogatás. 


A rendelési és szállítási komplikációkról valószínűleg már mindannyian hallottatok, ezért nem fejteném ki. Sajnálom azokat, akiknek a rendelés leadása után mégsem jutott doboz, remélhetőleg találnak a lányok megoldást, hogy legközelebb ne fordulhasson elő ilyen. Engem olyan tekintetben érintettek a webáruházzal kapcsolatos problémák, hogy a doboz mellett mutatta az ingyenes Foxpost szállítást, a rendelés véglegesítésekor azonban automatikusan hozzárendelte a 890 forint szállítási díjat, nem tudtam ingyenes opciót elővarázsolni, így kénytelen voltam kifizetni, holott másoknak sikerült ingyenesen. 


A termékeket rejtő doboz ismét szép és praktikus, lassan már mindent ilyenekben tárolok itthon. Őszinte leszek, szerintem ennek a kiadásnak a tartalma kicsit gyengébbre sikerült, mint az előző kettő esetében, de félreértés ne essék, ettől még összességében elégedett vagyok, csak néhány márkától személy szerint kicsit mást vártam. Évi és Judit készítettek egy behind the scenes videót is, amiben mesélnek kicsit a dolog hátteréről, azalapján már jobban értek egy-két dolgot, de mindjárt kifejtem, mire gondolok.
Természetesen én is hallottam már az Artdeco szemhéjalapozójáról, de még sosem próbáltam, ezért örülök, hogy ezek után letesztelhetem majd. A The Body Shop mandulatej és méz tusfürdő mini kiszerelése tökéletes lesz utazáshoz, és bár magamtól sosem választottam volna ezt az illatot - alapvetően nem szeretek semmit sem, ami mézes -, azt kell mondjam, hogy tetszik. A Nivea testápoló tejre sokan panaszkodtak, hogy unalmas, én viszont úgy vagyok vele, hogy testápolóból sosem elég, és a Q10 Plus C éjszakai arckrémre is kíváncsi vagyok, sosem használtam még kifejezetten éjszakára való hidratálót. A Bioderma Hydrabio szérumot már használtam korábban, és elégedett voltam vele, és valószínűleg ezt is utazásokkor fogom elhasználni. A Kell A Púder tusecset tökéletes lesz a szemöldökömhöz, pont szerettem is volna egy új ferde ecsetet venni mostanában, de így ez a gond is megoldva. 


A Desigual Fresh Bloom parfüm a leírása alapján egyáltalán nem az én világom, megszagolva viszont egy szuper tavaszi-nyári parfümnek tűnik, ráadásul ez a 15 ml-s kiszerelés a kis mérete ellenére egész kiadósnak tűnik. 


Makeup Revolution pirosító univerzális darab, és valóban jó minőségű, ám rengeteg ennél különlegesebb pirosítóm van, így nem tudom, mennyit fogom használni,  viszont ez valószínűleg csak számomra probléma, mert nem mindenkinek van ekkora sminkkollekciója, vagy ír beauty blogot. A Catrice Glam & Doll False Lashes szempillaspirálból volt már egy a legutóbbi Pixibagben, és bár nagyon szeretem, így biztosan el fogom használni ezt is, de talán nem tévedek hatalmasat, ha azt mondom, hogy a legtöbben jobban örültek / örültünk volna inkább egy terméknek kettő helyett az újdonságok közül. Ugyanez igaz a Volumizing Lip Booster ajakdúsító szájfényre is, amelyet bár sokan dicsérnek, én valószínűleg nem fogom elhasználni, ugyanis rúzsos lány vagyok, és nem szeretem a mentolos bizsergető hatást ajaktermékben. (Kivétel a Carmex, de az nálam nem bizserget.) Az Essence Sweet Cherry körömreszelő kétségkívül praktikus, rögtön a neszeszeremben landolt, de itt is szerencsésebb lett volna egy körömlakk, sminktermék, netalán kézkrém, a L.O.V Unexpected Metallic szemhéjpúder minta pedig...valószínűleg a legtöbbünknek ez okozta a legnagyobb csalódást, nem vártuk, hogy pont tőlük lesz majd minta a dobozban. Értem én, hogy magas darabszám, és a forgalmazók készletei is végesek, de kicsit azért többet vártam - még akkor is, ha esetleg ezzel a kijelentésemmel esetleg rossz arcnak tűnök a márkák szemében. (Aki olvas, az meg úgyis tudja, hogy nagy drogériás kedvenceimről van szó, de ez most nem annyira jött össze szerintem.) Éviék ugyanakkor elmondják a videóban, hogy ezeket az apróságokat azért engedték, mivel a fentebb említett három márka egy céghez tartozik, és a két Catrice termék volt a "fő" meglepetés. 


Néhány kupon is lapult a dobozban, amiket bár én nem fogok felhasználni, tudok olyat, akinek például a The Body Shopos hasznára válik majd.

Összességében a legtöbb dolgot szívesen használom majd, és valószínűleg legközelebb is fogok rendelni, mert az alap 4990 forintos árat ettől függetlenül maximálisan megéri még azok nélkül a termékek nélkül is, amikkel nem voltam maradéktalanul megelégedve. Sokan ugyanolyan elégedettek voltak, mint az előző alkalmakkor, úgyhogy mindentől függetlenül ismét gratulálok a Krémmániás lányoknak, jó ez az irány, várjuk a következő kiadásokat! :)

9 megjegyzés:

  1. Már múltkor is meg most is nézegettem ezeket a dobozokat, aztán valahogy mégsem landolt nálam, pedig szeretem a zsákbamacskát. Egyébként jól kihasználható termékek kerültek bele, ahogyan nézem, a Revolutionos pirosítók az egyik kedvenc olcsó pirosítóim közé tartoznak :) Olyan dobozt viszont úgysem fognak tudni kreálni, ami mindenkinek tetszik, az lehetetlenség lenne, a szállításnál/rendelésnél is olvasgattam a visszajelző kommenteket, hát na, még be kell járatniuk Éviéknek is, hogy mi lesz a legjobb és sok háttérmunkáról nem is tudhatunk. Nekem is nagyon tetszik, hogy elkezdtek ilyen irányba is mozogni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben a külső webshopos dologban kétségkívül sok a buktató, de nyilván több száz dobozt kiküldeni úgy, hogy amúgy nem ezzel foglalkozik az ember...kb. lehetetlen :D

      Törlés
    2. Amúgy valószínű, hogy azok igényeit jobban kielégítik ezek a dobozok, akik nem bloggerek, nem sminkesek vagy más szakmabeliek, így nem is olyan magasak az elképzeléseik.

      Törlés
    3. Ez pontosan így van, a magyar kiadás volt eddig egyedül olyan, ami a "hozzáértőbbek" számára is kuriózum lehetett.

      Törlés
  2. Nálam ez a doboz 10/12, ha szigorúan nézem, de gyakorlatilag inkább 12/12. A két dolog ami nem annyira jött be: az egyik a parfüm, aminek sajnos valamelyik alkotórészét annyira nem bírom, hogy elkezd tőle fájni a fejem (lehetett volna annyi eszem, hogy amikor Zólyomi Zsoltnál voltam parfümtanácsadáson, rákérdezhettem volna, melyik az, hiszen nála is szagoltam kettőt, amiben benne volt, de hát késő bánat...). Pedig a kiszerelés csillagos ötös, ideális nyaralásra, vagy táskába dobálni, na de majd valamelyik keresztlányom biztosan örülni fog neki. Másik nálam a testápoló, amit én sohasem használok, egyszerűen utálom, szerencsére nincs is rá szükségem, így ez talán valamelyik tesómnál fog landolni. Viszont örültem nagyon a Kell a púder ecsetnek, az enyémben nagy satírozó ecset volt, és egyébként is gondolkodtam már, hogy ki kellene próbálni a KAP ecseteket, és éppen ebben és/vagy a kúposban gondolkodtam, ez tehát telitalálat. Az Artdeco szemhéjalapot régen használtam, és az általam próbáltak közül a második helyen áll, a MAC után, holtversenyben a NYX alapjával. Egyetlen hátránya a tégelyes kiszerelés. Ha csak ezt a két terméket nézem, már visszajött a doboz ára (én is fizettem postaköltséget egyébként), de még mindig vannak benne szuper holmik.
    Én magamtól a Nívea arckrémet sosem vettem volna meg, de örülök, hogy van lehetőségem kipróbálni, érdekesnek tűnik. Catrice sminkcuccom sem nagyon volt eddig, de mind a szempillaspirállal, mind a szájfénnyel pozitív tapasztalatokat szereztem az elmúlt két napban. A Bioderma szérum pedig megint egy olyan termék nálam, amit már régóta szeretnék kipróbálni, de valahogy eddig nem jött össze. A pirosító pedig szintén telitalálat, mert ilyen szín még nincs a tarsolyomban, pedig nem csak monóim, de pirosító palettám is van kettő, szóval nekem ez is jól jött. A tusfürdő csodás illatú, tökéletes lesz, ha a két ünnep között elutazunk. Az essence körömreszelő is jól jön, hogy ilyen pici, a L.O.V. pedig..., hát ennyi, az kis csalódás okozott, de végül is még így is bőven megérte nekem ez a doboz.
    Szóval, nekem most a doboz által lehetőségem lesz tesztelni olyan dolgokat, amiket már szerettem volna, és olyanokat is, amik magamtól nem jutottak volna az eszembe, de örülök, hogy lehetőségem nyílik rá, és még valamelyik keresztlányom is örül majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ööö, bocs, hogy ennyit írtam :)

      Törlés
    2. Most bontottam ki éppen a NYX szemhéjalapot, úgyhogy lehet, hogy az Artdeco várat még magára, pedig már kíváncsi vagyok rá nagyon :D

      Törlés
  3. Jaj, de jó ez a poszt, így még nyugodtabb vagyok. :D Ugyanis a rendelés napján délután kerültem netközelbe, amúgy teljesen ki is ment a fejemből, és akkor már nem is volt.... De én úgy érzem ez most szerencse, nekem is csalódás, többet vártam. Az Ardeco alapot használom, én nagyon meg vagyok vele elégedve! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor nálad pont kapóra jött, hogy gyorsan elkapkodták :D

      Törlés