2017. november 5., vasárnap

Internetes pénzkeresés | Piackutatási kérdőívek #5 – Adunk a véleményére

Ezúttal ismét csak egyetlen piackutatós oldalt mutatok, amit nem újonnan ismerek, de kicsit döcögősen indult a kapcsolatunk, és hanyagoltam, lentebb ki is fejtem ennek az okát. Mióta viszont kicsit változtattak a konstrukciókon, megszerettem, és bizonyítottan ki is fizet, ezért szívesen ajánlom.


Adunk a véleményére: kezdetben csak egy állatos webáruházzal álltak kapcsolatban, ott lehetett vásárolni a kifizetésekkel, de mivel nekem nincs háziállatom, egy idő után elkezdtem nem foglalkozni a küldött kérdőívekkel. Nemrég viszont bekerült a kínálatba az eMAG is, és így már megéri töltögetni, mert a szállítási díjból is lejön az utalvány, és egyébként is sokszor szoktak akciók lenni ott. Ugyanúgy emailben küldik a kérdőíveket, amelyek átlagosan 200-350 forintot érnek, és 2500 forint összegyűjtése után váltható be kuponkódra ugyanolyan értékben, amely a szállításból is levonható, nem csak a vásárolt termék összegéből. Havonta átlagosan 2-3 kérdőívet küldenek, néha többet, néha kevesebbet, szóval néhány hónap alatt össze lehet gyűjteni elég pénzt a kifizetéshez. Minden kérdőív, és az oldal maga is magyar nyelvű. 

Ha érdekesnek találtátok, linkelem az előző részeket, ahol több hasonló oldalt is megismerhettek: elsőmásodikharmadiknegyedik.

2 megjegyzés:

  1. Köszi! Na látom már el is maradtam pár ilyen posztoddal. Nekem a Mobrog olyan car teszteket küldött hogy kitölteni se tudtam vagy egy évig mire összejött a zsé. Becsukódott az oldal, nem mozdult tovább meg ilyen gagyiságok. A jtn-t egy kicsit unom, hogy 50 pontonként gyűlik csak..egy etapnyit már tavaly összetudtam gyűjteni végre...😂 Amire rá vagyok katranva az a daedalus, hetente van teszt, már csak 50 pont és van 10 euróm. Korreai turpisságokra szoktam elkölteni ezeket. 😁 Az ipsosos utalványok meg a karácsonyi Nagytétényi kastélylátogatást fedezik, amire minden évben megyek a párommal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Mobrog meg a Marketagent mostanában nem igazán tesz ki magáért, ellenben a Globaltestmarket csak úgy ontja magából a kérdőíveket :D A Daedalusra beregisztráltam, de nekem semmit sem csinál, egy darab e-mailt nem küldtek, lehet ránézek majd megint. A Nagytétényi Kastélymúzeum meg itt van mellettünk néhány buszmegállónyira a világ végén, de szerintem legutóbb 5 éve voltam arra :D

      Törlés