2017. november 7., kedd

Teszt | Yves Rocher Elixir Jeunesse termékcsalád

Instagramon és Facebookon mutattam már, hogy nemrég érkezett az Yves Rochertől egy hihetetlenül igényes és szép csomagom, amiben az új Elixir Jeunesse arcápoló vonal néhány tagja lapult. Ez a termékcsalád a mindennapok során a bőrt ért káros külső hatásokkal szemben igyekszik felvenni a harcot, és az általam a következőkben bemutatott termékeken kívül tartalmaz még egy éjszakai krémet, egy szérumot, és egy szemkörnyékápolót is.


A legkíváncsibb természetesen én is az arclemosó kesztyűre voltam, amely nem szorosan a kollekció része, de szintén őszi újdonság. Sejtettem, hogy hatásos lesz, ha olyan elven működik, mint a mikroszálas törlőkendők, amik szintén csodát tesznek, és nem csalódtam: plusz hozzáadott termék nélkül, csupán benedvesítve is néhány mozdulattal maradéktalanul eltávolítja a sminket - még a szempillaspirált is! - a kialakítása pedig igencsak praktikus. A tisztításától kissé féltem, de némi sampon és meleg vizes öblítés tökéletesen kihoz belőle mindent. Egyszerű, de nagyszerű, lusta napokon nagyon jól jön, hogy van.



A leírás szerint három hónapig használható, utána ki kell dobni, de én szerintem csak akkor fogok megválni tőle, ha úgy érzem, hogy veszített a hatékonyságából, mivel nem használom minden nap. 3390 forintba kerül, és igazán azoknak érheti meg, akik sokat utaznak, vagy nem szeretnének sokat kozmetikumokra költeni, esetleg ilyen formában támogatnák a környezetünk védelmét.


A micellás arclemosónak van a legzöldebb, leggyógynövényesebb illata a termékcsaládból, amit én annyira nem szeretek, de nem zavaró. Folyékony, mégis géles állagú, de nem habzik fel, ami azért jó, mivel szemre is használható, oda pedig nem hinném, hogy szívesen ken bárki is habzó terméket. Hatékonyan tisztít anélkül, hogy csípné a szemem, vagy húzódna a bőröm, és még a vízálló termékeket is lehozza, bár ha valamilyen extrán tartós terméket használtam, szeretem még utána áttörölni az arcomat egy micellás vízzel. Nem tartalmaz alkoholt, ásványi olajat, szilikont és parabéneket, van viszont benne aloe vera gél, és egy aphloia nevű növény kivonata, amire magyar megfelelőt nem igazán találtam, de a termékcsalád összes tagjában megtalálható, és állítólag véd a külső káros hatások ellen. 
A kiszerelése 100 ml, teljes áron 2490 forintba kerül, ami még mindig nem vészes, jelenleg (2017.11.07.) viszont 1790 forintos áron kapható. 




A nappali hidratáló kissé zselés állagú, sűrű, mégis könnyen beszívódó krém, aminek számomra isteni uborkás illata van. Nem hagy ragacsos érzetet a bőrön, inkább matt hatása van, mégis megfelelően hidratál, és nem kukacosodik és morzsolódik az arcon, amit sok más hasonló állagú terméknél tapasztaltam már, így smink alá is ideális, viszont lehet, hogy a kifejezetten száraz bőrűek kevésnek éreznék. (Kicsit a Clinique Moisture Surge krémre emlékeztet egyébként, csak az egy kicsit könnyedebb, gélesebb állagú.) Szintén ásványi olaj, szilikon-, színezék- és parabénmentes, viszont alkohol van benne, de ennek szárító, irritáló hatásait én személy szerint nem érzékelem. 
50 ml terméket tartalmaz, és teljes áron 6990 forintba kerül. 



A maszk különlegessége, hogy nem a szokásos megszáradós-lemosós termék ez, hanem egy sűrű krém, amelyet 5-10 percig kell az arcon hagyni, majd a maradékot egy vattakoronggal letörölni, de akinek szárazabb a bőre, akár rajta is hagyhatja és bele is masszírozhatja a bőrbe. Én úgy vettem észre, hogy olyan, mintha a nappali hidratáló egy masszívabb, koncentráltabb változata lenne, ezért van, hogy éjszakára is felkenem. A három termék közül talán ez az, amit a legkevesebbszer használok, mert nem érzem, hogy annyi pluszt adna a rutinomhoz, mert ha maszk, én inkább a tisztító változatokat szeretem, és hidratálás céljából inkább rétegezni szoktam, viszont tetszik, hogy nem kell lemosni, mert gyűlölök a mosdókagyló előtt bénázni. 
A tubus 75 millis, és 5990 forintért tudjátok beszerezni alap áron.

Az én két kedvencem a kesztyű és a micellás arclemosó, ezutóbbit azóta már napi szinten használom. A krémmel és a maszkkal is meg vagyok elégedve, kombinált bőrre tudom őket ajánlani, bár tény, hogy az áruk kicsit húzós. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése