2019. február 17., vasárnap

Nosztalgia | Kozmetikumaim a blog előttről #2

Készítettem már korábban egy ilyen bejegyzést, ahol az első beauty termékeimet gyűjtöttem össze és mutattam meg, ennek hatására pedig eszembe jutott még több olyan kozmetikum, amiket nem láthattatok még itt, mert a blog indulása előtt vettem őket. Ha jól emlékszem, a most bemutatásra kerülő dolgokat olyan 2011-2012 környékén használtam előszeretettel, tehát 16-17 éves lehettem, amikor a kedvenceim voltak. 


Biztosan nem én voltam az egyetlen, akinek egy időben a Catrice All Matt Plus alapozó volt a kedvence. Szerettem benne, hogy sokáig mattított, viszont nem vettem újra, és nem is annyira emlékszem már rá. Szintén a mattítás miatt vettem meg a MAC Créme Matifiante mattító gélt, amit sajnos túl sokáig nem tudtam használni, mert a gimiben elhagytam a neszeszerem, amiben benne volt, és sosem került meg. Az első "rendes" korrektorom a MAC Select Moisturecover korrektor volt, amit kifejezetten szem alá vettem, de ma már nem használnám, mert túl krémes volt az állaga, 14-15 éves koromban viszont nem volt szükségem ennél többre. Ahogy már a korábbi ilyen bejegyzésben is említettem, a MAC iránti hatalmas érdeklődésem amúgy egyértelműen Dorkasminkel videóiból származott - mindenképp írjátok meg, ha ti is követtétek őt! (Azóta is sajnálom, hogy nem mentettem le a videóit, még mielőtt letörölte őket YouTube-ról, mert a mai napig eszembe jut, hogy úgy nézném őt néha.)
Szerintem nincs olyan olvasóm, aki ne emlékezne arra, hogy mekkora felhajtás övezte a Maybelline Color Tattoo krémes szemfestékeket, nekem is volt belőle pár, és főleg az ikonikus On and On Bronze árnyalatért voltam oda. Szemhéjpúderek tekintetében sokáig szinte csak Essence és Catrice darabokat használtam, a képen látható Sun Club nyolcas volt az egyik kedvencem. Az Essence fekete gél állagú szemhéjtusa is ikonikusnak számított, mert ilyen tartós terméket nem igazán gyártottak még akkoriban. A Max Factor False Lash Effect Fusion szempillaspirálból rengeteget elhasználtam, és pont mostanában gondolkodtam el rajta, hogy valamikor majd újraveszem, mert kíváncsi vagyok, hogy most is annyira jó-e még, bár már szinte sehol sem látom egy ideje, de Notinon még árulják. Az ajkaimra nem sok mindent használtam, viszont az Astor Perfect Stay ajaktintákból több árnyalatom is volt, plusz a Rimmel Lasting Finish kollekció Airy Fairy fantázianevű rúzsát is előszeretettel használtam, ez volt az egyik legnépszerűbb szín a kínálatból. Az Astort már biztosan nem lehet kapni, mivel a márka is kivonult nemrég, a Rimmel rúzst pedig szerintem megszüntették.
Ja, és egy időben még a körmeimet is festettem, és rendszerint a Manhattan körömlakkjaihoz nyúltam, de ezt a márkát is már csak külföldön lehet beszerezni egy jó ideje.

Van olyan termék ezek közül, amit ti is használtatok? 

4 megjegyzés:

  1. A Sun Club palettákat én is használtam és szerettem. A Maybelline Colour Tattooval is próbálkoztam, de sosem lett igazán nagy kedvenc. Az Essence zselés tusa volt az első zselés tusom, ha jól emlékszem lilában vettem meg. A Rimmel rúzsait a mai napig használom és szeretem. Életem első körömlakkja Manhattan volt. Kb. 11 éves lehettem és a zsebpénzemből vettem meg, amikor még csak egy DM volt Győrben. :D Narancssárga volt, és három rétegben sem fedett teljesen. :D
    Jó volt ez a bejegyzés, jól esett picit nosztalgiázni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egész onnan jutott eszembe, hogy nemrég selejteztem ki egy ilyen nyolcas Essence palettát, ami szerintem már simán 8-9 éves volt, és évek óta nem használtam - mondjuk baja nem volt egyébként még -, de sosem tudtam tőle megválni :D

      Törlés
  2. CT-t még mindig használok:D. Jó is volt visszaemlékezni picit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már kiselejteztem őket, de elgondolkodtam, hogy a mattokból kéne venni megint :D

      Törlés