2019. február 7., csütörtök

Kívánságlista #16 | Catrice/Essence tavaszi-nyári szortimentfrissítés 2019

Felkerültek az Essence és Catrice idei tavaszi-nyári újdonságai a hivatalos honlapra, lassan pedig remélhetőleg az üzletekbe is elkezdenek beszivárogni. Őszintén szólva jópár év után számomra ez a legkevésbé érdekes szortimentfrissítés, de persze azért találtam néhány dolgot, amit mindenképpen meg fogok nézni élőben is.


Mostanában rengeteg primert és fixáló spray-t próbálgatok, így természetesen a Catrice fújós primereit is szeretném majd kipróbálni, azok közül is legfőképp az energizáló verziót. A HD Active Performance primert már meg is vásároltam, mert amikor legutóbb a Müllerben jártam, néhány újdonság már ki volt téve, köztük ez is. Arcra való termékekből alaposan el vagyok látva, a One Drop Coverage korrektort viszont legalább a kezemen ki szeretném majd próbálni, bár attól tartok, hogy sajnos a legvilágosabb árnyalat is sötét lesz rajtam. A Generation Matt folyékony rúzs esetében természetesen a tartósságra vagyok a legkíváncsibb, na meg hogy valóban mattra szárad-e, nem mintha szükségem lenne több rúzsra a meglevőkön kívül. Végül pedig a Quick 'N Easy ecsettisztító is elég izgalmasnak ígérkezik, főleg ha reggel jövök rá, hogy előző nap élénk kék szemhéjpúdert használtam...
Az Essence You Better Work! vonala is bővül, és bár a primer nem lett a kedvencem, a színezett hidratálóval és a fixáló spray-vel azért még lehet, hogy megpróbálkozom. Az #instaperfect folyékony highlighter érdekes árnyalatúnak tűnik, a micro precise szemöldökceruzára pedig már csak amiatt is kíváncsi vagyok, mert a Catrice hasonló terméke a valaha volt kedvenc szemöldökformázóm.

Ha találkoztatok már az új termékekkel valahol, ne habozzatok megírni, mert mostanában mindig lemaradok az újdonságokról :(

2 megjegyzés:

  1. Az ecsettisztító engem is érdekel. Az Essence színezett hidratálója engem nem nyűgözött le, Blahán a Müllerben már próbáltam a tesztert. A Salut Paris palettát meg is vettem mert a teszter swatch-jai tetszettek viszont szemhéjon valahogy nem akarnak működni. ☹️

    Viszont a Catrice limitált Glow Patrol kollekciójában (szintén Müller) a highlighterek szenzációsak, és nemcsak az árukhoz képest.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tegnap próbáltam ki a Mülleerben a színezett hidratálót, és úgy tűnik, hogy nulla fedése van, szóval azt szerintem nem fogom megvenni...

      Törlés