2019. február 5., kedd

Januári kedvencek | 2019

A decemberi kedvencek kimaradt - a blog és a havi kedvencek sorozat életében egyébként először -, de máris itt a januári válogatás. Eléggé hihetetlen, hogy máris február van, bár én azért örülök ennek, mert rövid hónap, aztán remélhetőleg gyorsan jön a tavasz, mivel gyakorlatilag sötétben indulok el és sötétben is jövök haza, amiből már nagyon elegem van. 


A Dove Sommerpflege tusfürdő bár nyári limitált kiadás, nálam most került elő, és kifejezetten üdítő érzés használni ezt az illatot. Ezzel szemben az Yves Rocher Vanília Éjszaka tusfürdő olaj igazi téli illat, szerintem az idei kiadás sikerült a legjobban az összes limitált YR vaníliás illat közül. Mostanában valahogy nem vágytam illatos krémekre, ezért elővettem az Uriage Eau Thermale Silky Body testápolóját, ami bár egy nagyon alap krém, de megfelelően hidratál. Végül pedig ismét rátaláltam a L'Oréal Elseve Extraordinary Oil hajápolójára, amit nedves hajra szoktam felvinni, és imádom az illatát. 


Sokat használtam a tavaly vásárolt Maybelline Superstay alapozót, amiből a 05 Light Beige árnyalat szerencsére tökéletesen passzol a bőrömhöz. Jó a fedése, kellően tartós is, nem igazán tudok rá rosszat mondani. A szem alatti karikák eltüntetésére és a bőrhibákra mostanában az Essence Camouflage+ matt korrektort használom, amivel szintén elégedett vagyok, de a száraz bőrűeknek inkább a fényes változatot ajánlanám, mert úgy vettem észre, hogy eléggé szárít. A mark. BROW TATTOO micro styler szemöldökformázója új termék, ami gyakorlatilag egy szemöldökfilc. Instagramon már említettem, hogy mennyire elnyerte a tetszésemet, pedig én abszolút ceruza párti vagyok.  Végre-valahára a Milani szemhéjalapozóját is kipróbáltam, és tényleg jogos a hype körülötte, valóban szuper, egész nap a helyén tartja a sminkemet. Januárban leggyakrabban a theBalm Nude Beach palettát használtam, ami első ránézésre nem túl extra, a minősége viszont kiemelkedő. A Revolution PRO Supreme Matt Lip Pigment folyékony rúzs Inconspicuous árnyalata nem éppen egy téli szín, ugyanis egy élénk narancssárgáról van szó, de ez engem nem zavar, és a formuláját is nagyon szeretem: hihetetlenül pigmentált, kényelmes viselet, és bár annyira nem tartós, ebben az esetben ez sem zavar.


Filmek közül megnéztem mindhárom részét az Útvesztő sorozatnak, és imádtam, bár nekem az Éhezők viadala is tetszett anno. Őszintén szólva nem igazán érdekel, hogy a könyv vagy a film jobb-e, mert engem kifejezetten a film érdekelt - néhány éve az első részt láttam már moziban, de a másik kettőt utána végül nem néztem meg.

Kedvenc dalok:
The Lumineers - Cleopatra
John Smith - Hummingbird
The Vaccines - Minimal Affection
Troye Sivan - Lucky Strike

Ezeket szerettem tehát januárban, de remélem a február azért tartalmasabb lesz majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése