2019. február 11., hétfő

Kedvenceim újratöltve | 2018 Február

A kedvences visszaemlékezések sorában ezúttal egy nem olyan régi bejegyzés kerül terítékre, ugyanis a 2018-as februári kedvenceimről lesz szó. Az előzetes feltételezésem pont emiatt nyilván az volt, hogy a posztban szereplő termékek közül a legtöbb még a mai napig a kollekciómban van, és végülis nem tévedtem nagyot. 


A Duschdas Ich fühle mich... tusfürdők közül továbbra is a zöld a kedvencem, a kéket, amit a posztban mutattam nem vásároltam újra. A Barnängen Glacier Breeze tusfürdőjét mindenképpen szeretném majd újravenni, mert imádtam az illatát, de jelenleg még rengeteg hasonló termék vár elhasználásra, viszont nincs elfelejtve abszolút. Szomorúan tapasztaltam egyébként, hogy míg a többi illat gyakorlatilag az összes drogériában megtalálható belőle, ezt nem igazán lehet kapni. A Fa Bali Kiss dezodort elhasználtam, de nem venném újra, mert az ennél semlegesebb illatú dezodorokat preferálom. A NIVEA Oil in Cream vaníliás-mandulaolajos kézkrémet a mai napig használom, de nem mostanában fogom újravenni, mert szintén számtalan elhasználandó kézkrém lapul még a fiókomban. 
L'Oréal Infallible 24H Matte alapozót elhasználtam, és tervezem is újravenni, a Rimmel Magnif'eyes Colour Edition paletta viszont bár még mindig megvan, de az utóbbi hónapokban kissé feledésbe merült. A MAC In Extreme Dimension 3D Black Lash szempillaspirált azóta egy karácsonyi csomag keretein belül nagy méretben is megvettem, mivel emlékeztem rá, hogy mennyire jól teljesített a mini verziója, a Lovely K-Lips folyékony rúzsokat, valamint az Essence Made To Sparkle highlighter palettát pedig a mai napig szeretem és rendszeresen használom.

A dezodoron kívül tehát gyakorlatilag mindent használok még a felsorolt termékek közül, vagy amit nem, azt tervezem újravenni. Mindez kellemes meglepetésnek bizonyult, hiszen azért egy év a kozmetikai ipar esetében nem túl hosszú idő. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése