2019. január 9., szerda

2018 kedvencei | Minden, ami nem kozmetikum

Néhány napja bemutattam a sminkes, illetve egyéb kozmetikumos kedvenceimet a 2018-as évből, így végezetül az egyéb kedvenceket veszem sorra. Nem lesz belőle túl sok, mert valamiért a tavalyi évben szinte egyáltalán nem néztem filmeket és sorozatokat, főleg a YouTube videók voltak nálam előtérben, és túl sok olyan helyen sem jártam, amit érdemes lenne megemlítenem. 


Amikor elkezdtem összeszedni, hogy kiket és miket szeretnék ebben a bejegyzésben megemlíteni, rá kellett jönnöm, hogy nem sok újonnan felfedezett videós volt rám nagy hatással 2018-ban, mindössze öt csatornát tudtam összeszedni. A Beauty News-t még 2016 végén ismertem meg, és azonnal a kedvencemmé vált, ugyanis én az ilyen leplezetlen, alapos és szókimondó beauty témájú csatornákat hiányolom leginkább a YouTube-ról az utóbbi években. Hailey-nek és Kat-nek külön-külön is van csatornája, azokra is fel vagyok iratkozva, és nagyon szeretem mindkettőjük videóit. Hasonló okokból fogott meg Lauren Mae Beauty is, akitől egyébként sok idei TAG kapcsán inspirálódtam. Van nála sok project pan, visszatekintés, reflexió, és hihetetlenül ötletes tartalmai vannak. Szabó Lucát valószínűleg nem kell bemutatnom a legtöbbeteknek, ő idén indított saját csatornát, ahol leginkább kreatív témákat dolgoz fel, leginkább olyasmit, amivel mások nem igazán foglalkoznak. Nyilván nem mehetek el amellett, hogy Luca a privát életemben is jó barátnőm, és pontosan olyan sminkfanatikus, mint én - többek között a Beauty News-t is ő ismertette meg velem -, ez viszont nem befolyásolja azt, hogy tényleg érdemes ránéznetek a videóira. 
A végére pedig két társadalmi témájú csatornát hagytam: a Jubilee és a Cut alkotói csapata nem riad vissza a megosztó témáktól, de még a legpolgárpukkasztóbbnak tűnő ötletet is úgy tudják előadni, hogy az szórakoztató, fogyasztható és elgondolkodtató legyen, ezeket is csak ajánlani tudom. 

Nem túl sok film hagyott bennem nyomot, sőt. Kettőt tudnék kiemelni, amik közül mindkettőt moziban láttam, és mindkettőről volt szó havi kedvencek között, ezért nem is írnék róluk túl sokat: az egyik a Love, Simon, a másik pedig a Legendás állatok - Grindelwald bűntettei.
Sorozatot nem tudok mondani, mivel amennyire sorozatfüggő voltam néhány éve, annyira hanyagolom őket mostanában.



Zenészek és zenekarok közül nagyrészt olyanokat hallgattam, akiket már korábban is, viszont sokaknak jött ki tavaly új albuma, nyilván ezek voltak rám a legnagyobb hatással. Így tehát a 2018-as kedvenc előadóim: George Ezra, The Kooks, Tom Odell, Gregory Alan Isakov, Passenger, The 1975, Atreyu.

Események közül a legjelentősebb az volt, hogy nyáron lediplomáztam, ezen kívül pedig tavaly sem maradhatott ki a Sziget, ahol két napot sajtósként töltöttem. Jártam több érdekes és izgalmas bloggerrendezvényen is, amelyek közül nem mindegyikről sikerült írnom külön, de mindig beszámoltam róluk Instagramon, vagy a Facebook oldalon.

Összességében sajnos 2018 nem volt egy jó év, nem igazán úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztem, vagy szerettem volna, hogy alakuljanak, és ezt sajnos bárhogyan is próbálnám tagadni, nem tudom. 2019-ben éppen ezért nem szeretnék tervezgetni - nem mintha egyébként annyira közel állna hozzám ez a dolog -, történjen minden úgy, ahogy történnie kell, jelenleg így vagyok most vele. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése