2019. január 13., vasárnap

Új termékek a hajápolásomban #17

Üdv az első idei hajápolós bejegyzésnél! Az utóbbi hónapokban kicsit elhanyagoltam ezt a témát, ami sajnos meg is látszott a hajamon, ezért újra belevetettem magam. Jelenleg éppen (ismét) a felhalmozott készletem elhasználásában vagyok, de amint ezzel végeztem, szeretnék majd több hajápolási újdonságot és márkát kipróbálni, ami reményeim szerint sikerül is idén. 


NIVEA Fresh Revive szárazsampon: a közepes árnyalatú hajra való verziót vásároltam belőle, ezen kívül van még egy szőke és sötét hajra is. Kifújva ez is fehér, viszont maradéktalanul eloszlatható a hajban. Az illata semleges, nem tolakodó, nem marad meg napközben. A hatásával abszolút elégedett vagyok, szerencsére nem hagy maga után hajlakkos, ragacsos hatást, amit a legjobban utálok egy szárazsamponnál. Az ára átlagos, 1490 forintba kerül a drogériákban, de érdemes lehet vele tenni egy próbát.

ISANA Professional aktív szenes sampon: engem nem kapott el ez az aktív szén mánia, viszont erre kíváncsi lettem, amikor megláttam a polcon. Állagra nagyon furcsa, sűrű, géles-nyálkás fekete dolog - vigyázni kell vele, hogy ne a kád, vagy zuhanyzó alján végezze mind -, ami utána szürke habot képez. Az illata jó, és szuperül tisztít, valamint nem irritálja a fejbőröm, ami nálam egy lényeges pont, a hajmosások idejét viszont nem tudtam kitolni vele. Sajátmárkás samponhoz képes picit drága, mert teljes áron 800 forintba kerül, az állaga miatt viszont nem fogy gyorsan. 

L'Oréal Elseve Extraordinary Oil kókuszos hajpakolás: a sima Extraordinary Oil pakolás hatalmas kedvencem, rengetegszer írtam már róla, így nyilván kíváncsi voltam erre is. Erős, kókuszos illata van, ami a hajban is megmarad. Állagra sűrű, krémes, pont, mint az elődje, talán valamivel könnyebb leöblíteni. Általában 5 percig szoktam rajta hagyni, puha és selymes lesz tőle a hajam, meg vagyok vele elégedve, de inkább a sima változatot venném újra, mert annak jobban szeretem az illatát.

CHI Silk Infusion regeneráló szérum: jópár éve, amikor még a YouTube gyerekcipőben járt, rengeteg külföldi videós beszélt erről a termékcsaládról, ezért amikor megláttam, hogy kapható belőle Notinon egy 15 ml-s változat, rámtört a nosztalgia, és megrendeltem. Tipikus fodrászat illata van, ami nekem elég fura, de meg lehet szokni. Az összetétele nem egy nagy dolog, rengeteg szilikon van benne, cserébe viszont nem tartalmaz alkoholt, és elvileg hővédő hatása is van, bár én leggyakrabban vasalás után, száraz hajon használom, mint hajvégápoló olajat, és arra maximálisan bevált. Úgy vettem észre, hogyha ezt használom, akkor egészen a következő hajmosásig vállalhatóan néznek ki a hajvégeim, úgyhogy még az is lehet, hogy újra fogom venni.
Jövő héttől egyébként 15% kedvezmény lesz a Notino oldalán minden hajápolási termékre, úgyhogy érdemes lehet körülnézni, én a Bioderma Nodé DS+ sampont, és a TIGI S-Factor Flat Iron Spray-t onnan fogom újravenni. 

ISANA Professional hajvágápoló olaj: egy tesztcsomagban volt, amit még nyáron kaptam, de csak mostanában kezdtem el használni ezt az olajat. Nagyon sűrű, csúszós állagú olaj, ehhez képest viszont nem hagy maga után zsíros érzetet, könnyen beszívódik, de ezt is csak száraz hajon használom. Igazából teljesen átlagosnak mondanám, nem fogom újravenni - bár szerintem az idők végezetéig elég lesz.

Összességében tehát mind az öt termékkel elégedett vagyok, kiemelkedőnek azonban csak az aktív szenes sampont és a CHI szérumot mondanám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése