2019. január 19., szombat

Márkák, amiket ki szeretnék próbálni 2019-ben

Nemrég összegyűjtöttem a saját magam szórakoztatására, hogy melyek azok a kozmetikai márkák, amelyektől leginkább ki szeretnék próbálni valamit 2019-ben, és úgy gondoltam, hogy mindezt megosztom veletek is. Az itt felsorolt márkák mindegyike magasabb árkategóriájú, és a legtöbb itthon nehezebben beszerezhető,  ez viszont nem jelenti azt, hogy innentől csak drága termékeket fogok mutogatni, csupán a drogériában található márkák közül gyakorlatilag már mindent kipróbáltam, amit szerettem volna, és ugyanez igaz a pénztárcabarát árkategóriájú sminkmárkákra is. 


Tudjátok, hogy a hajápolás a mániám, éppen ezért nem tudtam megállni, hogy ne kerüljön két hajápolási márka a válogatásba. Az egyik a Briogeo, amiről Tati és Ingrid Nielsen áradozik rengeteget, a másik pedig a Kérastase. Utóbbitól már volt egyszer egy utazó kiszerelésű hajápoló olajam, amit nagyon szerettem, de szeretnék több mindent is kipróbálni, például a Resistance vonalat
Arcápolás tekintetében azt hiszem, hogy az elmúlt időben sikerült kialakítanom a számomra tökéletes rutint, de nyilván nem fogom tudni megállni, hogy ne próbáljak ki semmilyen újdonságot innentől. A Pixi és a First Aid Beauty termékei úgy gondolom, hogy beleillenének abba, amire az én bőrömnek szüksége van, és ha jól tudom, utazó kiszerelésű termékeik is vannak, ami pont tökéletes arra, hogy kipróbáljam őket. 
Sminkek terén az Anastasia Beverly Hills Brow Wiz szemöldökceruzát évek óta nézegetem, de az ára miatt sosem tudtam rávenni magam, hogy megrendeljem. Mostanában viszont más termékek is felkeltették a figyelmem a márkától, szeretném például kipróbálni a folyékony rúzsaikat. A Nabla elsősorban a palettáiról híres: a Soul Blooming azóta tetszik, amióta csak kijött, és a Dazzle Liner szemhéjtusokat is régóta csodálom. A Juvia's Place szintén a palettáival vált híressé, amiknek a minősége állítólag szuper, a színek pedig nagyon különlegesek - nem mintha nem lenne már így is túl sok szemhéjpúderem. A Too Faced-től egyértelműen matt folyékony rúzsokat vásárolnék, de az arcra való termékeikről is sok jót hallottam. Végül pedig a bareMinerals került fel a listámra, tőlük a híres por állagú ásványi alapozót szeretném.

Ez tehát a terv, meglátjuk, mi fog ebből összejönni, mert terveim szerint azért mindenre akciósan szeretnék majd lecsapni, mivel kicsit fáj annyi pénzt kiadni egy-egy termékre, amennyibe ezek kerülnek. 

4 megjegyzés:

  1. Az ABH szemöldökceruzát mindig nézegetem, de még 30%-kal olcsóbban se vitt rá a lélek, hogy megrendeljem.
    A Juvia's paletták tényleg nagyon jók. Most van 20% kedvezmény az oldalukon, de kb. 10 dollár a postaköltség... BeautyBayen sokszor akciózzák a palettáikat, amik hatalmasak is, már nézegetni is öröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindenképp BeautyBay-ről fogok rendelni :D

      Törlés
  2. Nagyon szuper dolgokat szemeltél ki! Én a szemöldökömet nem igazán festem, örülök, hogy elég szednem, de az ABH palettáimat nagyon szeretem. A Nablától kb. minden bevált, amit csak használok, most éppen az ajakra való termékeikbe vagyok szerelmes, de a szemhéjpalettákat, pirosítókat is nagyon imádom.
    És hát a Juvia's - lenyűgöző. Az év végi Beauty Bay akciókor szereztem be hármat, és egyszerűen elképesztően jó minőségűek. A színek vibrálóak, satírozhatóak, és egyáltalán nem porolnak, egy picit sem. És tényleg nagyon nagyok, én kettőből a mini változatot vettem, és elképedtem, hogy ha ekkora a mini, mekkora lehet a teljes méret?

    A James Charles paletta megérkezett már a Morphe-tól? Remélem, lesznek swatchok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nagyon nem kéne már több szemhéjpúdert vennem, de most éppen egy videó hatására újra kinéztem az ABH Norvinát...:D
      Megérkezett, de őszintén fogalmam sincs, hogy mikor jutok el odáig, hogy az összes színt kipróbáljam, hogy utána írhassak róla :/

      Törlés