2018. december 30., vasárnap

2018 kedvencei | Testápolás, arcápolás, hajápolás

Ha év vége, akkor egész éves kedvencek. A korábbiakhoz hasonlóan ismét három részre bontom ezt a bejegyzést, idén viszont kicsit megvariálom a dolgot, és igyekeztem csak olyan termékeket kiválogatni, amiket 2018-ban fedeztem fel, plusz leredukáltam a válogatást, és csak a leg-leg kozmetikumokat mutatom meg, hogy ne legyen annyira hosszú - a többit úgyis tudjátok már, ha követtétek a havi kedvences posztokat. 


Testápolási termékek közül nem tudok túl sok állandó kedvencet kiemelni, mivel elég sok mindent használtam párhuzamosan például tusfürdők és testápolók közül. A Dove új testradírjai azonban szerintem fantasztikusak, nem is használok már mást ezeken kívül, valamint a Kneipp Seele Beumeln Lassen fürdőgyöngyöket is kiemelném, elsősorban az illata miatt, ami zöld és citrusos, teljesen az ízlésem. 
Arcápolás tekintetében egyértelműen a Geek & Gorgeous 101 család volt az abszolút befutó nálam 2018-ban, ami ha nem ismernétek, egy magyar márka, amit az ex-Krémmániás Judit alapított. Írtam tesztet is a HA 5 Light szérumról, ami amellett, hogy pénztárcabarát, egyszerűen hibátlan termék, csak ajánlani tudom, biztosan újra fogom venni, ha elfogy. Szerettem még az Eucerin DermoPure bőrmegújító szérumot is, ami valójában egy hámlasztó hatású termék, valamint a COSRX Acne Pimple Master Patch hidrokolloid tapaszokat is, ami a pattanásokra, gyulladt göbökre téve ténylegesen kiszív mindent belőle, viszont csak akkor működik megfelelően, ha a pattanást már kicsit megkínozta az ember, vagy részben kinyomta, de nem sikerült teljesen. (Bocsi, fúj, de így van.) 


Rengeteg sampont kipróbáltam ebben az évben, de egyedül a Bioderma Nodé DS+-t emelném ki, ugyanis semmi más nem hozott olyan mértékű változást, mint ez. Korábban elég sok problémám volt a fejbőrömmel, hámlott, viszketett kisebesedett, amióta viszont ezt használom, gyakorlatilag az ilyen jellegű problémáim teljesen megszűntek, ha pedig esetleg visszatérnének, egyetlen használattal megoldja őket. Kezdetben minden hajmosáskor használtam néhány hétig, most viszont csak elég havonta 1-2 alkalommal bevetnem. Egyetlen negatívuma az ára, ami sajnos elég borsos, de a végeredményért cserébe kibírom néhány havonta ezt a beruházást. Hővédőként szinte egész évben a TIGI S-Factor Flat Iron Shine Spray-t használtam, ami kissé olajos állagú, de nem nehezíti el a hajat, és valóban könnyebbé teszi a vasalást. Az abszolút kedvenc szárazsamponom egy drogériás darab, az Isana Professional 4in1, ami túlzás nélkül a legjobb, amit valaha próbáltam, mert ténylegesen friss hatásúvá teszi a hajat anélkül, hogy összetapasztaná, és különösebb textúrát adna neki. Nagyon remélem, hogy nem limitált kiadás, és még sokáig kapható lesz, mert enélkül tényleg nem tudnék létezni már. Végezetül pedig a The Ordinary argánolaját említeném meg, amit mosás előtti intenzív pakolásként szoktam alkalmazni a hajam teljes hosszára, és bár az illata kicsit fura, a hatása miatt kibírom. 

Ez volt az én rövid válogatásom első része, hamarosan megmutatom a sminkes és egyéb kedvenceimet is 2018-ból. 

4 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, a The Ordinary argánolaját én is pont a hajam miatt szeretném megvásárolni! Egyébként mindegyik más termék is érdekesen hangzik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudod mennyi ideig nem vettem meg, mert beparáztattak azzal, hogy kecskeszaga van????? :D Tény, hogy nem finom, de nem hasonlít a kecskére hálistennek :D

      Törlés
    2. Fúj? :D Szerencsére erről nem olvastam, hogy büdi :D Egyéként véletlenül nem próbáltad nem hajmosás előtti pakolásként, hanem csak minimálisat kenve a hajvégre, hogy mennyire szívódik be? (azaz lehet e esetleg két hajmosás közötti hajvégápolóként használni)

      Törlés
    3. Használtam úgy is, egyáltalán nem maradt utána ragacsos meg olajos a hajam, szóval szerintem simán jó.

      Törlés