2018. december 20., csütörtök

Kedvenceim újratöltve | 2016 November

Kis kihagyás után ismét visszamentem az időben, és megnéztem, mely kozmetikumok kerültek be a novemberi kedvenceim közé, ezúttal 2016-ban. Meglepve tapasztaltam, hogy az akkor bemutatott termékek fele még mindig megvan - ha nem is feltétlenül ugyanaz a darab -, most pedig sorra veszem, hogy mik is ezek. 


Az Yves Rocher mangó-koriander tusfürdőből jópárat elhasználtam azóta az évek során, de nem mostanában fogom újravenni, mert pont emiatt kicsit meguntam az illatát. Az AVON Senses Creamy Fantasy tusfürdő limitált volt, így ebből mindössze a posztban bemutatott darabot használtam. Ami viszont azóta is a rutinom része, az az Yves Rocher Pur Bleuet sminklemosó, valamint a Clinique Moisture Surge hidratáló krém, számtalanszor újravásároltam már mindkettőt.
Az Essence Camouflage alapozót azóta kivonták a forgalomból, amivel kapcsolatban az utolsó időkben már azt vettem észre, hogy nem mutat rajtam olyan szépen, mint korábban. a NYX Lip Lingerie és Astor Soft Sensation Lipcolor Butter rúzs még a mai napig megvan, de egyre kevésbé nyúlok értük, utóbbit mostanában tervezem kiselejtezni, mivel rengeteg ehhez hasonló színű rúzsom lett, amiket jobban szeretek. A Revolution Girls On Film paletta hatalmas kedvencem mind a mai napig, de ha jól tudom, már ez sem kapható egy ideje, az Essence Kajal szemceruzák helyett pedig visszatértem a márka tekerős ceruzáihoz.

Összességében szerintem ez egy jó arány, és ezek közül legalább két terméket a jövőben is biztosan újra fogok vásárolni ismét. :)

2 megjegyzés:

  1. Az Yves Rocher mangó-koriander tusfürdő nála is nagy kedvenc, a komcentrátumot is újravásároltam már belőle utazásokhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én gyanítom, hogy életem végéig elég volt az illatából :DDDDD

      Törlés