2023. augusztus 8., kedd

Júliusi kedvencek | 2023

Bár a jelenlegi időjárás alapján akár az őszi kedvenceimet is megmutathatnám, július nem szűkölködött a 30+ fokos napokban, a termékek pedig tükrözik is, hogy ilyenkor mi a fontos számomra: minimál rutin, hőségálló smink és fényvédelem. Mutatom, miket fedeztem fel ehhez!

A Garnier PureActive Hydrating Deep Cleanser lemosóról és a Pem Delian Phoenix szérumról már volt szó az aktuális arcápolási rutinomat bemutató bejegyzésekben, mindkettőt az elmúlt 1-2 hónapban kezdtem el használni, és a piacon is újak. A Supergoop! Unscreen Sunscreen fényvédőből csak egy mini kiszerelést rendeltem nemrég, nem is nagyon néztem utána, hogy milyen, csak azt tudtam, hogy külföldön eléggé népszerű a márka. Éppen ezért nagyon meglepődtem, amikor először próbáltam ki, mivel teljesen olyan, mintha egy szilikonos primer lenne. Felkenés után szerencsére néhány perccel kellően bemattul, a smink sem csúszkál rajta, még akkor sem, ha jó sokat vitt fel belőle az ember, a fényvédő hatását pedig a Pride-on bizonyította, amikor több órát sétáltunk a tűző napon és teljesen leolvadt az arcom. A Revox Plex Bond Repairing Oil hajápoló olajat újravettem nemrég, szeretem, hogy egyáltalán nincs szilikonos érzete és nagyjából lehetetlen túl sokat felvinni belőle, mert azonnal beissza a hajam. 

A L'Oréal Infallible More Than Concealer korrektor is visszatérő kedvenc, az egyik legjobb drogériás korrektor szerintem, ha erős, mégis természetes fedésre vágytok, én főleg a melegebb időben gyakran nem is használok mellé alapozót, bőven elég önmagában is. Végül pedig egy szempillaspirált említenék, ami ritka mostanában, mert ugyanazokat a Maybelline spirálokat szoktam újravenni, de a Catrice Pure False Lash kellemes meglepetés, szépen szétválaszt és hosszabbít, ráadásul nem keményíti meg a szempillákat. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése