2021. december 19., vasárnap

Márkák, amiket kipróbáltam 2021-ben

Tavaly is elkészítettem a szokásos listát, ami alapján 7 darab, számomra ismeretlen márkát szerettem volna kipróbálni 2021-ben, ebből mindössze 3 jött össze. 


A Pureology és a Function of Beauty hajápolókat végül nem vettem meg, utóbbit azért, mert több véleményt is elolvastam, amikor majdnem leadtam egy rendelést, és aggasztóan sokan írták, hogy elkezdett hullani a hajuk, mindegy, milyen formulát állítottak össze. Az Oribe termékekből mindenképpen utazó kiszerelést szerettem volna, mert nem szerettem volna egy kisebb vagyont költeni, de gyakorlatilag sosem volt készleten az, amit kinéztem. Ez a márka egyébként tudom, hogy nem fog hagyni nyugodni jövőre sem, de úgyis találkozni fogtok vele a blogon, ha tényleg beruházok rá. A Shea Moisture Manuka Honey + Joghurt protein kezelést el is fogyasztottam már, a legutóbbi elfogyott termékekről szóló bejegyzésben írtam is róla röviden. 

A Maui Moisture egyszerűen kiesett a látókörömből, nem úgy, mint a Kaleidos Makeup és a SIGIL Inspired Tammy Tanuka. A Kaleidos Flower Punk palettáról készült teszt, és azóta már egy másik palettát is kinéztem tőlük, a Tammy Tanuka pigmentek közül pedig legalább huszat megrendeltem, és nagyon elégedett vagyok, egyszerűen elképesztőek a termékek. 

Hamarosan megosztom a jövő évre kiválasztott márkákat is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése