2021. december 3., péntek

Novemberi kedvencek | 2021

Novemberben szinte végig otthonról dolgoztam, úgyhogy most sincsenek sminktermékek a kedvenceim között, semmi újat nem használtam akkor sem, ha elmentem valahova. 


Soha nem gondoltam volna, hogy valaha egy gyömbéres terméket ennyire szeretni fogok, de a Dove Powered by Plants gyömbéres olajtusfürdője olyasmi, amit valószínűleg újra is fogok venni, ha elfogy. Nem tudom meghatározni az illatát, de a gyömbér egyáltalán nem tolakodó benne, és az állagát is nagyon szeretem, mert felhabzik használat közben. A készülékről egy időre lemondtam, nem győztek meg a vélemények, de a L'Oréal Professionnel Steampod hajegyenesítő tejjel elégedett vagyok, egy mezei hajvasalóval is jól működik. Körülbelül egy ötforintosnyi mennyiséget szoktam eloszlatni a nedves hajamon – ha többet rakok rá, akkor eléggé elnehezíti – és máris könnyebben megy a hajegyenesítés. A Moroccanoil Treatment hajolaj anno benne volt egy anti-kívánságlistás posztban, drágálltam az eredeti áráért, ehhez a mini kiszereléshez azonban elég olcsón jutottam hozzá, és egyáltalán nem bántam meg, hogy kipróbáltam. Az illata nagyon kellemes, egyáltalán nincs kellemetlen, túl szilikonos érzete, és pillanatok alatt beszívódik. Az ára ettől függetlenül húzós, ez nem változott. 
Mivel a Farmacy Green Clean sminklemosó balzsamba visszafordíthatatlanul beleszerettem, megvettem a karácsonyi limitált kiadású kollekciót is, amiben három, exkluzív illatú termék van, jelenleg éppen az epreset használom. Ugyanazt tudja, mint a sima, de helyet kellett kapnia itt, mivel hetente többször is használom. A Revox Just Niacinamide 10% szérum az első termék, amit kipróbálok a márkától. Eddig a Geek & Gorgeous 101 B-Bomb-ot használtam, és az üveg vége felé elkezdtem arra gyanakodni, hogy annyira már nem bírja a bőröm a niacinamide-ot, de ezzel semmi problémám nincs. Elég sűrű, géles állagú szérum, de szerencsére nem hagy maga után ragacsos érzetet, még egy hidratáló is bőven elfér felette. 

Rám nincs hatással az ASMR, sőt, kifejezetten idegesítenek az ilyen videók, kivétel az ASMR Twix YouTube csatorna, amit nemrég fedeztem fel. Itt főleg arckezeléses, hajkezeléses, sminkelős videók vannak, ráadásul Japánból, de a tipikus suttogós, kopácsolós hangeffektek nélkül, amik engem az őrületbe kergetnek. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése