2021. december 27., hétfő

Márkák, amiket ki szeretnék próbálni 2022-ben

2022-re is jutott néhány márka, amik régóta érdekelnek már, és/vagy kinéztem egy konkrét terméket, amit szeretnék megvenni tőlük. 


Rude Cosmetics termékeket nem igazán láttam még senkinél, de a szemhéjpúder palettáik eléggé érdekelnek, mert jó áron kaphatók érdekes összeállításokban, és vannak dupe-jaik drágább palettákra is. Az Altruist Dermatologist Moisturising Fluid hidratálót többen ajánlották, és összességében is érdekel a márka, főleg a fényvédőik. A Frank Body ausztrál cég főleg a kávés testradírjukról híres, de egyre több mindent gyártanak már, engem főleg a testápolási és a hajápolási termékeik érdekelnek, egyébként is többet és rendszeresebben kellene testradírt használnom. Szintén ausztrál az Ultra Violette, akik pedig fényvédőket gyártanak, ráadásul az összetevők miatt már-már arcápolónak is beillenek a termékeik – mondjuk nem is éppen pénztárcabarát az áruk. A Kevin Murphy termékekről is csupa jót hallottam, és egyre inkább kacsingatok a professzionálisabb hajápolási márkák felé, bár azzal biztosan bajban leszek, hogy pontosan melyik termékcsaládot válasszam. A Világok Lángja kakukktojás, mert nem szépségápolás, és néhány mécsest pár éve már rendeltem tőlük, gyertyát és illatviaszt viszont még sosem rendeltem, és annyian szeretik a barátaim közül, hogy szeretnék tenni vele egy próbát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése