2021. május 21., péntek

Elfogytak #49

Ahogy az előző elfogyott termékről szóló bejegyzésben említettem, a hajápolási termékeket és sminkeket külön szedtem, hogy ne legyen megint maratoni a poszt – ezt az adagot láthatjátok most. 

Authentic Beauty Concept Deep Cleansing sampon: az állaga nagyon furcsa volt, szinte egyáltalán nem habzik fel, bár ez valószínűleg a szulfátmentességnek köszönhető. A virágos illatát nem szerettem, a hatásával viszont összességében elégedett voltam.

Újravenném? Nem, mivel iszonyú drága.

Briogeo Scalp Revival Charcoal + Coconut Oil Micro-Exfoliating sampon (mini): nem az első ilyen mini kiszerelés, amit elhasználok belőle, úgyhogy volt már róla szó. Használat közben bizsergeti a fejbőrt, és összességében egy fejbőrradír hatását nyújtja, de rövid távon nem igazán van látványos hatása. 

Újravenném? Nem. 

Olaplex No.6 Bond Smoother (mini): technikailag egy hajban hagyható hajformázó kondícionáló volt. Egy borsónyi mennyiség elég volt belőle a teljes hajamra, több már elnehezítette. Itt különösen igaz volt, hogy a többi Olaplex termékkel működött igazán, egyébként egy teljesen átlagos nem kimosós ápoló volt.

Újravenném? Nem.

Coco & Eve Like A Virgin hajpakolás (mini): sokat vártam tőle az online vélemények alapján, de sajnos számomra egy átlagos hajpakolás volt, semmi extra, ahhoz képest pedig elég drága.

Újravenném? Nem.

L'Oréal Paris Elseve Dream Long No Haircut Cream: nagyon szeretem ezt a termékcsaládot, talán ez a kedvencem a teljes Elseve kínálatból, és ezzel a hajápolóval sem volt másképp. Puhává és könnyen kifésülhetővé tette a hajamat, ráadásul a hőtől is véd, bár ezt ugye nehezen érzi az ember.

Újravenném? Igen.

L'Oréal Paris Stylista The Big Hair Dry Shampoo szárazsampon: véletlenül került ide, a sokszor újravásárolt termékek közé kellett volna tennem, mert szerintem ez az egyik legjobb drogériás szárazsampon:

Újravenném? Igen.

IT Cosmetics Your Skin But Better matt CC+ krém: a sima változatnál jobban szerettem, de sajnos ettől sem voltam elájulva. A legvilágosabb, Fair árnyalat is egy kicsit sötét nekem, és eléggé elnehezíti a bőrt, kicsit maszkos a hatása, ráadásul gyorsan át is fényesedik. Annak örültem, hogy van benne fényvédő.

Újravenném? Nem.

Physicians Formula Butter Bronzer bronzosító: kicsit se veled, se nélküled kapcsolatom volt ezzel a termékkel, de az biztos, hogy számomra nem volt annyira must have, mint sokaknak. Szerettem használni, azonban az illata sokszor túl erős volt, emiatt nem mindig vettem elő. 

Újravenném? Talán.

Benefit The Porefessional Hydrate primer (mini): egy átlagos hidratáló primer volt, szépen terült rajta az alapozó, de semmi különöset nem vettem észre a használata közben. 

Újravenném? Nem.

Milk Makeup Hydro Grip primer (mini): zselés, már-már hajzselére hasonlító állaga volt, ennek köszönhetően nagyon jól beletapadt mind az alapozó, mind a korrektor. Hidratáló hatását egyébként nem éreztem, de tényleg tartósabbá tette a sminket.

Újravenném? Talán.

Good Molecules Silicone-Free Priming Moisturizer hidratáló (mini): smink alá nem próbáltam, kizárólag hidratálóként. Az elején nagyon szerettem, a vége felé viszont úgy éreztem, mintha irritálná a bőröm: kipirosodott tőle és felkenés után némi égető érzést is éreztem, főleg a szemkörnyékemen, ezért az utolsó néhány használatra valót kézkrémként használtam el.

Újravenném? Nem.

Zoella Beauty Blissful Mistful testpermet: annak ellenére, hogy kifejezetten virágos beütése volt, szerettem ezt az illatot, kár, hogy már megszűnt a márka. 

Újravenném? Ha még lehetne kapni, igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése