2021. február 7., vasárnap

Januári kedvencek | 2021

A karácsonyi időszak után januárban elég nehéz volt visszarázódni a normál kerékvágásba, és ez az érzés a mai napig fennáll sajnos. 


Mostanában az Yves Rocher tavaly karácsonyi kollekciójának Winter Apples kézkrémjét használom, aminek szerintem kompót illata van. A Midnight Berries termékcsaládot jobban szeretem, a testradírt heti többször is elő szoktam venni. Az illata mellett azt is szeretem benne, hogy a radírozó szemcsék barackmagból vannak, nem pedig műanyagból. Ezeket sajnos már nem lehet kapni, de azért gondoltam, hogy megmutatom.
Évek óta nem vettem már Gliss expressz balzsamot, az új Split Ends Miracle termékcsalád azonban megtetszett. Leggyakrabban akkor alkalmazom, ha két hajmosás között száraznak érzem a hajam, erre maximálisan bevált. Nem hiszek abban, hogy hosszú távon van hatása, de időnként sokat tud segíteni. A Farmacy Green Clean Makeup Meltaway arctisztító balzsam az elmúlt hónapok egyik legjobb beruházása volt. Isteni citrusos illata van, nem darabos, mint a legtöbb hasonló termék, amit korábban próbáltam, és még a vízálló sminket is elsőre lehozza. Elég drága, de ahogy látom, sokáig elég lesz még napi használat mellett is. 


Az Hourglass Ambient Lighting Edit Mini Sculpture Unlocked arcpaletta az első Hourglass termékem. Mindenki áradozott ezekről a palettákról, azért is neveztem be rá, és tényleg nagyon szép, minőségi, januárban szinte csak ezt használtam az arcomra, de azért nem vagyok maximálisan elégedett. Két fő problémám van: az első a panek mérete, ügyeskedni kell, hogy csak abba a színbe nyúljon az ember, amelyikbe szeretne, illetve az, hogy a bronzosító számomra túl csillámos. Ettől függetlenül szívesen nyúlok hozzá és természetesen el fogom használni, de nem érzem, hogy azonnal szükségem lenne egy következő pirosítóra vagy highlighterre a márkától. 
A Catrice Modern Neutralist paletta iszonyú kompakt, elsősorban utazáshoz vettem, de egyébként is szeretem használni. Könnyű vele dolgozni, a színek szépen satírozhatók, és bár nem a legpigmentáltabb palettám, abszolút rendben van a minősége. Ősszel mind a két Suva Beauty Hydra FX vízzel aktiválható tusokból álló palettát megvettem, de csak december végén kerültek hozzám, mivel Luca adta le a rendelést, és hozzá érkeztek meg. Januárban inkább az UV Brights összeállítást használtam, és abszolút nem bántam meg, hogy lecsaptam rá, ráadásul a hozzá járó tusecsettel is tökéletesen lehet dolgozni. A L’Oréal Paris Volume Million Lashes Extra Black szempillaspirál nem újdonság már, én viszont korábban még sosem próbáltam. Hatásában a Maybelline Lash Sensational spirálhoz tudnám hasonlítani, egyáltalán nem tapasztja össze a pillákat és látványosan dúsít, azt viszont nem szeretem benne, hogy nagyon illatos. Tartós is, de a sírást nem bírja, teszteltem. 

Móni YouTube csatornáját ismertem korábbról, de csak januárban iratkoztam fel rá. Szeretem, hogy nem fél színeket használni, és nehezebben elérhető, különlegesebb sminktermékeket is megmutat a videóiban. 
A Sign Duo-t nézem már néhány hónapja, amit egy amerikai pár, Ellen és Ryan csinálnak. Különlegesség, hogy Ryan siket, a videóikban pedig jelelnek – de persze mindig van angol felirat is –, és a vlogoktól kezdve az érzékenyítő, kérdésekre válaszolós tartalmakon át mindenféle van a csatornájukon. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése