2021. január 23., szombat

Megbántam, hogy megvettem #16

Meglepően régen készítettem már ilyen bejegyzést, ezért éppen itt az ideje. Meglepő módon ez alkalommal csak sminktermékeket válogattam össze, más kozmetikumokból nem találtam olyasmit, amiben kifejezetten csalódtam volna.

Állandó disclaimer: ezzel a poszttal továbbra sem a bemutatott márkákat szidom, hiszen minden cég termékpalettáján vannak olyan termékek, amik kicsit kevésbé sikerülnek jól, vagy nekem személy szerint nem válnak be – ezekről van szó ebben a sorozatban. Ha valami ezek közül a kedvenced, vagy neked bevált, akkor kérlek, ne vedd személyes sértésnek.

The Ordinary Serum Foundation: ezt nem én vettem, hanem Luca adta nekem, mert neki nem vált be, én pedig kíváncsi voltam rá. Nos, én sem ájultam el tőle. Túlságosan szilikonos, olajos jellegű az állaga, emiatt nagyon csillog is a bőröm, miután felviszem, ugyanakkor a száraz részeket kiemeli, ami púderezés után csak még rosszabbul néz ki. Púderrel sem túl tartós, úgyhogy kombinált, zsíros bőrre semmiképpen sem ajánlanám.

L'Oréal True Match Eye-cream In A Concealer korrektor: nagyon megörültem, mert számtalan darabot elhasználtam a márka Lumi Magique szem alá való korrektorából, amit már jó ideje megszüntettek, és azt hittem, hogy hasonló lesz. Sajnos nem ez a helyzet, gyakorlatilag csak egy eldolgozhatatlan sárgás pacát hagyott a szemeim alatt – mert egyébként a színválaszték is elég gyér, mindössze talán 3 árnyalatban kapható itthon, és a legvilágosabb is túl sötét. Olyannyira nem vált be, hogy már meg is váltam tőle. 

PUPA Summer Escape bronzer: ezt abszolút nem világos bőrűeknek találták ki, ráadásul arcon inkább pirosas árnyalatú, mint bronzos. Rajtam sötét és túlságosan meleg tónusú, ezért sajnos nem tudom használni. 

Maybelline Face Studio Chrome Jelly highlighter - 20 metallic rose: az állaga alapján arra számítottam, hogy gyorsan és könnyen lehet dolgozni vele, de sajnos amellett, hogy nagyon gyorsan szárad, foltosodik is. Valóban metálos hatású, de én inkább aranynak mondanám, mint rózsásnak, ahogy ez a lenti képen látható is. 


MAC Pro Longwear Paint Pot - Soft Ochre: évekkel ezelőtt használtam a Painterly árnyalatot, és imádtam, egy teljes napon át tökéletesen fent maradt vele a szemsminkem. Az egyetlen gondom az volt vele, hogy túl rózsaszínes volt a bőrömhöz, ezért amikor nemrég újravásároltam, a Soft Ochre árnyalatot vettem meg, ez viszont sajnos már nem teljesít ilyen jól. Próbáltam többet, próbáltam kevesebbet használni belőle, de a tartóssága meg sem közelíti azt, amit pár éve tapasztaltam. Lehet, hogy változtattak a formulán, de az is előfordulhat, hogy az árnyalatok minősége különbözik. Nem tudom, csak csalódott vagyok, pláne, mert jelentősen meg is drágult az évek során. 

AVON Euphoric szempillaspirál: rengetegen imádják körülöttem, én viszont már az első használat után tudtam, hogy nem leszünk jóban. A festék nagyon száraz, mintha már hónapokkal ezelőtt bontottam volna ki, és szinte azonnal összetapasztotta a pilláimat, ezért több réteget szinte lehetetlen felvinni belőle. Lehet, hogy megpróbálom feljavítani egy kis Inglot Duraline-nal, de szerintem nem éri meg a próbálkozást. 

Ezek a termékek okoztak csalódást tehát az utóbbi hónapokban. Ha van véleményetek a MAC Paint Potokkal kapcsolatban, esetleg ti is tapasztaltátok, hogy egy ideje már nem működnek úgy, mint korábban, akkor mindenképp írjátok meg, mert erre nagyon kíváncsi vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése