2021. január 5., kedd

2020 kedvencei | Testápolás, arcápolás, hajápolás

2020-ban a kijárási korlátozások és a rendszeres home office miatt kevesebb figyelmet fordítottam a sminkelésre, és inkább arcápolási, hajápolási, testápolási termékeket próbálgattam. Éppen ezért nehéz is volt kiválasztanom a leg-leg felfedezéseket, de azért igyekeztem fogyasztható mennyiségű újdonságot összeszedni. 


Tavaly fedeztem fel a NIVEA Love Splash tusfürdőt, aminek isteni, tengerre hajazó illata van, és be is táraztam belőle azóta, mert évszaktól függetlenül bármikor szívesen használom. A Rexona Maximum Protection dezodorokból már létezik fújós változat is, ami számomra önmagában nem elég – maximum itthon –, de a krémes verzióval együtt használva egész napra biztos védelmet nyújt. 
A Geek & Gorgeous 101 Jelly Joker arclemosóról nem tudok rosszat mondani, írtam is róla néhány másik arcápolási újdonsággal együtt. A sminket is lehozza, de erre inkább a Good Molecules Instant Cleansing Balm sminklemosót használom, ami a balzsamos, kissé olajos állagának köszönhetően még a vízálló szempillaspirált is leoldja, és nem hagy maga után zsíros érzetet sem. A Geek & Gorgeous 101 A-Game 0,05% retinal szérumról még nem írtam részletesen, mert szerettem volna alaposan letesztelni. Most, hogy a tubus vége felé járok, azt kell mondanom, hogy valószínűleg nem fogom lecserélni, sőt, szeretném kipróbálni az erősebb testvérét is. Az olajos állagú retinol szérumok nekem egyáltalán nem váltak be, ez viszont olyan, mint egy könnyű hidratáló, nem is szoktam fölé más termékeket használni. A Neutrogena Hydro Boost Face Water Gel hidratálóból már nem az első tégelyt fogyasztom, erre cseréltem le a Clinique Moisture Surge krémet, mert valamivel olcsóbb, és kevésbé szilikonos állagú, ugyanakkor jobban hidratál. 


Rengeteg sampont és balzsamot kipróbáltam 2020-ban, de egyedül a TRESemmé Biotin + Repair 7 samponról emlékeznék meg, mert szerintem drogériás berkekben kiemelkedő. Nekem szinte minden sampontól – ami nem a Bioderma Nodé DS+ – hosszú távon viszketni és sebesedni kezd a fejbőröm, ezt viszont hónapok óta használom anélkül, hogy ez megtörtént volna. Emellett persze megfelelően tisztít, nem zsírosít, szerintem érdemes kipróbálni. Szintén ebből a termékcsaládból emelném ki a hővédő-hajápoló spray-t, ami olajos állagú, de bőségesen fújva sem nehezíti el a hajat, és könnyebb vele a hajvasalás is. 
A Garnier Fructis Invisible szárazsampon viszonylag új felfedezés, mert ősszel kezdtem el használni, ám azóta mást nem is vettem újra. Több illatban is kapható, van belőle görögdinnyés, kókuszos, mentás, az én kedvencem viszont a citromos. Tényleg frissen mosott hatású hajat varázsol anélkül, hogy fehér réteget hagyna maga után, és egymás után több napon is tudom használni anélkül, hogy irritálná a fejbőrömet. Az Orofluido Beauty hajápoló olajból több utazó kiszerelést is elhasználtam már az évek során, de tavaly beruháztam a nagy méretre is. Jóval sűrűbb, mint az olajok többsége, ennek ellenére gyorsan felszívódik, és nem tudok annyit rakni belőle a hajamra, ami elnehezítené. Persze jó szilikonos, de nekem sajnos a nem szilikonos hajvégápolók nem is váltak be. 

Ahogy pedig az lenni szokott, hamarosan folytatom a 2020-as év kedvenc sminktermékeivel és eszközeivel, majd pedig minden mással, ami nem szépségápolás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése