2020. július 18., szombat

Ez lenne a sminkkollekcióm, ha nem blogolnék

Rengeteg "my makeup collection if I wasn't a youtuber" videót néztem mostanában, amit ha jól tudom, Jamie Paige indított el, és gondoltam, hogy én is elkészítem a saját verziómat belőle. A cím kissé csalóka, mivel sosem a blog miatt gyűjtöttem a sminkeket, hanem azért blogolok, mert imádok sminkelni és rengeteg terméket veszek egyébként is. Ez a bejegyzés tekinthető egyfajta "örök kedvencek" különkiadásnak is, azzal a különbséggel, hogy most igyekeztem a leguniverzálisabb és legjobban kihasználható termékeket kiválogatni. 


Rengeteg primerem van, amiket szeretek, a Maybelline Face Studio hidratáló primer viszont olyasmi, ami pénztárcabarát - főleg akcióban -, és tökéletesen végzi a dolgát. Valóban hidratál, ugyanakkor nem zsírosítja a bőrt, és jól tapadnak rajta a termékek. Ha tudom, hogy tökéletes, de mégis természetes hatású bőrképre vágyom, akkor mindig Lancôme Teint Idole Ultra Wear alapozóhoz nyúlok. Többször megesett, amikor ezt viseltem, hogy megdicsérték a bőrömet, és nem hitték el, hogy alapozó van rajtam. Drága, de ha valamibe, akkor ebbe megéri befektetni szerintem, mert még sosem okozott csalódást. Sokan nem értik a tarte Shape Tape korrektor körülötti felhajtást, én viszont abszolút indokoltnak tartom, és ha életem végéig csak egyetlen korrektort használhatnék, biztosan ez lenne az. Brutális fedése van, mégis láthatatlanul simul a bőrbe, és nem emeli ki a száraz részeket. Nagyon tartós, én sokszor alapozó helyett a teljes arcomra is fel szoktam vinni. Van belőle kis kiszerelés is, én először mindenképp azt ajánlom kipróbálásra. 
Púder nincs a képen, mert még nem vásároltam újra, de a Laura Mercier Translucent Loose Setting púderét választanám, mert egyszerű, mégis nagyszerű. Amikor először megvettem, nem értettem, hogy miért imádják annyian, de idővel rájöttem, hogy valószínűleg pont azért, mert nem lehet benne csalódni. Az essence Silky Touch pirosítókat már sajnos nem lehet kapni, de az indian summer árnyalat örök kedvencem marad, szinte bármilyen sminkhez fel tudom tenni. Bronzosításhoz az *AVON True termékét szeretem a legjobban, highlighterek közül pedig nem meglepő módon a *theBalm Mary-Lou Manizer lenne a befutó, nem véletlen, hogy már el is értem az alját. 


Szemöldökformázáshoz mindenképp a Catrice Slim'matic Ultra Precise szemöldökceruzát választanám, mivel bár nagyon gyorsan fogy, de könnyen beszerezhető, gyorsan és hatékonyan lehet vele dolgozni, ráadásul nagyon tartós is. A szemhéjpúder nehéz ügy, de talán a Nabla Secret paletta az, amiben minden olyan szín megvan, amit gyakran használok. Szeretem az élénk árnyalatokat, de a hétköznapokon én is a barnás, aranyos, zöldes színekhez nyúlok általában. A Catrice Calligraph Pro szemhéjtust nem hiszem, hogy valaha le fogom cserélni, de az utóbbi években inkább szemceruzás lettem. Egy fekete szemceruzának mindig kell lennie itthon, ebből több kedvencem is van, szóval csak az illusztráció kedvéért került pont a Catrice egyik újdonsága a képre, de gyakran használok valamilyen türkiz árnyalatot is a vízvonalamra, ebből a kedvencem a *PUPA Multiplay szemceruza 80-as árnyalatban. Az örök kedvenc szempillaspirálom a Too Faced Better Than Sex, és ha egyszer megunom az újdonságok próbálgatását, akkor biztos hogy ez lesz az, amit mindig használni fogok.
Bár egyáltalán nem zárkózom el az élénk színű rúzsoktól, nagyrészt vöröset vagy valamilyen mályvás-lilás árnyalatot használok. A Tökéletes Piros Rúzs számomra a MAC Ruby Woo árnyalata, azt soha semmi pénzért nem cserélném le. Tudjátok, hogy odavagyok a Maybelline SuperStay Matte Ink folyékony rúzsokért is, szóval abból is lenne a kollekciómban egy vörös vagy valamilyen sötét árnyalat, a Maybelline SuperStay Ink Crayon rúzsceruzák közül pedig a 25 Stay Exceptional számomra a tökéletes natúr szín. 

Nem hiszem, hogy önszántamból valaha is eljön majd az idő, amikor csak ennyiből fog állni a kollekcióm, mindenesetre ezekkel a termékekkel már simán elégedett lennék.

*A csillaggal jelölt termékeket az adott márkától kaptam kipróbálásra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése