2020. július 17., péntek

Elfogytak #44

Ismét sikerült egy szép adag terméket elhasználnom, úgyhogy vegyük is sorra, mik ezek, és hogy újravásárolnám-e őket. 


A NIVEA Care & Coconut és a Dove Powered By Plants eukaliptuszos tusfürdők közül mindkettőt szerettem, és közös tulajdonságuk volt, hogy egyik sem szárította a bőröm.

Balea Anti-Transpirant 5in1 Protection dezodor: az illata egy az egyben a régi Rexona for Teens dezodorok egyik verziójára emlékeztetett, amit imádtam tizenévesen. A hatása semmi extra, őszre és télre pont jó volt, tavasszal viszont úgy éreztem, hogy már kicsit kevés. Az ára nagyon baráti, mindössze pár száz forintba kerül.
Újravenném? Talán.

NIVEA Cleansing Oil Hydrating Coconut arclemosó: hallottam rosszat, jót is ezekről az olajokról. Én szerettem, jól lehozta a sminket, a szememet sem csípte, bár hagyott maga után némi olajos érzetet, és aki érzékeny a kókuszolajra, annak ezt a változatot nem ajánlom. Jelenleg a száraz bőrre valót fogyasztom, és annak testesebb az állaga, mint ennek.
Újravenném? Talán. 

Girlz Only Nude szárazsampon: volt már csalódások között, és sajnos azóta sem változott róla a véleményem. Rengeteget kellett belőle használni ahhoz, hogy egyáltalán legyen bármilyen hatása, emellett pedig az sem igaz, hogy nem hagy maga után fehér réteget.
Újravenném? Nem.

Yves Rocher fejbőrradír: hasonlít a Lush Big samponra, mivel ebben is nagy sódarabok végzik a radírozást, ez viszont jobban habzik, és bár samponozás előtt ajánlják, én simán használtam sampon helyett is. Jól tisztított, de nem vettem észre, hogy lassabban zsírosodna tőle a hajam.
Újravenném? Talán.

Kiehl's Amino Acid sampon (mini): meglepően jó sampon, pedig nem olvastam róla túl jó véleményeket. Szerettem, nem irritált, de annyit biztos nem adnék ki érte, amennyibe teljes áron kerül.
Újravenném? Nem.

The Body Shop banános balzsam: a samponját nem szerettem, ez a balzsam viszont tette a dolgát, ráadásul nem is akárhogyan. Elképesztő puha, könnyen kezelhető és egészséges kinézetű volt utána a hajam. Elég sokat kellett belőle használnom egyszerre, az illata pedig még napok múlva is intenzíven érezhető, szóval ha nem szeretitek a banánt, akkor nem ajánlom.
Újravenném? Igen.

AVON Advance Techniques Colour Correction öblítést nem igénylő ápoló: a "colour correction" részét nem annyira értem, de egyébként egy jó kis hajban hagyható balzsam volt. A spray kiszerelés praktikus, de én leggyakrabban a kezembe fújtam belőle, és onnan vittem fel a hajam egészére. Gyakran használtam a hajmosás utáni második, harmadik napon, amikor azt éreztem, hogy száraz a hajam, akkor is jól működött. Az állaga egyébként nagyon folyékony, leginkább tejesnek mondanám, és egyáltalán nem ragad. 
Újravenném? Talán.

Balea Schönheits Geheimnisse egyadagos pakolás - acai bogyó, avokádó: mindkettő eléggé csúszós, szilikonos állagú volt, bár az összetevők szerint szilikonmentesek. Nem tudnak semmi különöset, de utazáshoz biztosan ilyesmit vennék, mert egyébként tették a dolgukat.
Újravenném? Igen, utazáshoz. 


tarte Drink of H2O Hydrating Boost hidratáló (mini): géles állagú, gyorsan beszívódik, de hagy maga után egy fényes réteget, ha túl sokat visz fel belőle az ember. Az illata elég erős gyógynövényes, úgyhogy aki illatmentes krémet keres, annak nem ajánlom.
Újravenném? Talán, bár az ára elég borsos.

tarte Quench primer (mini): szintén géles, már-már vizes állagú, ennek köszönhetően nagyon gyorsan beszívódik. Kellemes rá sminkelni, de nem vettem észre, hogy tartósabbá tenné a sminket.
Újravenném? Igen.

tarte Stay Spray fixáló spray (mini): ezzel a termékkel eléggé hadilábon álltam, mivel szívesen használtam, de leginkább csak az érzet miatt, a hatása szerintem nem túl extra, maximum a púderességet veszi el egy kicsit. A pumpája nagyon jól porlaszt, bár emiatt hajlamos voltam néha túlzásba vinni a mennyiséget, és rengeteget használni egyszerre. 
Újravenném? Nem. 

Maybelline The Falsies Lash Lift szempillaspirál: a keféje nagyon hasonlít a Too Faced Better Than Sex szempillaspirálra, amit imádok, eredményben viszont kicsit különböznek. Inkább hosszabbít, mint szétválaszt, és ritka alkalmak egyike, amikor tényleg értem, hogy miért szeretik az emberek néhány hét használat után jobban a spirálokat: először eléggé összetapasztotta a pilláimat, mostanra viszont már nem tapasztalom ezt annyira, kellően megváltozott a festék állaga. 
Újravenném? Talán. 

Kiko Super Color kék szempillaspirál: nem sokszor használtam, mert sajnos nem volt valami intenzív a színe, és szinte semmit nem csinált a szempilláimmal, ezért véleményem sem nagyon van róla.
Újravenném? Nem. 

tarte Lights, Camera, Lashes 4-in-1 szempillaspirál (mini): találkozhattatok már vele csalódásos posztban, és utána sem sikerült működésre bírnom, úgyhogy néhány használat után feladtam a küzdelmet. A formula túlságosan száraz, emiatt rétegezni szinte lehetetlen,  mert morzsálódik, ráadásul össze is tapasztja a pillákat, kis festékgöböket hagyva rajtuk. 
Újravenném? Nem.

NARS szemhéjalap (mini): semmi extra, tökéletesen a helyén tartja a szemsminket egész nap. Teljesen színtelen, ami nekem először furcsa volt, de ettől függetlenül könnyen lehetett vele dolgozni, főleg, ha kitapasztalja az ember, hogy mennyi kell belőle egyszerre. 
Újravenném? Nem, de csak a kiszerelés miatt, mert ez az applikátoros megoldás nem jön be.

Az rögtön látszik, hogy sminkek tekintetében elég sok tarte terméket próbáltam ki, és nem mindegyik aratott osztatlan sikert. Mindenesetre remélem, hogy hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése