2018. november 20., kedd

TAG | Unpopular Opinions Makeup TAG

Tatinál láttam ezt a kérdéssort először - a saját videója infóboxába belinkelte az eredetit is -, nekem pedig megtetszett, így úgy gondoltam, végigmegyek rajta. Előre leszögezném, hogy a posztban esetlegesen kritikus, vagy vitás dolgokról is szó lesz, úgyhogy akit ez zavar, az most zárja be ezt az oldalt, és olvasson inkább mást.


Népszerű sminktermék, amit nem szeretsz. Ami hirtelen eszembe jut - már csak Tati kapcsán is -, az a wet n wild Photo Focus alapozó. Volt már szó róla csalódások között is, velem egyszerűen nem volt kompatibilis, úgyhogy gyorsan túl is adtam rajta.

Népszerű sminktermék/márka amit mindenki utál, de te imádod. Talán nem ilyen extrémen kiugró arány, és nem is feltétlenül sminktermék, de a Carmex kétségtelenül egy megosztó termék. Én odavagyok érte, soha egy ajakápoló nem működött még nálam olyan jól, mint az, sokan viszont utálják.

Sminkes kollaboráció, ami nem tetszett, vagy nem érdekelt. A MAC x Patrick Starrr kollekció egyáltalán nem csigázott fel, és nem is tetszett.

Lépés sminkelés közben, amit sosem csinálsz. Nem emelem ki a szemöldökcsontomat, illetve a belső szemzugomat világos színnel. Személy szerint úgy gondolom, hogy nekem nem áll jól a világos szemsmink semmilyen formában, úgyhogy éppen ezért ezeket is ki szoktam hagyni.

Népszerű beauty influencer, akit nem követsz/nézel. Rengeteg népszerű beauty videóst és bloggert nem követek, de aki hirtelen eszembe jutott most, az NikkieTutorials. Abszolút elismerem a munkásságát, csodaszép sminkeket csinál, de engem egyszerűen nem kötnek le a videói, nem érzem közel a stílusát magamhoz, ezért nem is vagyok rá feliratkozva, és soha nem is voltam.

Népszerű sminkmárka, amit már nem használsz/támogatsz többet. Kat Von D...az oltásellenes botrány után úgy döntöttem, hogy bár van tőle egy folyékony rúzsom, amit imádok, és el fogom használni, mivel sok pénzt költöttem rá, nem fogok többet vásárolni tőle. Anélkül, hogy hosszabban kifejteném, szerintem ez már nem az a kategória, hogy "ez a véleményem" és kész, mivel ebben az esetben ez a "vélemény" más emberekkel szemben valós kockázatot jelent az életre nézve, ezt pedig én nem szeretném semmilyen formában támogatni.

Smink trend, ami egyszerűen nem érdekel. "Instagram" szemöldök, száj túlrajzolása, krémes kontúr...ezek jutnak eszembe hirtelen.

Sminktermék, ami másokon jobban működött, mint rajtad. L'Oréal Mega Volume Miss Baby Roll szempillaspirál. Egy időben rengetegen odavoltak érte, aminek hatására én is megvettem, de egyszerűen nem hozta a kívánt hatást.

Ha gondoljátok, ti is írjátok meg a saját válaszaitokat kommentben, kíváncsi vagyok rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése