2018. november 4., vasárnap

Októberi kedvencek | 2018

Nem tudom, hogy csak én érzem-e így, de az október hihetetlenül gyorsan eltelt. Mondjuk az is igaz, hogy ez volt az első olyan hónap, amikor végig dolgoztam, és a munka nem éppen sétagalopp, de még így is meglepett, hogy máris november van. Bár az időjárás tekintetében még mindig inkább tavasz van, mint ősz... 


A Dove Invigorating Ritual tusfürdő az egyik legkülönlegesebb illatú termék, amit valaha használtam. Nem igazán tudom semmihez sem hasonlítani, ezt tényleg érezni kell, de jó volt kicsit félretenni a kifejezetten gyümölcsös fürdőtermékeket. A NYX Stripped Off olajos arclemosóval kicsit befürödtem, mert azt gondoltam, hogy a szemsminket is le lehet mosni vele. Sajnos erre nem jó, viszont az alapozót, korrektort, egyéb arcra való termékeket maradéktalanul lehozza, úgyhogy végülis szeretem használni, de kell mellé egy extra lépés is. A Bioderma Sébium Pore Refiner krémről már többször esett szó az évek során a blogon, ősszel is gyakran használom smink alá primerként, lassan el is fogyasztom. A The Body Shop Drops of Youth koncentrátum is kedvenccé vált, esténként, hidratáló krém alá, vagy helyett szoktam felkenni. 


A The Face Shop Super Cover korrektora az egyik legjobb, amit valaha használtam. Teljes fedésű, matt, tartós, és akkora kiszerelés, hogy életem végéig elég lesz - viszont mostmár sajnos nem találom online sehol, esélyes, hogy megszüntették...Az Essence To The Moon and Back palettáját is sokszor vettem elő, bár ezekkel a vékonyka színekkel óvatosan kell bánni. Már értem, mi ez a nagy hype a Milani Luminoso pirosító körül, mert tényleg gyönyörű, októberben szinte nem is használtam mást. A Maybelline Superstay Matte Ink folyékony rúzsok pedig továbbra is verhetetlenek, árnyalattól függetlenül.


Néhány hónapja családilag rákattantunk egy francia bűnügyi sorozatra, a Profilozókra, ami minden szombat éjszaka megy az AXN-en. A főszereplő csaj kicsit bugyuta, de azért mindig nézzük, ahogy előtte az X-Faktort is, ami über trash, meg minden, de hát...

Ami pedig teljesen random, hogy több, mint két év után a hónap végén vettem egy új telefont, méghozzá egy Huawei P20-at, amivel maradéktalanul meg vagyok elégedve, imádom, úgyhogy ennek is egyértelműen itt a helye.

Kedvenc dalok:
flora cash - You're Somebody Else
HAEVN - The Sea
The Wombats - Bee-Sting
London Grammar - Big Picture
Elle King - Good Thing Gone
Bring Me The Horizon - wonderful life
Atreyu - The Time Is Now
Catfish and the Bottlemen - Pacifier

Ezek lettek volna a kedvenceim a múlt hónapból, ha szeretnétek, kommentben ti is írjátok meg, hogy miket használtatok legszívesebben :)

4 megjegyzés:

  1. A flora cash - You're somebody else nekem is nagy kedvencem. A Maybelline superstay rúzsokat pedig mostmár tényleg szeretném kipróbálni, csak még az árnyalatok között vacilálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy most egyre több árnyalatot hoznak be a meglevőek mellé, bár amiket én szeretnék, azokból még mindig egy csomó nem kapható itthon :D

      Törlés
  2. Nekem is Huawei P20 van, nagyon szeretem én is. Előbb-utóbb most már rászánom magam egy Matte Ink kipróbálására, bár most a L'Oréal új (vagy csak nekem új 😃) folyékony rúzsai is felkeltették az érdeklődésemet.
    Korábban csak a Rimmel Provocalipset próbáltam, de az annyira szárította a számat, hogy utána évekig nem nyúltam ilyen termékért. A változást idén nyáron a nyaralás alatt vásárolt Deborah Milano folyékony rúzsok hozták, amiket viszont imádok. Azóta már két végű L'Oréalt is vettem, és azok is elég jól bejönnek főleg hogy hétköznap is hordható színek is vannak a repertoárban, bár volt olyan, amit csak Notinon találtam belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A L'Oréal még nekem is új, mert a DM sajtóeseményen sajnos mire odaértem, már nem volt belőle egy sem, mindet elvitték a többiek, úgyhogy sajna még nem tudtam kipróbálni, de tervezem, hogy veszek egyet, ha már kapható lesz majd.
      A kétfázisú L'Oréalokat is imádom, most ráadásul vannak új színek is belőle!

      Törlés