2018. november 12., hétfő

Teszt | Saffee Cleansing micellás víz és hidratáló tonik

Néhány héttel ezelőtt érkezett hozzám egy csomag a Notino csapatától, amiről előzetesen nem tudtam, és a tartalma is meglepetés volt. A csomagot kibontva kiderült, hogy egy új arcápolási márka, a Saffee Cleansing termékei közül érkezett hozzám kettő, egy micellás víz és egy hidratáló tonik. 


Korábban nem hallottam még a márkáról, és az interneten sem találtam róla túl sok információt, de az biztos, hogy az EU-ban gyártották, és a termékek hátulján levő cimke alapján minden bizonnyal francia. 
A termékek csomagolása engem egy üveg vízre emlékeztet, a termék mindkettőben átlátszó, és ténylegesen víz állaga is van. A pattintós kupak jó megoldás, könnyedén lehet vele adagolni a terméket. 


Nem gyakran cserélgetem a micellás vizeket, évek óta az ikonikus Bioderma Sensibio verziót használom, mert az vált be a legjobban, és más márkák micellás lemosóival nem is voltam elégedett, éppen ezért érdekelt, hogyan fog tetszeni ez. Az első pozitív tulajdonsága, hogy nincs fura poshadt szaga, mint sok drogériás micellás víznek - teljesen illatmentes termék egyébként -, és nem csípi a szemem, ami nálam nagyon fontos. Ezen kívül a hatásával is elégedett vagyok, mert maradéktalanul lehozza a sminket, bár vízálló termékek esetén neki kell menni még egyszer. Ami számomra furcsa, hogy hagy maga után egy hidratáló réteget, ezt én annyira nem kedvelem, de a száraz bőrűeknek pont ebből kifolyólag megfelelő lehet. Ez az érzet egyébként nem kellemetlen, nem szoktam a lemosásával bíbelődni.
250 ml-s kiszerelésben kapható, aminek a teljes ára a weboldalon 2790 forint. Létezik belőle kétfázisú is, ami valamivel drágább.


Tonikot szinte még sosem vásároltam, valamiért nem éreztem sosem szükségét, ezért nem voltak elvárásaim ezzel a hidratáló tonikkal sem. Arctisztítás után teszek belőle a tenyerembe, és paskoló mozdulatokkal eloszlatom az arcomon, ahogy a kémiai hámlasztókat is szoktam, de persze lehet vattakorogra is önteni, és áttörölni vele az arcot. Ténylegesen van hidratáló hatása, az én kombinált bőröm esetében krém helyett is megteszi, ha ezt használom, nem szoktam fölé kenni mást, mert elégnek érzem önmagában.
Az összetevői nagyon szépek, ez is illatanyag- és alkoholmentes. Szintén 250 ml-s kiszerelésben kapható 3950 forintért.


Összességében azt kell mondanom, hogy mindkét kapott termékkel elégedett vagyok, különösen a micellás vízzel. Ahogy néztem, van még a termékcsaládnak egy oil-to-milk lemosója is, azt is lehetséges, hogy be fogom szerezni, mert ezek az olajos lemosók eléggé érdekelnek mostanában.

2 megjegyzés:

  1. Ez a poshadt szag nem tudom, minek az eredménye a micellás vizeknél. Pl. a Mixával is így jártam, már a második használatnál éreztem, pedig a termék tuti bontatlan volt amikor kinyitottam. De az Yves Rocher víz is ilyen volt nem is veszek többet egyikből sem. Most én is Biodermát használok, azelőtt fekete Níveát, egyikkel sincs ilyen jellegű problémám (és korábban a sima Níveával sem volt).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Mixánál nem tapasztaltam, de a Garniernél és a L'Oréalnál igen. Nekem is egyedül a Bioderma és a Nivea volt az, ahol nem, meg most ez.

      Törlés