2018. szeptember 24., hétfő

Újdonságok egy percben #2

Ismét összegyűjtöttem néhány olyan újdonságot, amelyekre nem szerettem volna egy különálló tesztet szánni, azonban mégis szívesen megosztanám róluk a rövid véleményem. A legtöbb termék a piacon már annyira nem újdonság, számomra viszont az, mivel korábban még nem próbáltam őket. 


Essence You Better Work! primer: zöld színű, így a pirosságot jól kiüti. Azt ígéri, hogy izzadtságálló és finomítja a pórusokat, valamint SPF 20-as fényvédő faktort is tartalmaz - ami nem elég önmagában, főleg nyáron, ezt mindenképpen szeretném megjegyezni. Jól lehet rá sminkelni, és valóban mattít kicsit, de nem mondanám, hogy a legjobb sminkalap, amit életemben próbáltam. Átlagos, el fogom használni, de őszintén többet vártam tőle, amikor megvettem.


the Balm Mary-Dew Manizer highlighter: a por állagú Mary-Lou Manizer folyékony változata, ezért színben ugyanazt hozza. Csakúgy, mint a testvérét, ezt is nagyon szeretem, mert csodaszép, bár ez azért sokkal szolidabb. Ujjal, vagy nedves szivaccsal szoktam eldolgozni az arcomon, nem szedi fel az alapozót. Ha valaki szereti a Mary-Lou Manizert, ezt is érdemes lehet megnéznie.


Avon True bronzosító gyöngyök: kevés ember van szerintem, aki ne hallott volna már az Avon bronzosító gyöngyeiről, nálunk anyukám évekig használta őket, aztán néhány éve én is rákaptam, de mostanában egyre többször veszem elő, azért is került bele ebbe a posztba. Szép fényt ad, természetes hatású, igazából nem sok mindent tudok róla mondani azon kívül, hogy bármelyik évszakban szívesen használom.


Physicians Formula Butter Bronzer: igen, végre én is beszámolok a tapasztalataimról! Ezt a darabot nem én vettem, hanem egy olvasóm ajándékozta nekem, mert neki nem vált be. Ez a sötétebbik árnyalat, de még így is passzol az arcomhoz, és szerencsére nem is túl sárgás, mert elég sok helyen azt olvastam, hogy a világos bőrűeknek ez a legnagyobb gondja vele. Az illata valóban erős, felvitelkor is érezni, és bár engem személy szerint nem zavar, de tudok olyanról, aki emiatt nem bírja használni, szóval érdemes lehet vásárlás előtt a boltban megszagolni. A képen jobban látszik, mint élőben, de van egy pici fénye, de nem szembetűnő, és nem is csillámokról van szó. Az állaga szuper, könnyű eldolgozni, szép a végeredmény, viszont a hatalmas hype-ot nem értem körülötte. Valóban jó termék, szívesen nyúlok hozzá, de nem kiemelkedő - szerintem. 


Colourpop Brow Boss szemöldökceruza: az Auburn árnyalatban rendeltem meg, ami egy meglehetősen vöröses szín. Amit nem szeretek benne, hogy visszafelé nem tekerhető, így nagyon óvatosan kell bánni vele. Krémes, mégsem fogy túl gyorsan, precízen lehet vele dolgozni, és egész nap tart, ráadásul a hátulján levő kefe is jól használható. A termékre magára nem tudok rosszat mondani, viszont tekintve, hogy a szállításért is fizetni kell, szerintem nem fogom újravenni, mert vannak itthon ugyanilyen jó szemöldökceruzák jobb áron.


Essence Colour Up! Shine On! rúzs: a 10-es árnyalatban van meg, ami rajtam a tökéletes nude. Tőlem meglepő módon ez egy kifejezetten fényes, vizes csillogású termék - ahogy a színmintán is látni fogjátok -, de néha ilyesmihez van kedvem. Kifejezetten pigmentált, és bár az evést nem bírja, egyenletesen kopik, és pillanatok alatt fel lehet frissíteni - tökéletes szaladgálós rúzs.

Színminták balról jobbra: the Balm highlighter - közvetlenül felvive és eldolgozva, Physicians Formula Butter Bronzer, Essence rúzs, Colourpop szemöldökceruza
Összességében tehát az összes terméket szívesen használom ebből a válogatásból, de az egyértelmű kedvenceim a highlighter, a bronzosító gyöngyök, illetve a rúzs. 

2 megjegyzés:

  1. A highlighter csodásan néz ki a színmunta alapján *-* Az Avon bronzosító gyöngy viszont rajtam egyáltalán nem látszódik, nem tudom, mit csinálok rosszul :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondjuk rendesen bele szoktam mártani az ecsetet, bár világosabb vagyok nálad valamivel, szóval lehet, hogy az is számít :/

      Törlés