2018. szeptember 15., szombat

Elfogytak #34.5

Ez a bejegyzés a legutóbbi elfogytak folytatása, sok-sok sminktermékkel és arcápolóval. 


Bioderma Sébium H2O micellás víz: nem is írok semmit...tudjátok, hogy imádom.
Újravenném? Igen.

Lush Just To Clarify zselés arcpakolás: nagyon érdekes volt az állaga, az illata pedig friss, citrusos. Általában fürdés közben tettem fel, és igazából nem volt vele se rossz, se kiemelkedő tapasztalatom. Azoknak ajánlanám, akik nem szeretik, ha egy arcpakolás megköt, mivel ez sosem fog teljes mértékben megszáradni.
Újravenném? Nem.

Madre Labs Pycnogenol Serum: Elkenegettem, de nem volt különösebb hatása nálam, cserébe viszont tök jó matt hatást eredményezett.
Újravenném? Nem.

Under Twenty 2in1 arcradír: egy játékon nyertem még évekkel ezelőtt, de csak most fogyott el. Tetszett, hogy nagyon finomak voltak benne a szemcsék, de az utolsó néhány használatra való adagot már a testemen használtam el. 
Újravenném? Talán.

The Ordinary Azelaic Acid Suspension 10%: nagyon tetszett a formula, és még mattított is, viszont ebben a formában úgy vettem észre, hogy számomra az azelain sav nem csinál túl sok mindent. 
Újravenném? Talán.

Clinique habzó arctisztító: meglepetésdobozban volt. Csigorgósan tisztára mosta az arcot, de nem szárított, viszont valahogy mostmár jobban preferálom a krémesebb lemosókat.
Újravenném? Nem.

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% szérum: írtam róla tesztet, nagyon meg vagyok vele elégedve.
Újravenném? Már meg is tettem.

Clinique Repairwear Anti-Gravity szemkrém (minta): őszintén nem a szemem alá használtam el, hanem a karomon levő allergiás foltra, mert borzasztó száraz volt ott a bőr. Erre bevált, mivel nagyon jól hidratál, de az eredeti funkciójáról nem igazán tudok mit mondani sajnos.
Újravenném? Nem tudom eldönteni.


The Body Shop Mango testradír: imádtam az illatát, és a hatását is, viszont használat után kénytelen voltam tusfürdővel lemosni magamról az olajos réteget, mert a törölközőmmel érintkezve furcsa poshadt szaga lett. Ettől függetlenül viszont nem tudok rá rosszat mondani.
Újravenném? Igen.

A három dezodor közül mindet újravenném, de azért a legnagyobb kedvencem még mindgi a Rexona Maximum Protection, a másik kettőt csak ezzel, vagy a Perspirex-szel kombinálva tudtam használni. 
Két gyertyát is elégettem, mindkettő elég édes és kuckózós illat volt. Az Yves Rocher-t talán egy kicsit jobban szerettem, de sajnos limitált volt, ezt így már sajnos nem tudom újból beszerezni.


Essence Colour Correcting korrektorok: meg voltam velük elégedve, viszont nem mostanában vettem őket, és már kezdtek szétválni, ezért nem fogom őket teljesen elhasználni.
Újravenném? Talán, de kifutó termékek voltak.

Maybelline Instan Angi-Age Effekt korrektor: erről is írtam már, így nem pazarolnék rá túl sok szót. Nagyon örülök, hogy bővítették a színskálát, és mostmár világosabb árnyalatban is kapható, ugyanis nagy kedvencem volt, viszont a Light nem mindig passzolt a bőrszínemhez. 
Újravenném? Igen.

Maybelline Fit Me korrektor: szintén hatalmas kedvenc, mindig van itthon belőle.
Újravenném? Igen.

Catrice Travelight Story mattító stick: ezt sem használtam el, mivel furcsa szaga lett, ezért jobbnak gondoltam megválni tőle. Ténylegesen volt hűsítő hatása felkenéskor, és alapként viszonylag jól mattított, de egy jó primert nem helyettesít.
Újravenném? Talán.

NYX HD szemhéjalapozó: ez az egyik jól bevált szemhéjalapom, amit bármikor újravásárolnék, ha tuti termékre lenne szükségem, szerintem nem is kell róla többet mondanom.
Újravenném? Igen.

Etude House Proof 10 szemhéjalapozó: ez a másik kedvenc szemhéjalapom, azonban úgy hallottam, hogy változtattak a formulán, és a jelenleg kapható változat már nem teljesít olyan jól. Ezt nem tudom megerősíteni, ugyanis most újakat próbálgatok, de remélem, hogy ez csak pletyka, mert szívesen beszerezném még máskor is.
Újravenném? Igen.

Maybelline Brow Precise Micro Pencil szemöldökceruza: szuper termék, viszont ez az árnyalat kicsit sötét volt nekem. Azon kívül viszont tökéletesen lehet dolgozni vele, elég krémes, de nem túlságosan, és egész nap tart.
Újravenném? Igen, egy világosabb árnyalatban.

Essence I Love Nude szemhéjpúder: már sajnos régóta nem lehet kapni ezeket, viszont a képen látható szürkésbarna árnyalat volt számomra a tökéletes kontúrszín. Még van egy itthon belőle tartalékba, de szerencsére találtam rá alternatívát a the Balm Bahama Mama bronzosító személyében.
Újravenném? Igen.

Colortrend rúzs - Flirt: nem hiszem, hogy ezt az árnyalatot lehet még kapni, ugyanis legalább 4-5 éve a kollekciómban van. Nem csoda, hogy elfogyott, ugyanis rengeteget használtam, leginkább hétköznapokra.
Újravenném? Talán.

A szempillaspirálok közül egyikre sem mondanám, hogy rossz volt, viszont egyértelműen a Maybelline Lash Sensational a kedvencem. A Miss Sporty teljesen átlagos volt, a Lancôme Monsieur Big-et pedig szívesen használtam, de nem adnék ki ennyi pénzt egy szempillaspirálra - ezt a darabot a tavalyo Cosmopolita Blogger Day-en nyertem. Az Essence kék spirálban még van, de azért válok meg tőle, mert ez is évek óta megvan már, és a szempillaspirálokat nem higiénikus ennyire sok ideig tartogatni.

Ennyi lett volna, és gratulálok annak, aki eljutott idáig! 😜

5 megjegyzés: