2018. szeptember 18., kedd

TAG | The Makeup Wishlist

Imádok kívánságlistákat összerakni, vagy erről szóló videókat nézni / posztokat olvasni, most viszont a szokásos mesélős tematika helyett egy taget töltök ki. Az ötlettel Laurennél találkoztam, ugyanakkor a kérdéseket lefordítottam, és néhol átfogalmaztam úgy, hogy illeszkedjen a magyar viszonyokhoz, tekintve, hogy itt például nincs Sephora, így Sephora Loves List-je sincs túl sok embernek.


1. Mi a következő sminktermék, amit meg fogsz vásárolni? Egyértelműen a L'Oréal Berry Much Love paletta. Amióta egyszer Instagramon megláttam, hogy érkezni fog egy ilyen, azóta vágyom rá, és szerencsére már itthon is megrendelhető Notino-ról.
Ez nem egy szponzorált bejegyzés, de ha már Notino, akkor a cég kérésére szeretném felhívni a figyelmeteket az ajándékcsomagolás lehetőségére, amely elérhető az oldalon plusz 1590 forintért, több infót róla ezen a linken találhattok.

2. Ha ma besétálhatnál a Sephorába, és az árra való tekintet nélkül vehetnél egy valamit, mi lenne az? Valószínű, hogy az ikonikus Laura Mercier porpúdert választanám, mivel hihetetlenül kíváncsi vagyok arra, hogy mit tudhat.

3. Mi a legrégebbi dolog a beauty kívánságlistádon? Talán a MAC Pro Longwear korrektora. Egyszer biztosan sor kerül majd rá, de valahogy mindig a drogériában nézelődöm, ha új korrektort szeretnék kipróbálni.

4. Mi a legújabb dolog a beauty kívánságlistádon? Néhány napja Zoellánál láttam a Jouer Essential High Coverage alapozót, ami így videón elég ígéretesnek tűnt, és bár egyelőre még nem néztem utána, hogy itthonról be lehet-e szerezni, és ha igen, akkor honnan, de igencsak felkeltette az érdeklődésem.

5. Melyik az a parfüm, ami a kívánságlistád legelején áll? Nem vagyok nagy parfümös, megvannak a jól bevált kedvenceim, de talán a Prada Candy-t mondanám. Elég borsos az ára, viszont egy kis kiszerelést valamikor mindenképpen szeretnék majd belőle.

6. Melyik újdonságot várod a leginkább? (Nem tudom, pontosan hogy lehetne lefordítani a new release kifejezést.) Ezzel talán elkéstem kicsit, mert sok helyen kapható már, de várom, hogy itthonra is bejöjjön a Revolution Conceal & Define Full Coverage alapozója

7. Melyek azok a drogériás termékek, amiket szeretnél, de valami miatt még nem vásároltad meg? Az Essence FALL Back To Nature arcpalettáját egy ideje kerülgetem már, de mindig lebeszélem magam róla. Érdekel még a L'Oréal Infallible Pro Matte csokis folyékony rúzs kollekciója is - bár nem kifejezetten szeretem a csoki illatú termékeket -, viszont ezt még úgy láttam, hogy nem lehet itthon kapni.

8. A paletta, ami után a legjobban vágyakozol. Egyértelmű, hogy az új Huda Beauty Sapphire Obsessions.

9. A termék, amit a következő születésnapodra, vagy Karácsonyra kérni fogsz. Nem szoktam semmit sem kérni az ünnepekre, ezért ez a kérdés számomra irreleváns. Maximum magamat szoktam meglepni dolgokkal, viszont még nem tudom, idén mi lesz az.

12. Ha lenne egy dzsinn, akitől kérhetnél egyetlen kozmetikumot, mi lenne az?  Egy Skindinavia sminkfixáló nagy álmom, szóval nagy eséllyel ez lenne.

10. Mi az, ami nagyon szeretnél kipróbálni, de nem elérhető a környékeden? Erre inkább komplett márkákat tudok mondani, mint például wet n wild, Bath and Body Works, vagy Too Faced.

11. Mi az, amit szívesen megvennél, de sosem fogsz, mert túl drágának találod? Van pár ilyen, de elsősorban a Jo Malone gyertyák. Soha nem adnék ki ennyi pénzt gyertyára.


Szokás szerint nem hívok ki senkit, viszont válaszoljatok a kérdésekre ti is kommentben, ha van kedvetek, szívesen olvasnám a válaszaitokat :)

6 megjegyzés:

  1. 1. Most úgy érzem, hogy mindenem van (kész csoda), nem érzek késztetést. De ha elfogy az alapozóm, akkor úgy döntöttem, beruházok végre egy MAC-re. Hogy pontosan melyikre, még nem tudom, ennyire még nem foglalkoztam a kérdéssel, mert a tavasszal vásárolt Clinique-t csak most kezdtem használni, végre a nyaralás után jó a színe. :)
    2. Urban Decay All Nighter setting spray. Igazából a nyáron venni is akartam, amikor végre eljutottam egy Sephorába, de sajnos épp nem volt ez a termék.
    3. Nagyon szeretnék eg Dior 5 Couleurs palettát, de még nem vitt rá a lélek, hogy ennyi pénzt kiadjak 5 színért.
    4. A Paula’s Choice DEFENSE termékcsaládját úgy kompletten kipróbálnám. :)
    5. The Different Company – Pure Eve. Volt egy üveggel, de sajnos már csak néhány csepp van belőle, de annyira drága (parfümtanácsadással választottam, és tényleg telitalálat), hogy most egyhamar nem fogom megvásárolni.
    6. Urban Decay Elements paletta.
    7. A Catrice oldalán láttam, hogy az új szemhéjalapjukból kétféle változat van, de én mindenütt csak a MATT verziót találtam (vettem is), de nagyon szeretnék egy gyöngyházast is.
    8. Ha most megdobnának 50 dollárral, azt tuti az új Urban Decay Elementsre költeném (talán már lehet kapni).
    9. Egy táskát, szóval nem annyira beauty téma.
    10. Charlotte Tilburytől sok minden.
    11. Erno Laszlo Blue zselé.
    12. Rochas Byzance parfüm. Úgy 20 éve illatoltam valahol, és még emlékszem rá, és a gyönyörű üvegére is, de már nem gyártják. Elvileg van belőle „felújított” kiadás, de sehol sem kapható.

    Ez tök jó volt, köszi!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az All Nighter fixáló spray már lassan egy éve megvan nekem, de még mindig nem tudom, hányadán állok vele :D
      A Catrice szemhéjalapból én is csak a mattról tudok :O

      Törlés
  2. De fura, nem gondoltam volna, hogy neked tetszik a Prada Candy :D Tenyleg isteni illat egyebkent😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem! :D Aztán egyszer valamiért viccből magamra fújtam, és rájöttem, hogy baromi jó :D

      Törlés
  3. Kami, pedig az augusztusi szerzeményes bejegyzésedben éppen a te képeden láttam először a pearly változatát a Catrice szemhéjalapnak :). De a Catrice oldala is olyan fura, mert ott is csak a matt változatot jelölik, viszont alul van egy kép, ahol két változat van (010 matt és 020 gyöngyház), és a szövegben is ezt írják: "Matt bézs és gyöngyház fényű rozé árnyalatokban."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus, én is benéztem :D Pedig a mattot szerettem volna, de nem is figyeltem, hogy többféle van...na szép :D

      Törlés