2014. március 31., hétfő

Márciusi kedvencek

Ebben a posztban főleg sminktermékek és pár illat kap főszerepet, ugyanis az arcápolási rutinos bejegyzésemben megemlített termékeken kívül nem próbáltam ki semmi újat, így ebben a kategóriában a szokásos kedvenceim vannak, ezeket itt olvashatjátok, valamint hajápolás témában is hasonló a helyzet, az erről szóló postot pedig itt találjátok meg.


Suiskin I2PL Clinique BB krém: akkortájt rendeltem ezt a krémet a bbkrem.hu oldalról, amikor megnyitottak, azóta már nem is lehet kapni. Ez a "minta" kiszerelés, ehhez mérten viszonylag drága is volt, 2500 forint körül, de pozitív dolgokat olvastam róla, a színe is nagyon világos, közepes fedése van. Elvileg bőrvilágosító (értsd: pigmentfolt világosító) hatása van, én ezt nem igazán vettem észre. Szeretem ugyan, de most éppen azon dolgozom, hogy elhasználjam.

Catrice Camouflage Cream korrektor - 010 Ivory: a kedvenc korrektorom ugyan a Collection Lasting Perfection, de mivel azt nem lehet itthon kapni (hálistennek még van egy bontatlan darabom belőle) és interneten pedig borzasztó drágán árulják, ezért próbáltam ki ezt. Tényleg szinte teljes a fedése, ugyanakkor nem látszik a bőrön, nekem ecsettel eldolgozva sokkal szebb a finishe, mintha az ujjaimmal tenném ugyanezt. A szemem alá még nem próbáltam az állaga miatt, csak a bőrhibákra szoktam használni.

Sleek pirosító - 922 Life's a Peach: Angliában vettem, de a Makeuplaza-ról rendelhető, nagyon ajánlom, ha valaki jó pirosítót keres. A csomagolással engem mindig megvesz a Sleek, tetszik ez a letisztult stílus. Önmagában nagyon naranccsárgának tűnik, arcon viszont inkább barackos, egyáltalán nem rikító, szerintem igazi tavaszi árnyalat és természetesen is hat, főleg világos bőrön. Jól pigmentált, éppen ezért ajánlatos vigyázni a mennyiséggel és a többi Sleek pirosítóval egyetemben tartós is.


NYC Smooth Skin bronzosító - 720A Sunny: ez az a bronzosító, amit szerintem nem kell bemutatnom senkinek, aki beauty blogokat olvas. Nem naranccsárga, nem is túl sötét, pigmentált, de nem annyira, hogy túlságosan kéne vigyázni a mennyiségével. A csomagolás szerintem kicsit olcsó hatású, ennek ellenére jól záródik, csak kinézetre nem az igazi.


Catrice Prime and Fine púder - 010 Translucent: itt írtam róla bejegyzést, egyértelműen ez a hónap sminkterméke.

Essence szemöldökceruza - 02 brown: eddig porral színeztem a szemöldökömet, most viszont gondoltam, hogy kipróbálom a ceruzát is. A Catrice termékén gondolkodtam még, de számomra valahogy túlságosan kemény volt az állaga, így esett a választásom inkább erre. A szín majdhogynem tökéletes, egy kicsit lehetne krémesebb de összességében szép és természetes az összhatás, és aminek én a legjobban örülök, hogy nagyon tartós, kibír egy egész napot. Sajnos meglepően gyorsan fogy, két-három hete használom és már a fele elfogyott.

Essence Gel szemceruza - 01 black blaze, 03 urban jungle: nagyon megszerettem őket, krémesek és nagyon tartósak, alig lehet őket lerobbantani. Nem kell őket hegyezni, mivel automata ceruzák és az áruk is 800 forint körül mozog, ami elég baráti. A zöldről itt láthattok swatchot.

Essence Big Bright Eyes - 02 highlight it...pearly: multifunkcionális, használható arcra és szemre egyaránt (például belső szemzug világosítására és vízvonalba), nekem külön tetszik, hogy rózsaszínes az árnyalata. Egyetlen hibája, hogy rajtam annyira nem tartós. Swatch szintén itt.

L'oreal Color Infallible szemhéjpúder - 016 Coconut Shake: három árnyalatom van ezekből a szemhéjpúderekből, de hétköznapra ez a legideálisabb, mivel gyarkorlatilag bőrszínűnek mondható. Én jobban szeretem ujjal felvinni, mint ecsettel, az ecset annyira nem veszi fel a port. Egy egész napot kibír és hatalmas mennyiség van a kis tégelyben (3.5 gramm), tervezem hogy a L'oreal kuponomat a Glamour napokon is egy újabb árnyalatra fogom beváltani ebből.

Maybelline The Rocket Volum' Express szempillaspirál: ezt Szandra nyereményjátékán nyertem még tavaly, azóta is előszeretettel használom, bár már fogyófélben van. Szép fekete, kicsit több festéket visz fel talán a kelleténél, de ez kiküszöbölhető, valamint elég drámai pillákat lehet vele csinálni. Ugyan nem vízálló, azonban a lemosásához mindenképpen kétfázisú lemosót javaslok (a Bioderma is elég jól lehozza) mert másképpen megszenved vele az ember.

Gosh rúzs - 145 Shocking Coral: Ausztriában vettem, itthon nem kapható. A színe nem túl rikító, de elég élénk, és még néha iskolába is felkenem és eddig még senki sem nézett rám szúrós szemmel. Nem szárít, de azért ajánlatos előtte hidratálni, körülbelül 1-2 órát bír ki az ajkakon.


Joursna ecset: mostanában a kezem helyett ezt a Real Techniques koppintást használom alapozó/BB krém felvitelére, amit eBay-ről rendeltem átszámolva körülbelül 600 forintért. A minőségével nagyon meg vagyok elégedve, minden használat után ki szoktam mosni, mégis alig hullott ki belőle pár szál. Ha nem tévedek, a szálai taklonból készültek, éppen ezért alkalmas a folyékony/krémes termékeken kívül por állagúak felvitelére is. Nem csíkoz és sokkal szebb ezzel a végeredmény, mintha kézzel dolgoznék.

Zara Black parfüm: a téli leárazások során jutottam hozzá, bár számomra inkább őszi-téli illata van, mert elég virágos és gyümölcsös (engem leginkább a barackra emlékeztet) mégis mostanában sokat használom. Tartós, nem kell belőle sok, mert elég intenzív és elérhető áron kapható.

Yankee Candle - Soft Blanket: általában tartokat szoktam venni, ez is egy téli, fűszeresebb illat számomra, de valamilyen fura oknál fogva mégis sokszor égett az elmúlt 1-2 hónapban. (A képen nem szerepel, mivel elhasználtam és nem vettem belőle újat.)

The Body Shop Pomegranate & Raspberry testpermet és lakás illatosító: sajnálom, hogy nincs belőle parfüm, mert nem annyira tartós, de imádom fújkálni vele a szobát és magamat is. Frissítő, édes gyümölcsillata van, amiben szerintem főleg a málna dominál.

Kedvenc film: Divergent, magyarul A beavatott, de annyira rettenetes és értelmetlen ez a fordítás, hogy inkább nem is gondolok rá. A könyvet csak félig sikerült elolvasnom addigra, mire kijött a film, de utólag nem is bánom, mert így nem tudtam, mi lesz a vége. Összességében viszonylag hűek maradtak a könyvhöz (addig legalábbis, amíg olvastam), a szereposztás is tetszett, bár nekem Négyes a filmben kicsit túl öreg, fiatalabbra és jóképűbbre számítottam, Shailene Woodley a terhes tinédzseren kívül más szerepben is villanthat (ő a The Secret Life of the American Teenager című sorozat főszereplője), látványos is volt, bár én imádom a harcot meg a vért bármilyen mennyiségben...várom a következő részt, még nem döntöttem el, hogy elkezdjem-e olvasni...


Kedvenc zenék: 
Big Deal - Dream Machines - most ez a csengőhangom is
Armin Van Buuren ft. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like - nem szoktam ehhez hasonló "tucatzenét" hallgatni, de ez most borzasztóan tetszik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése