2014. március 9., vasárnap

Beszámoló | Blogtalálkozó egy kis vásárlással egybekötve

Dalma (Csipkelány) már nyáron is szervezett blogtalálkozót, amin szintén részt vettem és most ismét eljött az ideje egy kis csajos délutánnak, így hát tegnap felkerekedtem és elutaztam az Árkádba, ahol kettőkor a Librin belül a Cafe Frei-ben találkoztunk a lányokkal. Kezdetben még csak hárman voltunk, Dalma, Zsófi és én, majd nemsokára befutott Panni (Panka's beauty) és Virág (Beautycrumbs) is. Rajtam kívül mindenki kávézott, én a maracujás limonádénál maradtam, bár fogalmam sincs, hogy valójában olyan íze van-e a maracujának...



Miután mindenki végzett az italával, kipakoltuk a csereberés dolgokat, a vendégek zöme kikerekedett szemekkel bámult az asztalunk felé, de mi kicsit sem zavartatva magunkat elkezdtünk válogatni. Múlt alkalommal a végén sorsolással döntöttünk a megmaradt cuccok sorsáról, most inkább mindenki hazavitte a sajátját, hála istennek csak egy szemhéjpúderem és egy szájfényem nem talált gazdára (plusz egy utált Oriflame testápoló amit ott hagytunk egy kuka tetején, váljon egészségére annak, aki elvitte). Örülök, mert ezen a kettőn kívül mostmár egyáltalán nincs itthon olyan termékem, amit ne használnék.

A szerzeményeim:

Essence Vampire's Love körömlakk - 03 true love
Essence Nail Art Special Effect Topper körömlakk - 03 hello holo
Lovely Blink Blink körömlakk - Nr11


Essence szemhéjpúder - 57 in the clouds
Essence Colour & Shine szemhéjpúder - 14 divas love drama
Miss Sporty szemhéjpúder - 123 electric
Aden szemhéjpúderek - No.08, No.10, No.12





Essence Urban Messages szemhéj kréta (eyeshadow chalk) - 02 it peace
Collection 2000 Dazzle Me! pigment - 19 dreamland
egy highlighter ceruza (?) ami már eléggé picike, nem is tudom milyen márkájú de nagyon megtetszett a színe


Kis híján nemzeti lobogót swatcholtam
elf rúzs - 7707 nostalgic
Aden hidratáló rúzs - 017



rózsás nyaklánc

Nem annyira a stílusom, meg is lepődtem, hogy megakadt rajta a szemem

Ezután lementünk a Nailland standhoz felmérni a választékot, ami köztudottan a körömlakk-mennyország, főleg a Golden Rose és a China Glaze lakkoknál időztünk sokat, nekem nem állt szándékomban vásárolni (bár egy szép menta lakkot még talán én is bevállalnék, még kutatom az igazit) mert köztudottan nem állok nagy körömfestős lány hírében, de azért mindannyian kivettük a részünket az egymás rábeszéléséből. Az Árkádban éppen -20%-os kuponos hétvége/nap/valami volt, szereztünk is egy C&A kupont de majdnem a bejáratig kígyózott a sor a pénztáraknál, amit senki sem volt hajlandó végigállni. Dalmának és Zsófinak ment a busza, én pedig már nagyon éhes voltam, úgyhogy elindultunk hazafelé. A Deákon beültem a Cserpes tejivóba két sajtos pogácsára, ha már ettetek finomat...egy is elég lett volna hozzá, hogy jól lakjak.
Én a találkozó előtt még elmentem a Váci utcai Müllerbe felhasználni a mai kedvezményes kuponom, vettem pár dolgot a Krémmániás kívánságlistámról, ami egy nagyon jó funkciója az oldalnak, ajánlom figyelmetekbe.


Schwarzkopf Essence Ultime hajpakolás: az Essence egy új hajápoló vonal, én már a DM-ben és a Rossmannban is láttam, itt pont akciós is volt minden termék, külföldi oldalakon dícsérték ezt a pakolást, így hát gondoltam kipróbálom.

Garnier Fructis Wunder-Öl hajápoló olaj: ismét a Krémmániás vélemények...fogytán a Kérastase olajam, amit még egy Pixiboxban kaptam, nagyon kiváncsi leszek, mit tud.

Artist regeneráló sampon: a Müller saját "professzionális" hajápoló vonala, ez egy utazó méretű sampon, de a teljes verzió sem vészes árban, erről is jókat olvastam.

Odol-med 3 Extra White fogkrém: szintén saját márkás, Citromhab Évi egyik videójában láttam, hogy ő szerette. Szeretném elhinni, hogy nem ugyanazt csinálja az összes, és lesz majd, amelyik tényleg fehérít, meglátjuk...

Essence The Lash Curler szempillaspirál: lassan minden szempillaspirálomat elhasználom végre, ennek a fura tekerős kupaknak nem látom értelmét, igazából egy véleményt olvastam róla mindössze, az pozitív volt, de idejét láttam egy kis kísérletezgetésnek.

Gliss Kur Million Gloss spray: ez a termék kakukktojás, ugyanis a Rossmannban vettem leárazva. Nagyon régen használtam ilyen spray-t, alapból nem is kedvelem túlságosan a márkát de erről (már megint) jó véleményeket olvastam és tudtam, hogy ígyis-úgyis megvettem volna egyszer. Szilikonos ugyan, de úgysem fogom összefújkálni vele az egész fejemet.

Tally Weijl nadrág: azon kevés boltok egyike, ahol lehet rám nadrágot találni, 2500 forintba került leárazva, megtetszett és hazajött velem. Sajnos nadrággyűjtő vagyok, pláne mert szinte sosem hordok szoknyát vagy ruhát.

Teljesen egyszerű szűk szárú nadrág, a mintázata lényeges
Összességében nagyon jól éreztem magam, annak ellenére hogy az utazgatás és mászkálás kissé lefárasztott (még közel sem száz százalékos a bokám sajnos), jó volt végre valakikkel beszélgetni a sminkelésről és egyéb lányos dolgokról. Ja, és ki is festettem a körmöm már tegnap este a csillámos Lovely lakkal, nekem talán kicsit túl arany, főleg mesterséges fényben, napsütésben már inkább kijön a rózsaszínes beütése, de ennek ellenére nagyon tetszik. 

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, én sajnos mégsem tudtam elmenni, de remélem legközelebb már nem jön közbe semmi. Nagyon jó dolgokat zsákmányoltál, a szemhéjpúderek eléggé pigmentáltnak látszanak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dalmának pedig pont a pigmentáltságuk miatt nem jöttek be :) sokaknak peches volt ez az időpont, de máskor reméljük kedvezőbb lesz :D

      Törlés
  2. Arra a Garnier olajra kíváncsi lennék, írsz majd róla? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, egy komplett hajápolós postot is tervezek majd valamikor a közeljövőben :)

      Törlés