2014. március 29., szombat

Bits & Pieces - "Randikommandó" Csipkelány módra I.

Dalma az év elején meghirdetett egy nyereményjátékot, aminek keretein belül két szerencsés lány átalakításon vehetett részt. Időközben megbeszéltük, hogy együtt fogunk működni, így időnként látni fogjátok a képeimet a blogján, többek között ezzel a projekttel kapcsolatban is. Ma került sor az első lányra, Mónira, aki a hétköznapokban nem szokta sminkelni magát és akivel pont egyszerre értünk Dalmához reggel 10 előtt nem sokkal. Miután lepakoltunk, elkezdődött a sminkelés, időközben befutott Zsófi is. Közben ahogy szokás, pletyiztünk, Dalma újra megtanulta a saját hajsütési technikáját, Zsófi felcsapott fodrásznak, kitárgyaltuk egymást bőrtónusát, a Glamour-napi kívánságlistánkat, jó volt végre beauty-orientált lányok között lenni és megtárgyalni mindenfélét. Dél körül Dalma barátja csinált nekünk egy isteni ebédet, grillezett camembert sajtot ettünk rizzsel és salátával, utána pedig csokidarabos-kókuszos (papírnélküli) muffint, amit Móni sütött.
A fotók elkészítésének helyszínéül a Bazilika környékét választottuk (amúgy lányok, anya mondta nekem miután hazaértem, hogy a kisföldalatti le volt zárva, még jó, hogy nem arrafelé indultunk el), rengeteg képet készítettünk különböző helyszíneken, többek között az utca kellős közepén is. Hálistennek nagyon jó időnk volt, már-már a nyár hangulatát idézte, hazafelé még fagyiztam is. 
Reggel kipróbáltam végre a négyes metrót, a Bikás parktól a Rákóczi térig mentem vele. Imádok metrózni, úgyhogy ez számomra földöntúli élménynek számít.

Több képért az átalakításról figyeljétek Dalma blogját! - frissítés, időközben felkerült a post, amit itt elolvashattok.

Bocsi lányok, ebbe belekontárkodtam...
Ráhajtottunk a limonádéra
Ebéd és a rénszarvasos pohár
Én és a vízcseppek 1.
Én és a vízcseppek 2.
Akárhányszor erre járok, csinálok egy ilyen képet
Én és a virágok 1.
Én és a virágok 2.
Én és a virágok 3.

4 megjegyzés:

  1. Annyira jó lehetett, kicsit irigykedem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. emlegettelek ám, amikor a postot terveztem, mondtam Dalmának, hogy én is berakok egy csomó random képet, ahogy te szoktad a Sunday-ben :D

      Törlés
    2. De én úgy szeretem ezeket a bejegyzéseket! :D

      Törlés