2023. január 8., vasárnap

Kedvenc beauty webshopjaim: Xpert Beauty

2022-ben rendeltem először az Xpert Beauty oldaláról, amikor ki szerettem volna próbálni a K18 Molecular Repair hajmaszkot, és szinte egyedül itt találtam meg belőle reális áron a 15 ml-s kiszerelést. Korábban szinte semmit sem hallottam erről a webshopról, de mindig szembejöttek a hirdetéseik, úgyhogy gondoltam, számotokra is hasznosak lehetnek a lenti információk, ha rendelnétek innen.

Az Xpert Beauty egy román cég, a magyar webshop azonban teljesen magyar, és fizikai üzletük is van Budapesten az Arena Mallban. Még nem jártam ott, de valószínűleg olyasmi lehet, mint a Notino üzletek, azzal a különbséggel, hogy itt nem lehet az üzletben átvenni a rendelést. 

szállítás 15000 Ft felett ingyenes, alatta 1090 Ft, a 7000 Ft alatti rendelésekre pedig +300 forint feldolgozási díjat kell fizetni, de legalább néhány havonta van olyan akció, hogy értékhatár nélkül ingyenes a szállítás. Fizetni utánvéttel és bankkártyával is lehet, a csomagot pedig futárszolgálat hozza, leggyakrabban a DPD.
Az ügyfélszolgálattal még nem volt dolgom, mindig épségben megérkezett a csomagom, így erről nem tudok véleményt mondani.

Az oldalon leginkább professzionális, fodrászkellékesben kapható márkák és termékek kaphatók, mint a Joico, Kérastase, Matrix, Olaplex, Redken, Olaplex, TIGI, illetve ahogy már említettem, szerintem itt lehet a legjobb áron megvenni a K18 hajápolókat, néhány koreai arcápolási márka is van (A'PieuKwailnara, Missha...), és elérhetők a Moroccanoil, Real Techniques, Revox, Ardell termékek is. 

Van hűségprogramjuk is, minden elköltött 100 Ft 1 hűségpontot ér, 3 szint van, aminek elérésével különböző előnyöket, extra kedvezményeket, termékmintákat kap az ember. De egyébként is szinte mindig van valamilyen akció vagy kuponkód, amit fel lehet használni.

Összességében én bátran ajánlom ezt a webshopot is, szívesen vásárolok innen, ha meglátok egy jó akciót, és nektek is azt tanácsolom, hogy várjátok ki a kedvezményeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése