2023. január 1., vasárnap

2022 kedvencei | Testápolás, arcápolás, hajápolás

Amikor gyűjtöttem össze a termékeket ehhez a bejegyzéshez, rájöttem, hogy 2022-ben még a korábbi évekhez képest is inkább a meglevő vagy jól bevált termékek el(használására) koncentráltam, alig vettem vagy próbáltam ki újdonságokat, főleg arcápolás terén. Amit viszont igen, annak méltó helye van itt. 

Egyelőre még csak a Body Cremegel 5% niacinamidot tartalmaz testápolót próbáltam ki a Balea Beauty Expert termékcsaládból, és szerencsére nem csalódtam benne, sőt, sikerült rávennie, hogy rendszeresen testápolózzak. Teljesen illatmentes, a nevéhez hűen könnyed, géles állagú és gyorsan beszívódik, nyáron is szívesen használtam. A Rexona MotionSense Active Protection+ Fresh dezodort teljesen véletlenül kaptam le egyszer a polcról, és sikerült belenyúlnom a tutiba, mivel nagyon hasonlít az illata a kedvenc parfümömre, a Moschino I Love Love-ra, mellette pedig még hatékony, úgyhogy azóta már újra is vásároltam. A bevezetőben már említettem az arcápolással kapcsolatos hozzáállásom, így ebben a kategóriában egyedül a Geek & Gorgeous 101 Stress Less szérum került ide, ami gyorsan az egyik kedvenc arcápolási termékemmé nőtte ki magát. Hihetetlenül könnyű állagú, miután beszívódott, semmilyen réteget nem hagy maga után, egyetlen hidratálóm sem kukacosodik rajta, az ára pedig verhetetlen, ráadásul már a DM-ben is megtalálhatók a Geek & Gorgeous termékek. 

A L'Oréal Elseve Hyaluron Plump hajpakolás lemaradt a képről, mert éppen elfogyott, de többször említettem az év során, hogy mennyire megszerettem. Az Olaplex Nº.9 Bond Protector Nourishing hajszérumtól elég sokat vártam, és szerencsére nem is kellett csalódnom benne, ahogy a Revox Plex Bond Repairing Oil hajvégápoló olajban sem. Mindkét termékből még csak az elsőt fogyasztom, és bár nem olcsó termékek, szerencsére ahogy a mellékelt ábra mutat, sokáig kitartanak rendszeres használat mellett is. A Schwarzkopf Professional Chroma ID Bonding Color Mask hajszínezőt Orange árnyalatban festések közötti színfrissítésre használtam, nagyon szép, vibráló végeredményt lehet elérni vele. A FOAMIE szárazsamponról is áradoztam már, a por állag ellenére is könnyű használni, és mivel színezett, fehér réteget sem hagy a hajon. Ha ezt használom, utána tényleg frissen mosottnak tűnik a hajam, nincs tolakodó illata sem. 

A következő részben szokás szerint a sminktermékeket és eszközöket veszem majd sorra. Boldog(abb) új évet mindenkinek! :)

3 megjegyzés:

  1. A Balea testápoló tényleg szuper én is szívesen használtam nyáron. A G&G szérumot pedig meg fogom nézni magamnak. A Jelly Jokert nagyon megszerettem tavaly.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ritkán használok szárazsampont, alapvetően nem szeretem ezeket a termékeket, sokszor koszosabbnak érzem a hajam, mint nélkülük. De ha mégis, ez a Foamie valóban nagyon jó sötétebb hajra, és nagy pozitívum számomra, hogy nem érezhető az illata, sajnos a legtöbb szárazsampon olyan illatos, mintha parfümöt fújnék a hajamra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én emiatt szoktam le már teljesen a Balea szárazsamponokról, némelyiknek elviselhetetlenül erős illata van.

      Törlés