2023. január 2., hétfő

2022 kedvencei | Sminktermékek, eszközök

Tavaly sminkek tekintetében is sokkal tudatosabb voltam, tényleg csak akkor bontottam ki egy új terméket, ha a meglevők közül legalább egyet elhasználtam, és megváltam az olyan termékektől is, amiket régóta csak "valamire még jó lesz majd" alapon tartogattam. Több kategóriában nincs is mit megmutatnom újonnan, ilyenek például az alapozó, korrektor, pirosító, highlighter. 

A NIVEA Sun Shine Control SPF30 fényvédő technikailag nem egy sminktermék, de mivel sminkelés előtt is szoktam használni, ezért itt említem meg. Ez az egyik legjobb arcra való fényvédő, amit valaha használtam, tényleg van mattító hatása, ami nyáron nagyon jól jön, mégsem szárítja ki a bőrt, szuperül lehet rá sminkelni és természetesen megfelelően véd még a legnagyobb melegben is, a Szigeten volt alkalmam többször is megtapasztalni. A Rodial Glass Skin púdert mini kiszerelésben vettem meg, így is durván borsos az ára, de tényleg látványosan minimalizálja a pórusokat és egyáltalán nincs púderes hatása a bőrön. Amióta csak elkezdtem sminkelni, hatalmas MAC Fix+ rajongó vagyok, ezt már tudhatjátok, és szerencsére a matt verziójában sem kellett csalódnom. A titka, hogy nagyon alaposan fel kell rázni, különben fehér pöttyöket hagyhat a bőrön, sokaknál itt vérzett el. Ez a termék kakukktojás, nem tavaly kezdtem el használni, hanem már évekkel ezelőtt, szerepelt is a 2018-as éves kedvencek között, viszont 2022-ben nagy újrafelfedezés volt. 

A Colourpop Super Shock Shadow Touch The Sky árnyalatban nem egy természetes árnyalat, mégis képes lennék minden nap ezt felkenni akár, annyira szép. A Huda Beauty Mercury Retrograde palettát elképzelhetetlenül olcsón rendeltem meg Glambotról alig használtan és szinte azonnal beleszerettem, ahogy kipróbáltam. 2022-ben szinte egyáltalán nem is vettem szemhéjpúder palettát ezen kívül, a meglevőket szerettem volna a lehető legjobban kihasználni. A Colourpop Colour Stix szemfesték ceruzákat is szerettem, akár teljes szemhéjon, tusvonalként vagy az alsó szempillatőbe használva, a két kedvenc árnyalatom a Bitter Sweet és (alul) és a Hummingbird (felül) voltak. A NYX Epic Wear szemhéjtusok közül a Teal Metal majdnem ugyannyolyan árnyalat, mint a Colourpop Super Shock Shadow, hihetetlenül pigmentált és tartós, imádtam ezzel feldobni a szemsminkjeimet. 

Rúzsokat, szájfényeket egyáltalán nem vettem 2022-ben, mert azokból tényleg rengeteg van és inkább a jelenlegieket használgattam.

A Rowenta CF3112F0 Curls Forever hajsütővassal pici hullámokat lehet csinálni, és kevesebbszer volt időm használni, mint szerettem volna, de nem csalódtam benne. A Curly Circle hőmentes hajgöndörítőt egy magyar lány, Csenge készíti kézzel, az Instagramján és a webshopján is vannak videók arról, hogy hogyan kell használni. Az év egyik legpraktikusabb vételének tartom, rengeteg időt és tanácstalanságot spóroltam meg vele. A Philips Sonicare elektromos fogkefét év legelején rendeltem, a legjobb döntés volt. Régen nem "hittem benne", hogy az elektromos fogkefék valóban hatékonyabbak tudnak lenni, mint a manuálisak, és az sem mindegy, hogy milyet használ az ember, aztán megvettem ezt, és már tudom, hogy igenis számít.  

Tavaly elmaradt, idén viszont lehet, hogy ismét készítek még egy egyéb, nem szépségápolási kedvencekkel kapcsolatos részt is, még meglátom, mennyi dolgot tudok összeszedni hozzá. 

3 megjegyzés:

  1. Szia, kedvenc alapozo + korrektorod? A Nivea tenyleg jo, nekem a hires Revox nem jott be, pattis lettem tole pedig nem jellemzo a boromre 🙄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapozóból az Estée Lauder Double Wear, de a Lancome Teint Idole Ultra Wear is versenyben van, korrektorból pedig a Tarte Shape Tape és a Catrice Liquid Camouflage. Van itthon egy Revox fényvédőm is, még nem próbáltam ki, kíváncsi leszek, szeretni fogom-e. 😄

      Törlés
  2. Remelem neked nem okoz pattikat majd, nekem egyebkent a DW nagyon szaritott sajnos, a Lancome pedig durván illatos. Igy vadaszom tovabb 😵‍💫

    VálaszTörlés