2022. november 20., vasárnap

Elfogytak #56

Nyár óta gyűjtögetem az elfogyott termékeket, a sminkek és arcápolási termékek ismét egy következő bejegyzésben jönnek majd, mert megint kicsit túl sokáig vártam azzal, hogy elkészítsem ezt.


Szokás szerint elhasználtam rengeteg régi kedvencet, amik alapdarabok a rutinomban, ezeknek a nagy részét már újra is vettem.


Balea Natural Beauty folyékony szappan: az egyik legkellemesebb illatú Balea folyékony szappan ez szerintem, kár, hogy nincs belőle utántöltő, hanem csak így flakonostul lehet megvenni.
Újravenném? Igen.

The Body Shop Fresh Raspberry testradír: nagyon érdekes, zselés állaga volt, és főleg a málnamag darabok radíroztak benne, ezért annyira nem volt intenzív a hatása. Az illata egy az egyben málnaszörp volt, nagyon intenzív.
Újravenném? Talán, de már nem is lehet kapni.

Frank Body Original Coffee Scrub testradír: nekem ez egyáltalán nem jött be, ugyanez elérhető úgy is, ha lefőtt kávézaccal az ember átradírozza a testét, esetleg ad hozzá egy kis olíva- vagy kókuszolajat, ráadásul szerintem a csomagolás sem praktikus egyáltalán.
Újravenném? Nem.

EVY Technology Daily UV Face Mousse SPF30 fényvédő: volt róla teszt a blogon, szerettem is, viszont egy idő után elkezdte csípni a szemem, úgyhogy végül testre használtam el és így is nagyon sokáig elég volt, pedig nem spóroltam vele.
Újravenném? Talán.

Sundance Pro Climate SPF30 naptej: szintén testre használtam el, ez már nehezebben szívódott be, mint például az EVY, de ennyi pénzért bőven megérte.
Újravenném? Talán.

Bloom Hair hajvitamin: Krémmánia Beauty Boxban volt belőle ez a doboz, én semmi változást nem vettem észre, amikor szedtem, ráadásul nagyon drága is.
Újravenném? Nem.

A tusfürdők közül mindegyiket jó volt használni, az Adidast, a The Body Shopot és a Babát újra is venném.


Inecto Naturals Argan sampon: kipróbálásra kaptam a márkától, korábban ebből a termékcsaládból még csak a hajvégápoló olajat használtam évekkel ezelőtt. Eléggé meglepett, hogy szinte alig habzott, mégis megfelelően tisztította a hajat, viszont ennek köszönhetően rendszeresen többet használtam belőle, mint kellett volna.
Újravenném? Talán.

L'Oréal Elseve Hyaluron Plump sampon és pakolás: egyben említem őket, mert mindkét termék nagyon bejött, simán felküzdötték magukat a kedvenc drogériás termékcsaládjaim közé. Ősszel és télen valószínűleg egy kicsit táplálóbb formulára lesz majd szüksége a hajamnak, de a pakolásból már be is szereztem a következő tégelyt.
Újravenném? Igen.

Eucerin Derma Capillaire Calming Urea sampon: a Bioderma Nodé DS+ helyett próbáltam ezt ki, mert olcsóbbra jött ki és reméltem, hogy ugyanúgy jó lesz a fejbőrproblémáimra, mint az, és igazából tényleg nem sok különbséget vettem észre - bár hozzá kell tenni, hogy mostanában elég jó állapotban van a fejbőröm. Ennek sincs illata, jól habzik, kevés is elég belőle. 
Újravenném? Igen.

NIVEA Volumen & Kraft sampon (mini): semmi extra, de egyáltalán nem olyan rossz, mint amilyen véleményeket online lehet olvasni róla, nem tapasztaltam negatív hatást a hajamon a használata után.
Újravenném? Nem.

Authentic Beauty Concept Replenish pakolás (mini): ez is Krémmánia Beauty Boxban volt, Sopronba vittem magammal, ahol egyszer mostam hajat, de kevésnek bizonyult, mivel nagyon furcsa, sűrű, gumis állaga van, emiatt nehéz volt eloszlatni a hajon. A hatásától sem voltam elájulva, igazából semmi különöset nem tapasztaltam vele, a teljes kiszerelést pedig szinte aranyáron mérik.
Újravenném? Nem.

Garnier Fructis Kraft & Glanz balzsam: átlagos drogériás balzsam, folyékonyabb állaggal, mint amihez szokva vagyok.
Újravenném? Nem.

L'Oréal Elseve 8 Second Wonder Water Color Vive: a Dream Long verziót jobban szerettem ebből, de ez sem volt rossz. Én összességében sokkal kevesebbet használok egyszerre, mint amennyit a csomagoláson írnak, így elég sokáig elég.
Újravenném? Igen.

Schwarzkopf Professional Chroma ID Copper Bonding Mask: írtam már róla, két festés között nagyon szuper volt arra, hogy felfrissítsem kicsit a hajszínem és ne legyen annyira feltűnő a lenövés.
Újravenném? Igen.

NIVEA Fresh Revive szárazsampon közepes árnyalatú hajra: nem annyira hatékony, mint mondjuk a Batiste, de nem rossz, gyakran előfordul, hogy ezt veszem, ha drogériás szárazsampont szeretnék.
Újravenném? Igen.

2 megjegyzés:

  1. Meg nem mertem kiprobalni a wonder watert, a Gliss Kur fajtat probaltad? Gondolkodom, hogy a ket marka kozul melyiket vegyem meg...

    VálaszTörlés