2021. október 31., vasárnap

Októberi kedvencek | 2021

Egész októberben éreztem, de most, hónap végére a tetőfokára hágott, hogy már nagyon várom a karácsonyt, bár az időjárás egyelőre abszolút nincs összehangban ezzel. Mostanában nem igazán vásároltam újdonságokat, úgyhogy nagyrészt a régebbi kedvenceimet vettem elő elő, illetve az itt szereplő termékeket is használom már egy jó ideje, csak eddig még nem kerültek sorra. 


A Neutrogena Bright Boost bőrradír tartalmaz AHA savakat és radírozó szemcséket is, utóbbiak tényleg nagyon kíméletesek, úgyhogy nem tartok a használatától, és hatékonynak is érzem. Nem gyakori, hogy nálam arcmaszkot láttok, de a The Body Shop Chinese Ginseng & Rice maszkot megszerettem, hetente körülbelül egyszer szoktam feldobni. Nem szárítja a bőrt, mint az agyagos maszkok, nem is igazán tud rászáradni az arcra, ezért könnyű lemosni. 
Rengetegféle mosható arctisztító korongom van, de legjobban a Catrice Wash Away Make Up Remover Pads jött be, mivel kellően masszív, vastag anyagból készült, mégis puha és hatékony, ráadásul a 3 darab körülbelül 1500 forintba kerül. Végre beneveztem egy Laneige Lip Sleeping Mask ajakápolóra is, és meglepően elégedett vagyok vele, a Carmexen kívül más eddig nem nagyon vált be. Ezt nappalra is szívesen használom, mert balzsamosabb állaga van, ugyanakkor nem érzem azt, hogy csak egy réteg van a számon, és valójában nem hidratálja. 


A drogériás alapozók közül engem állagában a Maybelline SuperStay Active Wear emlékeztet leginkább az Estée Lauder Double Wear-re. Nagyon gyorsan szárad, és magas fedésű, bár nem annyira tartós, ősszel szeretem az ilyen, masszívabb alapozókat. Már régóta főleg csak por állagú púdereket használok itthon, a Maybelline Fit Me Matte + Poreless a táskámban van, és tökéletes a smink felfrissítésére útközben. Az aljában van tükör és egy kis szivacs is, kellően masszív a csomagolása, és több órán át mattít. 
Az Essence Hello, Good Stuff! bronzosító 10 Cocoa-cool árnyalatban kifutó termék, és pont azért vettem meg, mert hideg tónusú, ahogy a neve is állítja. A fényes részének minimális selyemfénye van, egyáltalán nem csillámos, szinte nem is érzékelhető. Egyedül azt nem szeretem benne, hogy van egy enyhe kakaós illata, de közel sem olyan erős, mint mondjuk a Physicians Formula Butter Bronzer esetében. A L'Oréal Paris Superliner Matte Signature szemhéjtusok továbbra is a kedvenceim, és lassan lehet, hogy újra is kell vennem őket, mert elég régóta megvannak és kezdenek beszáradni. A 05 Burgundy Signature kifejezetten olyan árnyalat, ami itthon abszolút egyedi, más cég nem is nagyon árul bordó tust, pláne nem ilyen szépet. Egész évben szívesen használom őket, de ilyenkor ősszel és télen kerülnek elő leggyakrabban, csak ajánlani tudom őket. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése