2021. november 11., csütörtök

Ezt érdemes megvenni: Catrice

Szerintem senki sem lepődik meg, ha azt mondom, hogy a Catrice gyakorlatilag a megjelenése óta az egyik kedvenc sminkmárkám, még most is teljesen fellelkesülök, ha új termékekkel rukkolnak elő. Az évek során a szortiment eléggé lecserélődött, sok korábbi kedvencem már nem kapható, úgyhogy ebben a bejegyzésben is olyan termékeket válogattam össze, amelyek biztosan elérhetők jelenleg is. 


A HD Liquid Coverage alapozóval évek óta hadilábon állok, néha szeretem, néha pedig utálom, ezért is vettem belőle egy mini kiszerelést, ami sajnos limitált kiadás, de a Notino oldalán még lehet kapni Catrice Mini HD Liquid Coverage néven. Nagyon függ a bőröm állapotától, hogy hogyan mutat rajtam, de ha éppen jó napot fogok ki, akkor igazán szép eredményt kapok. A True Skin High Cover korrektort leginkább a szemem alá használom, nem szárít, jó a fedése és egész nap tart, bár egyébként szerintem vannak ennél magasabb fedésű korrektorok is, mint például a Liquid Camouflage, ami az egyik legjobb korrektor mind közül, ami valaha használtam – bár most épp nincs belőle itthon –, és alapozó helyett, a teljes arcomra is szívesen használom, annyira jó. Az Oil-Control Matt Fixing Spray sminkfixáló a neve ellenére nem tartalmaz denaturált alkoholt, fixáló spray-k között ez igazán ritka, főleg akkor, ha matt hatást ígér. Szépen egybeolvasztja a sminket, valóban tartósabbá teszi a sminket egy kicsit, egyedül a szórófeje az, amivel kevésbé vagyok elégedett, mert nem porlaszt eléggé. 

A kedvenc szemöldökceruzám és szemhéjtusom is Catrice, a Sli'mmatic Ultra Precise szemöldökceruzáról teszt is készült, és a Calligraph Pro Precise filces tusról is sok szó esett már, számomra ez az egyetlen, amivel tényleg szép vonalat tudok húzni. Azt vallom, hogy a jó szemhéjpúder befektetés, és érdemes kipróbálni a drágább árkategóriás márkák palettáit, a 5 In A Box mini paletták viszont drogériás viszonylatban is kiemelkedő minőségűek szerintem. Azt is szeretem bennük, hogy kicsik és egymáshoz passzoló színek vannak bennük, egy teljes sminket el lehet készíteni csak ezekkel. A Matt Pro Ink folyékony rúzsok kellemes meglepetést okoztak, mert amellett, hogy szuper a színválaszték, nagyon pigmentált, tényleg matt és egészen tartós rúzsokról van szó. Az evést nem bírja, de az ivást, beszédet igen, és főleg a nude árnyalatokról mondható el, hogy kifejezetten szépen kopik. 

Végül pedig a Wash Away Makeup Remover Pads mosható sminklemosó korongokat emelném ki, amik hármasával kaphatók nagyjából 1500 forintos áron. Vastag, strapabíró anyagból vannak, elvileg bármiféle sminklemosó termék nélkül is működnek, de én micellás vízzel szoktam őket használni. Mosás után mintha újak lennének, a kis akasztónak köszönhetően pedig szárítani is praktikusan lehet őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése