2021. október 20., szerda

Zsákbamacska | Mi volt a Krémmánia Beauty Boxban? #9 - 2021 ősz

A legújabb Krémmánia Beauty Box témája a testápolás volt. A Krémmánia csapata ismét elküldte nekem, így már a megjelenés előtt belenézhettem, de remélhetőleg már mindenki megkapta, és nem spoilerezem el a tartalmát. 



A doboz maga méretre és tömegre is körülbelül kétszer akkora, mint a korábbiak. A 14 termékből 13 teljes méretű, egy pedig utazó kiszerelésű, értéke pedig több mint 28 ezer forint, ami egy igazán jó arány. 

Amióta csak megjelentek a Vízangyal termékek, ki szeretnék próbálni valamit a kínálatból, és erre most lesz is lehetőségem, mert egy Hydro Fresh folyékony szappan is került a dobozba. Egyelőre addig jutottam, hogy megszagoljam, és kellemes, friss illata van. A Mixa testápolókat nagyon szeretem, télre pedig pont jól fog jönni ez, ami hialuronsavas, és remélhetőleg ígéretéhez híven gyorsan beszívódik. Az Eucerintől is egy testápolót kaptunk, amit én lehet, hogy inkább kézkrémként fogok használni, mert ott szokott a leginkább kiszáradni a bőröm. 

A MEXX Whenever Wherever testpermet első olvasatra nem tűnt szimpatikusnak, mert hiába citrusos, a rózsa illatát ki nem állhatom, de megszagolva szinte semmit sem érzékelek a rózsából, remélem, bőrön sem fog előjönni. Nem egy őszi-téli illat, de én az év minden szakában inkább citrusos illatokat használok. A Solanie So Fine kollagénes bőrfeszesítő krém abszolút újdonság számomra, de ahogy utánaolvastam, egy magyar cégről van szó. Az Ilcsitől egy Zöld Szappan került a csomagba, ami csalánt tartalmaz, arcra és testre egyaránt lehet használni, és hámlasztó hatása van. A Ziaja kecsketejes kézkrém Krémmánián is népszerű, bár a vélemények alapján megoszlik, hogy ki mennyire szereti. 

A Dove Powered By Plants gyömbéres termékcsaládot sokáig elkerültem, mivel nem szeretek semmit sem, ami gyömbéres, de múltkor a tusfürdőt megszagolva meglepve vettem észre, hogy egyáltalán nem olyan, mint amire számítottam. Innen is egy testápolót kaptunk, jól el leszek látva a következő időszakra. A Helia-D Spa levendulás masszázsolaj sajnos nem az én termékem, de biztos vagyok benne, hogy sokan örülnek neki. A lábápolásról sem feledkezett meg a Krémmánia csapata, mivel az Oriflame-től egy Feet Up bőrpuhító lábkrém érkezett, aminek ráadásul az értékelése is elég jó, mindenkitől 5 csillagot kapott az oldalon. Az Yves Rocher olívás tusfürdő koncentrátumot már ismerem, régebben használtam is, és az a különlegessége, hogy ez a 100 ml-s kiszerelés ugyanannyi használatra elegendő, mint egy 400 ml-s tusfürdő, annyira kevés kell belőle. Az Uriage Xémose olajtusfürdőnek is nagyon örülök, csakúgy, mint az Organic Shop mangós testradírnak, ezeket már alig várom, hogy végre bevethessem. Végezetül pedig egy Himalaya Herbals olívás bőrápoló krémet is kaptunk, amit szerintem utazáshoz fogok eltenni a mérete miatt. 

Összességében szerintem egy tartalmas, magas értékű doboz lett ez, bár a sok testápoló helyett személy szerint szívesebben láttam volna benne mondjuk dezodort, kézfertőtlenítőt vagy valamilyen fürdősót, fürdőbombát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése