2021. július 19., hétfő

Ezt érdemes megvenni: Maybelline

Ha fel kellene sorolnom a kedvenc drogériás sminkmárkáimat, akkor a Maybelline biztos, hogy előkelő helyen lenne ezen a listán, az utóbbi években pedig sorra jönnek elő olyan termékekkel, amelyek szinte kivétel nélkül izgatják a fantáziám. Emellett azért is szeretem, mert könnyen beszerezhető, a Notino oldalán például kis túlzással heti szinten lehet találni valami akciót a márka termékeire, mostanában pedig már az újdonságok is egészen gyorsan elérhetővé válnak Magyarországon is. 


A Fit Me! Matte + Poreless primer abban különbözik a többi mattító sminkalaptól, hogy nem szilikonos, hanem krémesebb, tömörebb állaga van. Található benne 20-as fényvédő is, ami természetesen önmagában nem elég, hiszen egy primerből sosem viszünk fel annyit, mint a fényvédőből, de a semminél több. Szerintem érezhető és látható a mattító hatása, az alapozó, korrektor is szépen terül rajta, szeretem használni. Sok Maybelline alapozót kipróbáltam az évek során, de a SuperStay Active Wear az, amit a legjobban szeretek közülük. Kifejezetten kombinált vagy zsíros bőrre ajánlanám, mert gyorsan szárad és matt hatású. A fedése erős közepes – én nedves szivaccsal szoktam eldolgozni –, és drogériás viszonylatban kiemelkedő a tartóssága, legalábbis rajtam. Ajánlom a Fit Me! pirosítókat is, mert természetes és mindenki számára használható árnyalatokban kaphatók, és a pigmentáltságuk is pont megfelelő: nehéz őket túlzásba vinni, mégis látványos a hatásuk. Személyes kedvencem a 45 Plum árnyalat, ami egy hideg, lilás-mályvás szín, kevés ehhez hasonló pirosítót látni drogériás viszonylatban.
A Brow Fast Sculpt szemöldökformázó géllel jelenleg úgy vagyok, hogy soha nem akarom lecserélni, és mindig ezt fogom újravenni innentől. Az átlátszót használom, de van belőle színezett is – amit azóta szintén megvettem, de még nem próbáltam ki –, és a szálakat tökéletesen a helyén tartja egész nap, de nem keményíti meg őket. A Tattoo Liner szemceruzákból három színem is van, mert tényleg vízállóak, vízvonalon is egész nap kitartanak és kellően krémesek ahhoz, hogy akár el is lehessen őket dolgozni. A Falsies Lash Lift szempillaspirált szerettem, de az Ultra Black verzió még jobban bejött valami miatt, pedig elvileg csak az a különbség a kettő között, hogy utóbbi feketébb. Szétválaszt, kicsit dúsít és hosszít is, a legkisebb szempillaszálakat is be lehet festeni vele, és nem pereg vagy kenődik a nap folyamán. 
Túlzás nélkül állíthatom, hogy a legjobb drogériás ajakra való termékeket az utóbbi években a Maybelline gyártja. A SuperStay Matte Ink folyékony rúzsokat már milliószor láthattátok nálam, és leginkább azért szeretem őket, mert a színválaszték szuper, a termék pedig elképesztően tartós, evés vagy ivás hatására sem moccan meg. Hasonló jó véleménnyel vagyok a SuperStay Ink Crayon rúzsceruzákról is, amelyek nem ennyire tartósak, de nagyon pigmentáltak, mattra száradnak és inni például simán lehet velük. Szökőévente mutatok bármilyen szájfényt, de a Maybelline Lifter Gloss körülbelül az egyetlen, amit képes vagyok elviselni a balzsamos állagának köszönhetően. A 005 Petal árnyalat már-már rúzs pigmentáltságú, de nem ragad és egyenletesen is kopik. Az én számhoz kicsit túl nagy az applikátor, de ez legyen a legnagyobb gond vele. 

És amik nincsenek a képen: a Lash Sensational szempillaspirál az egyik kedvenc spirálom valaha, gyakorlatilag mindent tud szerintem, amit egy szempillaspirálnak tudnia kell. A Fit Me! korrektort és az Age Rewind korrektort is számtalanszor újravettem már, és sok szó is esett róluk a blogon, úgyhogy ezeket is érdemes kipróbálni szerintem. 

A fenti termékek közül tehát én mindent nagy szívvel ajánlok, és várom a javaslatokat is, hogy még mit lenne érdemes kipróbálni szerintetek! :)

4 megjegyzés:

  1. Szerintem kb. mindent fölsoroltál, anno tök jó lakkjai voltak a márkának, de sajnos azokat már nem lehet kapni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam, hogy a Color Tattoo-kat belerakjam-e, az újak már nem olyan jók...

      Törlés
  2. Egyetlen egy dolog maradt ki szerintem. Nekem a Maybelline sensational szempillaspirál a kedvenceim 😁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá nem voltam elég figyelmesen és nem olvastam végig a posztot. Bocsi 😁🙈

      Törlés