2021. július 29., csütörtök

Júliusi kedvencek | 2021

Lehet, hogy csak én érzem így, de a július nagyon gyorsan eltelt, és a kedvenceimet sem volt egyszerű összeszedni emiatt. Tipikus nyári termékekről van szó egyébként, a smink most sem igazán dominál a válogatásban. 


Az AVON Planet Spa Korean Charcoal testradír egy vicces darab, mert használat közben úgy néz ki a fürdőkád, mintha sárban fürdenék, cserébe viszont friss, kellemes illata van és nagyon jól radíroz. A NIVEA Hydra Skin Effect micellás arclemosó gél a tökéletes nyári arctisztító, mivel anélkül távolít el minden szennyeződést, hogy csikorgósra szárítaná az arcomat. Néha önmagában, néha pedig a FOREO arctisztító készülékemmel együtt használom, utóbbival kombinálva hatékony igazán. A Sundance Pro Climate napozó fluidot alapvetően arcra és dekoltázsra ajánlják, én mégis inkább a testemre szoktam használni. Felkenéskor elég fehér, alaposan bele kell dolgozni a bőrbe ahhoz, hogy ez eltűnjön, utána viszont érzetre már-már púderessé válik. Arcon még nem próbáltam, de oda inkább száraz bőrűeknek ajánlanám. A Maybelline Fit Me! Matte+Poreless primerben a fényvédelem mellett – ami önmagában persze nem elég nyáron, de a semminél több – azt szeretem a legjobban, hogy hogy a legtöbb mattító primerrel ellentétben nincs csúszós, szilikonos állaga. Érezhető és látható a mattító hatása, és az alapozó, korrektor is szépen terül rajta. A NARS Radiant Creamy korrektort őszintén nem értem, miért hívják így, mert szerintem se nem radiant, se nem creamy, ennek ellenére viszont nagyon megkedveltem. Rajtam kifejezetten matt hatású, elég gyorsan szárad és nagyon jó a fedése, kicsit a tarte Shape Tape korrektorra hajaz szerintem. 


Bár még csak egy hete kezdődött, de a legnagyobb kedvencem természetesen a tokiói olimpia, minden nap nézem, amikor csak tudom, és képes vagyok hajnalban is felkelni egy-egy döntő miatt.

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése