2021. július 9., péntek

Júniusi kedvencek | 2021

Új hónap, újabb havi kedvencek, és végre ismét tudok mutatni sminktermékeket is. Mivel mostanában szinte állandó a kánikula, főként olyan termékeket használtam, amelyek ebben az időben is megállják a helyüket.


Az eredeti Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Creamet nem igazán szerettem, számomra túlzás volt az illata, a Bom Dia Bright változatot azonban mégis megvettem utazó kiszerelésben, mert gyümölcssavakat és C-vitamint tartalmaz, az arcápolóimat pedig valahogy nem jutna eszembe a testemre kenni. Egyáltalán nem olcsó, de az illata miatt biztosan újra fogom venni: cukorkás, kicsit virágos, de nem jut eszembe semmi, amihez hasonlítani tudnám. Egyébként gyorsan beszívódik, felkenés után egyáltalán nem ragad. 
Néhány hónapja kaptam tesztelésre a NIVEA Hydra Skin Effect arcápoló termékcsaládot, ahonnan legelőször az éjszakai krémet próbáltam ki. Gél állagú, az érzet, amit hagy maga után is inkább púderes, és persze a legfontosabb, hogy jól hidratál. Van benne alkohol és parfüm is, így aki ezeket kerüli, annak talán nem a legjobb választás. A Vichy Minéral 89 Probiotic Fractions szérumot egy trnd projekt keretein belül kaptam. Tartalmaz niacinamidot, ugyanakkor nincs benne alkohol, illatanyag és szilikon sem. Szérumhoz képest elég gazdag az állaga, általában nem szoktam fölé hidratálót használni, mert hajlamos peregni és összecsomósodni, ha más termékkel találkozik. 

Mostanában elég jó állapotban van a bőröm, és ha utcára megyek, csak korrektort szeretek az arcomra kenni, ezért is szerettem volna egy színezett fényvédőt. A Paula's Choice Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30 fényvédő teljes áron egy kisebb vagyon, de a mini kiszerelés úgy tűnik, hogy egész nyárra elég lesz. Csak egy szín van belőle, ami nekem egy picit túl sötét és sárgás, de bronzosítóval, korrektorral együtt abszolút nem feltűnő. Bőrfényű, egyáltalán nem érzem magamon, sminkelni is szuperül lehet rá, és ami persze a legfontosabb, hogy hatékonyan véd. A Catrice Oil-Control matt fixáló spray is nagy barátom ilyenkor, bár a 40 fokban nagyjából mindegy, hogy mit kenek vagy fújok magamra. Emberi időben mindenesetre tényleg jól működik, ráadásul mindezt úgy, hogy denaturált alkoholt sem tartalmaz. 

Nagy szükségem volt már egy szürkés-lilás árnyalatú termékre kontúrozáshoz, a választásom pedig a NYX Professional Makeup Sweet Cheeks Blush Matte pirosítóra esett So Taupe árnyalatban. A többi árnyalat tényleg pirosító, ez viszont a tökéletes kontúrszín – igazából nem is értem, miért nem ruháztam be rá előbb. Sok szempillaspirált kipróbáltam mostanában, de talán a Maybelline The Falsies Lash Lift Extra Black verziója az egyetlen, amit érdemesnek tartok arra, hogy megemlítsem. Használtam az eredetit is, szerettem, eléggé hajazott a Too Faced Better Than Sexre, ez viszont még inkább hasonlít rá. Amellett, hogy tényleg nagyon fekete, egyáltalán nem csomósít, sőt, és igazi műszempillahatást lehet elérni vele. 

Hamarosan kezdődik az olimpia, erre pedig a Magyar Olimpiai Bizottság is készül a Magyarock YouTube csatornával, ahol sok, a felkészüléssel kapcsolatos színfalak mögötti videó is van. Én már olimpia lázban égek, úgyhogy valószínűleg nem véletlenül ajánlotta nekem a YouTube. 

Soha nem gondoltam, hogy ezt életemben le fogom írni, de teljesen rá vagyok kattanva a foci EB-re. Szinte az összes meccset láttam, és bár szinte az összes csapat kiesett már, akiknek szurkoltam, továbbra is élvezem. Korábban egyáltalán nem néztem focit, egyáltalán nem érdekelt, de úgy látszik, ez a kivétel. 

Kedvenc dalok:

Tom Odell - Lose You Again
Josh Ritter - Good Man

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése