2020. február 15., szombat

Örök kedvencek #2 | Testápolás

Több mint 3 éve készítettem utoljára örök kedvencekről szóló posztot, azóta pedig az összes kategóriában lettek új kedvenceim. Nyilván a korábbi bejegyzések is relevánsak még, így most csak azokat a termékeket veszem sorra, amelyeket azóta fedeztem fel és már többször újra is vettem - kezdve a testápolással. 



The Body Shop Almond Milk & Honey tusfürdő: ez a kedvencem a márka állandó termékcsaládjai közül, pedig elsőre egyáltalán nem gondoltam volna, hogy szeretni fogom. Használtam a testjoghurtot és a testvajat is, de legjobban mégis a tusfürdőt szeretem, jelenleg utazáskor is ezt szoktam magammal vinni.

NIVEA Clay Fresh Ginger & Basil tusfürdő: újabb meglepő kedvenc, ugyanis általában nem szeretek semmit sem, aminek köze van a gyömbérhez, ez a tusfürdő mégis állandó része a fürdőszobának nálam. Az illata frissítő és citrusos, egyedül az állagát nem szeretem annyira, mert szinte egyáltalán nem habzik, cserébe viszont nagyon krémes, emiatt pedig kicsit nehéz lemosni.

Rohto Skin Aqua Sarafit UV Essence SPF50+ fényvédő: a legnagyobb bajom a naptejekkel, hogy ragadnak és fura állaguk van, amit a negyven fokos melegben egyáltalán nem tudok tolerálni. Éppen ezért kezdtem el nézelődni a koreai/japán fényvédők között, végül pedig erre esett a választásom, mert nagy kiszerelésben kapható (80 gramm), arcra is lehet használni és kifejezetten könnyű textúrát ígér. Sajnos van benne alkohol, de annyira megszerettem, hogy ezt el tudom neki nézni. Még soha nem égtem le a használatával és valóban nem marad utána tapadós érzés még akkor sem, ha esetleg megizzadok. Olcsónak nem mondanám, mert körülbelül 3000 forintba kerül, de egy jó fényvédő a drogériákban is kerül ennyibe.

Perspirex Original izzadásgátló: a fotón a Strong verzió van, mert most épp azt használom, de alapvetően az Originalt szoktam venni. Tiszta alumíniumsó, elég durva cucc, de a világ összes izzadásgáslóját kipróbáltam már és semmi más nem működik nálam ezen kívül. Drága, de heti több használattal nálam simán elég akár egy évig is egy. 
(És nem, az, amit sok helyen lehet olvasni és a natúr márkák is előszeretettel hangoztatják, hogy az alumíniumsó rákot okoz nincs tudományosan alátámasztva.) 

Kneipp Seele baumeln lassen fürdősó: sajnos ezt már valószínűleg nem lehet kapni, mert legutóbb kiárusítva vettem belőle többet is, de muszáj megemlítenem, mert egy az egyben olyan illata van, mint a kedvenc parfümömnek, amiről a következőkben is olvashattok majd. Általánosságban a fürdősókat is említhettem volna egyébként, mert szeretek mindig újakat kipróbálni, bár szerintem itthon nem örvendenek túl nagy népszerűségnek.

Moschino I Love Love EDT: nagyon hasonlít a Dolce & Gabbana Light Blue parfümre, de azért mégsem teljesen ugyanolyan. Erőteljesen citrusos-zöld illat, valószínűleg sokak számára már túlzás is, én viszont úgy gondolom, hogy megtaláltam Az Illatot. Évek óta nem tudom megunni, éppen ezért mindig a lehető legnagyobb kiszerelést veszem belőle. Ha befújom vele a ruhámat, akkor még napok múlva is érezhető, amit egyáltalán nem bánok. 

Hamarosan érkezik az arcápolós, hajápolós, sminkes rész is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése